Eli Hirttomies ja mitä niitä nyt onkaan. Se peräkamarin poika asuu äitinsä kanssa vaikka alkaa ikää olla nelisenkymmentä! Miksi? Sitä sietää miettiä. Aivotoiminta sillä on ainakin jäänyt jälkeen muista, eihän tuota muuten voi selittää miksei ole akkaa saanut itsellee, puhumattakaan muusta perhestä. Nyt se tuli vielä tänne Suomisarjapalstalle vittuilemaan. Ehkä harjoittelee ensi syksyä varten, sillä SaPKo on tällä tasolla. Otan osaa saatte paskaa tänne oikein säkkikaupalla, pahimpana tämä luuseri SavoRULES itse..Heh...
Tiedättekö SavoRULESin?
9
459
Vastaukset
- Markku A.
mutta sinulla tuntuu olevan aivan väärät tiedot. SavoRULES ei asu äitinsä kanssa tosiaankaan vaan on yksi kaupungin tavoitelluimpia miehiä. Tunnut olevan vain kateellinen.
- Hirttomies.
hyvä yritys, mutta ei mee läpi. Äitis kärsii sinusta.
- Hirttomies
Siinä olet (lähes) oikeassa että SavoRULES on kaupungin tavoitelluimpia miehiä. Ulosottomies yrittää nimittäin tavoittaa häntä. Se taas ei ole lainkaan varmaa että onko SavoRULES mies...
- Markku A.
Hirttomies kirjoitti:
Siinä olet (lähes) oikeassa että SavoRULES on kaupungin tavoitelluimpia miehiä. Ulosottomies yrittää nimittäin tavoittaa häntä. Se taas ei ole lainkaan varmaa että onko SavoRULES mies...
SavoRULESia. Hän on erittäin äveriäs ja fiksu mies.
- Hirttomies
Markku A. kirjoitti:
SavoRULESia. Hän on erittäin äveriäs ja fiksu mies.
Savonlinnassa on sitten varmaan naispuolisia ulosottomiehiä.
Mistä muuten keksit nuo adjektiivit? Äveriäs ja fiksu? Taidat olla huumorimiehiä! Kaikki jotka hänet tuntevat, kuvaavat että tyhmä mutta yksinkertainen. Itse en Jussia tunne mutta hänen kirjoitustensa perusteella jälkimmäinen arvio on oikea. - RAVistin
Hirttomies kirjoitti:
Savonlinnassa on sitten varmaan naispuolisia ulosottomiehiä.
Mistä muuten keksit nuo adjektiivit? Äveriäs ja fiksu? Taidat olla huumorimiehiä! Kaikki jotka hänet tuntevat, kuvaavat että tyhmä mutta yksinkertainen. Itse en Jussia tunne mutta hänen kirjoitustensa perusteella jälkimmäinen arvio on oikea.meni arviointisi. Minutkin hän peittoaa verbaalisesti päivittäin 100-0 johon tosin ei paljon tarvita. Minä kun en ole niitä laatikon terävimpiä veitsiä.
- Oberleutnant
rotareista ja upseerikerholta.
- Toinen sosiaalipummi
Tuttu putkasta ja sossunjonosta.
- eri kaveri
Toinen sosiaalipummi kirjoitti:
Tuttu putkasta ja sossunjonosta.
joka viihtyy sossussa ja juoppoputkassa. Se on RAVistimen runkkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748