Etsin kavereita mahdollisesti tulevaisuudessa ystäviä.. shoppailun,biletyksen ja ihan lenkkeilyn parissa..
Työ vie paljon aikaa mutta kaipaan joskus juttukaveria samanhenkisestä ja suht samanikäisestä naisesta. Paikkakunnan vaihdon takia entiset ystävät jäivät kauas:(
Tällä hetkellä asun Vantaalla.
Olen 47v avioliitossa oleva nainen. Pidän lukemisesta, "maailmanparannus" keskusteluista sekä lenkkeilystä ym. yhteisestä tekemisestä hyvässä seurassa.
Lemppari radio kanava on rock, seuraan mm. TV sarjoja Harpers island, Mentalist ja Emmerdale
Nuo kertonevat jotain persoonastani... Luen jännityskirjallisuutta ja inhoan urheilua...
biletys/shoppailu seuraa?
ei vielä ikäloppu...
3
470
Vastaukset
- nainen-49
pistäisitkö osoitetta, että sinuun saisi yhteyttä....
- Ei vielä ikäloppu...
mertzi_62@msn.com
Jäänpä odottelemaan postia - Ei vielä ikäloppu...
Ei vielä ikäloppu... kirjoitti:
mertzi_62@msn.com
Jäänpä odottelemaan postiaEttä asun länsi - Vantaalla eli lenkkiseuraa ajatellen liikutaan akselilla Myyrmäki - Kaivoksela- Martinlaakso- Vantaankoski- Ym. lähialueet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481