http://www.iltalehti.fi/viihde/2009091810271599_vi.shtml
Antille on tainnut olla tyttöä baarissa enemmänkin tarjolla..
ja tainnut useampikin lähteä sieltä mukaankin :D
Ja kun olin pitänyt kiiltopojukuvana... :D
Antti Tuisku: "En kadu yhden illan juttuja"
5
731
Vastaukset
- huihaihei
mitä lie uskottavuuspisteiden haalintaa. naama pitää olla esillä joka päivä ip- ja muissa roskalehdissä kun levy on kai kohta tulossa. olen tähän asti kunnioittanut tuiskua artistina, mutta enää en.
- no voihan kettu
Jätkä on pitäny kaks vuotta hiljaiseloa, ja ku aukasee suun, puhuakseen muutaki ku vaan paskaa, ni tässä tulos...mee kotias!
- a.tuisku_
no voihan kettu kirjoitti:
Jätkä on pitäny kaks vuotta hiljaiseloa, ja ku aukasee suun, puhuakseen muutaki ku vaan paskaa, ni tässä tulos...mee kotias!
Ei sieltä baarista mitään tyttöjä ole mukaan lähtenyt vaan poikia....Antti esiintyy taas gay-baari DTM:ssä ens kuussa...
- voipuupää
a.tuisku_ kirjoitti:
Ei sieltä baarista mitään tyttöjä ole mukaan lähtenyt vaan poikia....Antti esiintyy taas gay-baari DTM:ssä ens kuussa...
siis on se peruste? Katri Helenaki oli näköjään siellä esiintynyt vasta..tarttuukohan sillekki baarista naisia matkaan?
- hah hah haa
miten voi katua kun ei muita suhteita saa.
Osaksi siksikin antanut sille nimeksi H***A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164