Moi.
eli mulla on DNA:n kotimokkula ja se pätkii jatkuvasti. asiakaspalvelusta on sanottu että minulla on koneessa väärät asetukset kun yhteys pätkii. asentaja on käynyt katsomassa koneen läpi ja kaikki ovat hänen mukaan olleet oikein. jos joku tietää että mikä asetusta sieltä pitäisi muuttaa niin olisi mukavaa jos voisi sen minulle kertoa.
tietokoneen asetukset
mahorka
3
509
Vastaukset
- palus roiha
tarkista ettei tietokoneessasi ole palomuuria päällä ja että ISP asetukset ovat oikein.
- tsädää
että se DNA:n asentaja on sen verran tyhmä, ettei se osaisi laittaa asetuksia kuntoon, kun täältä pitää vielä kysyä? Ja sanoithan, että asentajan mukaan kaikki OK. Tuskin tämä porukka täällä, ainakaan parempaa neuvoa pystyy antamaan.. :-)
- tuumasta toimeen
todellakin täältä löytyy useasti viisaampia ja tietävämpiä ihmisiä kuin moni asentaja. monella asentajalla on vaan se oma tieto ja taito, mutta täällä on vähän jokasortin tietäjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279