...synnit pitää tunnustaa yksilöidysti ja vilpittömästi. Helpoiten se tapahtuu täällä: http://forgive-me-father-for.blogspot.com/
Ehkä pelkkä anteeksipyyntö ei riitä...
4
1149
Vastaukset
- ..
Silloin vastuu on kovasydämisellä osapuolella, koska kaikki tekevät syntiä. Ihmisyyttään ei tarvitse alentaa tekemällä tiliä itseään pahemmille, henkilökohtaisesti kun olen loukannut, ja tahdon sopia, vastapeluri ei tahdo, olen pelastunut.
- . . . . . .
Ketä vastaan tehnyt pahoin, niin että hänkin tajuaa sen . Anteeksipyyntö sanoin tai , niin että menee perille.
Tämä on tekijän osa ja jatkaa , kuin kuitattu velka. Palauttaa tai korvaa mitä voi.
Kaikille kuuluu kääntyä Jumalan puoleen ja tunnustaa rehellisesti tekonsa sanoin jos voi puhua kyllä Jumala tietää sydämen ajatuksetkin."Jumala näin olen . . .. . . ja tunnustan pyydäen anteeksiantoa ja sydämen puhdistusta Jeesuksen Poikasi ristin työn tähden. Jeesus sovitti syntimme ja olet luvannut meille iankaikkisen elämän , jos tunnustamme syntimme ja Jeesuksen sovittajanamme. Kiitos että rauhasi varjelee , annat voimaa ja johdatat elämääni , että oikein kulkisin ja valitsisin......................................
- Jouko Wiik
minä oeln uskossa ollut jo 20 vuotta armahtavaa
- uskova
En todellakaan pyydä enää..ei HÄN osaa arvostaa anteeksipyyntöä,se on sanahelinää,niinkuin Rakkauskin..
HPSK..........!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299