Eli pitääkö sinne jonnekkin koneen sisälle laitttaa samaa öljyä, kuin mitä laitetaan istuimen alle tuorevoitelussa derbissä ja jos virittää, niin pitääkö hukkaputki tukkia tuossa kun käyrästä lähtee tuollainen lyhyt putki jonnekkin vai vähän sen alapuolelta, missä näkyy nuo saumat?
Sori varmaan oli aika noloja kysymyksiä :)
Apua
6
175
Vastaukset
Ei... Moottoriin laitetaan vaihteistoöljyä.
Sitä ei ole pakko tukkia, koska poraamalla pelkän holkin pois saa mopon menemään n. 65km/h - 75km/h. Mutta jos tuo ei riitä, niin tukkimalla hukkaputken saat nopeutta lisää.- sgsjujarkk
Voitko vielä sanoa jonkin laadukkaan vaihteistoöljyn derbiin?
- afgghsghsh
sgsjujarkk kirjoitti:
Ja sitten vielä, että missä kohtaa holkki sijaitsee ja hukkaputki taitaakin olla tuo parinkymmenen sentin pätkä joka ei johda mihinkään.
- gagagagagag
afgghsghsh kirjoitti:
Ja sitten vielä, että missä kohtaa holkki sijaitsee ja hukkaputki taitaakin olla tuo parinkymmenen sentin pätkä joka ei johda mihinkään.
Jos poraa holkin niin tarviiko vaihtaa isompi suutin? Entä jos tukkii hukkaputken?
- röllipeikkosuurestametsästä
gagagagagag kirjoitti:
Jos poraa holkin niin tarviiko vaihtaa isompi suutin? Entä jos tukkii hukkaputken?
kun pitää piliä pakoputkessa. Kalu putkessa ajaessa ja pakokaasun vastapaineet nousee. Saattaa tosin tuntua hieman epämiellyttävältä...
sgsjujarkk kirjoitti:
Ainakin lähes kaikki Teboil ja Castrolin 2t vaihteistoöljyt ovat laadukkaita. Itse olen käyttänyt Castrol MTX'ää ja mopo on toiminut. ^^
Holkki on alkukäyrässä. Irroitat vain putken ja näet heti holkin jossa on pieni reikä. Sitten vain pora käteen ja poraamaan.
Kyllä, se on hukkaputki.
Suutin olisi hyvä vaihtaa holkin irtioton jälkeen. 85 suutin on sopiva.
Hukkaputkea on turha alkaa tukkia jos et irroita holkkia... Jos pelkkä hukkaputki on tukittu ja muut kurit vielä kiinni, teho on aika olematon. =/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422204- 241710
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271415- 1081237
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151199- 181025
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846