tänään aijon irtisanoutua DNA:n kimppasopimuksesta ihan vaan sen takia että kaikilla osapuolilla olisi parempi olla niin minulla kuin DNA:lla.
nyt lähtee DNA
5
329
Vastaukset
- kokemusta on
mites huonoa se sun olos sitten on? no, kun tuntee ja tietää DNAn nii eihän se voi mitenkään ruusuilla tanssimista olla. mutta muista että homma saattaa kestää ikuisuuden.
- ei sitten muuta
kuin Bye Bye.
- kautonen
olen tällä palstalla ennenkin sanonut että jos aikoo ottaa yhteyden DNA:lta niin on varauduttava siihen että olet naimisissa DNA:n kanssa kaksivuotta ja sen kahdenvuoden aikana on turha eroa hakea.
- äläpika
kautonen kirjoitti:
olen tällä palstalla ennenkin sanonut että jos aikoo ottaa yhteyden DNA:lta niin on varauduttava siihen että olet naimisissa DNA:n kanssa kaksivuotta ja sen kahdenvuoden aikana on turha eroa hakea.
tuli DNA:lta sähköpostina vastaus: "irtisanominen on hylätty. olemme käsitelleet asiaa ja päättäneet että kimppasopimus jatkuu sopimuskauden loppuun asti. tätä päätöstä koskien on valitus tehtävä 25.9 mennessä DNA Oy:n pääkonttori. Ansatie 6a B Vantaa PL 41, 01741 VANTAA"
- valittaja
äläpika kirjoitti:
tuli DNA:lta sähköpostina vastaus: "irtisanominen on hylätty. olemme käsitelleet asiaa ja päättäneet että kimppasopimus jatkuu sopimuskauden loppuun asti. tätä päätöstä koskien on valitus tehtävä 25.9 mennessä DNA Oy:n pääkonttori. Ansatie 6a B Vantaa PL 41, 01741 VANTAA"
et ole tehnyt tarpeeksi valituksia ja vikailmoituksia. vuoden verran niitä saa tehdä ennen kuin edes siellä aletaan asiaa tutkimaan lähemmin ja siitä vielä muutama kuukausi ni sitten voit vapautua kahleista jos käy hyvä tuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337