Olen tässä viikon sisällä tutustunut viljakäärmeisiin ja niiden hoitamiseen/hankkimiseen, muutamiin kysymyksiin en kylläkään löytänyt vastauksia elikkä:
1. Minkä kokoisia piilopaikkoja kärmes tarvitsisi?
Ostaisin mielelläni sellaisen mihin kaveri mahtuisi piilottelemaan aikuisenakin. Olen löytänyt kokovaihtoehtoja S (10 x 17 x 6 cm) M (15 x 23 x 7 cm) L (24 x 29 x 8 cm).
2. Onko taustakevy pakollinen, vai riittääkö kiipeilyyn erilaiset köynnökset ja puut, mitä suosittelet?
Mistä saisin ostettua taustalevyjä?
3. Millaista kasvillisuutta suosittelet terraarion sisustukseen ja kuinka paljon esimerkiksi n. 90x40x60 tai isompaan terraarioon?
4. Tarvitseeko terraarion valaisimen olla lasien sisäpuolella vai voiko sen kiinnittää terraarion ulkopuolelle?
5. Onko jonkinlainen lämpömittari tarpeellinen?
6. Minkä kokoinen vesiastia olisi hyvä? Kokovaihtoehtoja on jälleen M (14cm, korkeus 2cm) L (18cm, korkeus 3,5cm) ja XL (27cm, korkeus 4cm).
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! :-)
Kysymyksiä viljakäärmeen terraariosta!
Terraihme
0
455
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731