Ylikonstaapeli Miller on ristiriidassa kolme australialaiset, kun ne syövät hänen poliisiauto matkalla Grimedale Farm tehdä joitakin lampaiden keritseminen George Grigson. Ja Miller ei ole ainoa, joilla on ongelmia niiden kanssa. Ne syövät Gina ulos kodeistaan - tai ainakin Aidensfield Arms - ja Grigson n kultainen katsella puuttuu, kun ne ovat lähteneet tilalta. Toiset myös löytää tiensä Aidensfield. Reverend Jamie Finn palaa kerätä hänen moottori pyörä - eikä vähiten nähdä Rosie uudelleen. Lisäksi hän on ehdotettu, että täysin tyrmää hänet jalkojaan. Aunt Peggy on vähän rahaa ja ostaa täysin uuden pesukoneen avata pesula. Mutta nykyaikaiset contraptions kuin että ovat monimutkaisia koneita - erityisesti David. Miller on sana PC Mason noin hänen tilalleen, mutta Mason ei ole varma, että hän haluaa lähteä enää.
Season 17, Episode 4
18.09 Love Story
Peggy
1
430
Vastaukset
- vähän outo
jakso?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204