Aamulla antoi vielä kirjaantua normaalisti, nyt tulee koko ajan kys. herja. Yhteystietoluettelo ei muka ole käytössä juuri nyt... Kyseessä siis versio 2009. Muilla samaa vikaa??
Mesen virhekoodi 85ae001d
8
371
Vastaukset
- Eh
Minulla aivan sama juttu.. Aamulla pääsin normaalisti, mutta nyt en ole päässyt moneen tuntiin ja tuota siis herjaa! Toisilla tunnuksilla toinen käyttäjä pääsee omaansa tästä samaisesta meddengeristä, mutta en minä!!
- jjoo
Mullaki samavika miten pääsen meseen?? voiko joku kertoo? mitä pitäs tehä että pääsee?
jjoo kirjoitti:
Mullaki samavika miten pääsen meseen?? voiko joku kertoo? mitä pitäs tehä että pääsee?
Voisi Microsoftin sivulta hakea mitä virhekoodit on kun kuullostaa siltä, että käytetään Microsoftin ohjelmaa mesettämiseen.
Helpoin ratkaisu on käyttää jonkun muun tekemää meseä kunnes löytyy itseään miellyttävä (eli toimiva). Itse käytän aMSN:ää mutta onhan noita mistä valita: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients
- Neuvojen tarpeessa
Sama tilanne täälläkin. Aamulla vielä toimi, mutta nyt ei onnistu enää. Samaisen virhekoodin ilmoittaa. En oikein tiedä pitäisikö vain odotella vai olisiko jotain, mitä itse voisi yrittää tehdä. Toistaiseksi joutuu kai nettimeseä käyttämään.
- ^Minttu^
Näköjään taas toimii, ainakin toistaiseksi....
- Apua tulossa
^Minttu^ kirjoitti:
Näköjään taas toimii, ainakin toistaiseksi....
Remove any Internet Explorer proxy server settings
1. In Internet Explorer, click Tools and then click Internet Options.
2. In the Internet Options dialog box, go to the Connections tab.
3. Click LAN Settings…
4. Untick the Use a proxy server for your LAN (These settings will not apply to dial-up or VPN connections) checkbox.
5. Click OK and OK again Internet Options
Pistäkää Googleen Google kääntäjä. ja kääntäkää suomeks sielt niin saatte apua joka autto mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738