Minulla on hengenahdistusta joka ei ilmene missään erityisessä tilanteessa eli sitä saattaa tulla rasituksessa tai vaikkapa sohvalla makoillen tai ihan milloin vaan. Kärsin myös "yskäkohtauksista" tai niin minä niitä nimitän. Yskä on sellaista kuivaa yskää ja mitään limaa ei siis tule. Muista ihmisistä nämä kohtaukset kuulostaa joko siltä että oksennan tai tukehdun ja minulla on sellainen tunne että oksennan tai tukehdun tämän kohtauksen aikana. Nämä yskäkohtaukset alkoivat n. 4v sitten, silloin ne olivat maksasyövän oireita, kasvain painoi pahasti keuhkoja ja palleaa ja siksi aiheutti tuollaista. Kohtaukset olivat välillä pois mutta nyt ovat tulleet takaisin. Vatsa ja keuhkot on kuvattu kuvattu mutta mitään ei löytynyt. Spirometria aika on ensi kuussa. Olisiko kellää mitään tietoa mitä tämä voisi olla?
Yskäkohtaukset ja hengenahdistus
Miinttu
2
708
Vastaukset
- Joojoo
Paha sanoa
- xxx samainen
aika vanha viesti . mikähän tilanne nykyään on
spirometria kuulostaa aiheelliselta tuossa tilanteessa
olisi kiva kuulla tulos vielä vuosien jälkeen ,koska tuohon aika vaikea päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897