Kuinka pitkän USB johdon voi laittaa mokkulan ja tiekkarin väliin?
---nim,merk, ei antennin reikää...
5m USB:tä
4
426
Vastaukset
Viisi metriä sanovat olevan maksimin. Itse olen käyttänyt USB-ADSL-modeemia viiden metrin USB-kaapelilla ilman mitään ongelmia, mutta sitä muut ammattilaiset kauhistelivat. ; )
- miniUZI
Siinäpä se,mitä uskoa. Eräs "asiantuntia" väitti että mokkulaan ei saa laittaa mitään välikaapeleita.
Taas toinen myös alanmiehiä väitti että 25m on OK.-?????
-----nim,merk,ihan ulkona. - olli43
miniUZI kirjoitti:
Siinäpä se,mitä uskoa. Eräs "asiantuntia" väitti että mokkulaan ei saa laittaa mitään välikaapeleita.
Taas toinen myös alanmiehiä väitti että 25m on OK.-?????
-----nim,merk,ihan ulkona.sitä huonompi signaali sori vaan.ei johto toimi antennin vahvistimena jos niin luulette.tietysti jos saatte mokkulan parempaan paikkaan sen kanssa niin silloin auttaa.itsellä mokkula jossa lisäantennille paikka ja siinäkin on muistettava jotta 10 m antennijohtoa vähentää 1db antennion hyödystä joka minull a11db eli nyt 9db koska se on katolla 20m johdon päässä.
- miniUZI
olli43 kirjoitti:
sitä huonompi signaali sori vaan.ei johto toimi antennin vahvistimena jos niin luulette.tietysti jos saatte mokkulan parempaan paikkaan sen kanssa niin silloin auttaa.itsellä mokkula jossa lisäantennille paikka ja siinäkin on muistettava jotta 10 m antennijohtoa vähentää 1db antennion hyödystä joka minull a11db eli nyt 9db koska se on katolla 20m johdon päässä.
No joo, tarkoitus oli maalla verstaalla vetää mokkula seinän läpi ulos. Tietysti suojattuna.
Jos vaikka pääsisi 3G verkoon. Ehkä sittenkin teen omatekoisen antennin.
-----nim,merk,konstit loppuu---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279