Apulannan karaoke DVD tarjoaa todellista haastetta laulutaidoille. Apulannan musiikissa on aivan oma rytmiikkansa ja tarvitaan loistava rytmitaju, että selviytyisi edes joten kuten lauluista kunnialla. Minulla on tavoitteena opetella laulamaan puhtaasti edes uusimpien biisien kertosäkeet. Jotkin kertosäkeet ovatkin erityisen sopivia sopraanoäänialalleni. Harmi kun ei kerrostalokaksiossa voi revittää laulaa isommalla volyymillä - voisivat naapurit luulla vielä kissaa rääkättävän. Ja vielä tuosta vaativasta rytmiikasta. Kyllä on onni, että Apulannalla on niin taitava ja monipuolisesti työvälineitään käyttelevä rumpali kuin Sipe (hyvä Sipe!).
Karaoke DVD mittaa taidot
ratsastajatar65
3
625
Vastaukset
- pesi
onko sipellä peruukki?
- sibbel
sen biisilistat on täällä
http://www.dvdinfo.fi/apulantakaraoke1/- Sipralex
osa lauluista on aika vaativia... se vaan, ettei mulla ole musiikillsita lahjakkuutta laisinkaan.. En tiedä, milloin laulan nuotilleen oikein ja milloin epäonnistun ja laulanko oikealta korkeudelta.. tai sitten mulla menee kokoajan väärin... xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229