Mulla on särkenyt päätä noin parin vuoden verran ja välillä on ollut taukoja säryssä mutta aina vaan palaa takaisin ja kestää kuukausia yhteen putkeen, että päivittäin särkee. Särky on aina pään etu osassa. Tällä hetkellä särky on lähes sietämätöntä ja todella kovaa särkyä, mikä luultavasti aiheuttaa sen, että on alkanut päivittäin huimata ja tulemaan pahaa oloa. Käyn noin kerran kahdessa viikossa hioronnassa, että ei pitäisi olla lihas jännitteistä ainakaan. Minulla on noin vuosi sitten löydetty aivojen etuosasta kalkkeumaa mikä kuvattiin mangneetti tutkimuksella, mutta ei havaittu mitään muuta. Voikohan tommoinen kalkkeuma aihettaa jatkuvan säryn? minulla on myös aika korkea verenpaine.. olen nainen, ikä 24, paine noin 98 / 145.
Päänsärkyä, huimausta, väsymystä ja pahaa oloa
5
4113
Vastaukset
- Madame_Migreeni
Sinulla on pitkäkestoista, nyt todella kovaa päänsärkyä, huimausta, korkea verenpaine ja kalkkeuma aivoissa. Tuollaisen yhdistelmän kanssa on hyvä hakeutua neurologin hoitoon. Neurologin vastaanotolle pääset joko perusterveydenhuollon (terveyskeskuksen tai työterveyshuollon) lähetteellä tai jos se ei onnistu, yksityisneurologin vastaanotolle, johon et tarvitse lähetettä.
- geiatara
Oletko kokeillut lainkaan ravintolisiä? Useimmat vaivamme johtuvat puutteellisesta ravinnosta. Ihan ekana ottaisin käyttöön aloe-vera-hunaja juoman sekä kehon PH-tasapainon palauttamiseen tarkoitettuja tabletteja.
Laita minulle yv. mikäli haluat että laitan sinulle sähköpostia aiheesta. Lääkkeet ovat aina viimeinen vaihtoehto. email: m.siivola@pp.inet.fi- Tarkastaja !
Tämä ei ole mikään markkinointi-palsta !
- hellllllllli
Tarkastaja ! kirjoitti:
Tämä ei ole mikään markkinointi-palsta !
tuskin kukaan lukee sanon vaan että sturge weberissä nuita oireita mutta sulla tuskin tota koska todetaan jo varsin pienenä.
- ihmismuhennos
Samoja oireita. Jonkun verran on myös hartioissa lihaksissa kireyttä ja osa myös varmastikin psykosomaattisia oireita. Tämä röntgenlausunnosta:
"Falxin yhteyteen kuvaantuu rasvoittuma frontaalilohkojen väliin kraniaalisesti sekä etmoidilokeroston päälle etuokopan alueelle. [...] Falxissa hieman kalkkeumaa myöskin."
Harmi kun lausunnon sain hoitajalta vasta lääkärikäynnin jälkeen. Täytyy kontrollikäynnillä pyytää noihin suomennosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717