Olin kesällä vierailemassa veljeni luona ja olin isäni kanssa lähdössä heiltä.. veljeni kohta 3v. tytär minulle -"Täti et kai sä lähde? " no mää tietenki siihen sitten että "no kyllä tätin ny pitää lähtä ettei myöhästytä kaupasta papan kanssa" no siihen tämä pikku neiti vastas " lähteekö pappaki?" ja mähä järkevänä tyttönä neidille sanoin " no ei tätillä oo ajokorttia nii ei täti voi yksinkään lähtä että kyllä tuo pappakin tuosta joutas lähtee" ja vähän ennen tätä leikin tämän kyseisen neidin isosiskon 6v. kanssa barbeilla niin tämä kolme vuotias tuli tähän ja sanoin "HYI H*l*tti älä tuo sitä barbia mun lähelle" neiti ei oikeen tykkää niistä barbien pään hajuista sen taki tämä tyttö näin sanoi.. ja tätihän Hänelle ei ole opettanut rumia sanoja
anteeksi jos on vähän epäselvä ja kirjoitus virheitä...
Viisas veljentyttö
Salliskainen
2
1245
Vastaukset
- mitä,mitä
blondeistablondein tytär?
- Salliskainen
NO EN TODELLAKAAN OLE!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803