Onko kenelläkään tietoa ko. pätkä musiikista? Kuka tehnyt ja minkä niminen 'biisi' on?
matti ja miisu
8
10300
Vastaukset
- sama täällä
Olen itse miettinyt vuosia samaa...jokuhan siinä vihelsi melodian?
- sanna 77
mäkin haluaisin tietää, se on jäänyt niin hyvin mieleen ja ois kiva saada se soittoääneksi puhelimeen, itse en osaa säveltää sitä =)
ennen vanhaan oli kyllä lastenohjelmat laadukkaita! - BtB
sanna 77 kirjoitti:
mäkin haluaisin tietää, se on jäänyt niin hyvin mieleen ja ois kiva saada se soittoääneksi puhelimeen, itse en osaa säveltää sitä =)
ennen vanhaan oli kyllä lastenohjelmat laadukkaita!En ole varma, mutta kyseessä saattaa olla viheltäjäihme Roger Whittager. Viheltänyt muuten tunnusmelodian Kolmosen ja Vanamon kokkiohjelmaankin.
- miuku
Netistä löytyi tuo hieno biisi, Tommy Whistler: "Where The Rainbow Ends". MP3 löytyy osoitteesta http://www.whistlingrecords.com/whistling_albums/whistling_albums.htm
- sanna -77
kiitos paljon! =)
- TPT
Mahtavaa, että löytyi. Olen etsinyt tätä lapsuuteni melodiaa siitä lähtien kun YLE muutama vuosi sitten näytti Matti ja Miisu -uusintoja. Taidan ladata kännykkääni soittoääneksi...
Roger Whittaker "Where The Rainbow Ends" (1968) Laitoin YouTubeen muuan päivä sitten. =)
- Anonyymi
Ei löydy matti ja miisu piirettyä mistään netistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337