Kiitos Luojalle.
Kun annoit meille.
Tämän kauniin maan.
Kauniin taivaan.
Ja kaiken kokea ihanan.
Kiitos kun saan rakastaa.
Ihmistä jota haluan.
Ihmistä kun on ikävä.
Voisi veisata virren tähän.
"Olen kuulut on kaupunki tuolla".
Ja siellä on kultani mun.
Matka pitkä vain sinne on mulla.
Niin runon tään
mä laittaa näin voin.
Vielä kiitos soikohon virren.
Kiitos päivästä tästä
mi sain.
Olen kiitollinen ain sulle.
Sä Ystävä ihanin mun.
Kiitos
Margitta
3
112
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Jokainen päivä on uusi maailma, sitä käykäämme mielenkiinnolla tutkimaan.
Hymyä ja iloa ja innostusta - siitä täytyy nauttia, kun sen kokea saamme! :)
Aamuvarhaisin hetkin sulle kauniin kynttilän sytyttää - kissakin kehrää! :DMulla polle jo ulkona heti klo 6
ja koirat saaneet kesätuvassaan
asustaa vielä ulkosalla.
Niin et ollaan vaan
iloisella mielin ystäväin.
Nyt sinulle vilkutan näin.
kiitos Luojalle luomisesta
ja ihmisenä olemisesta.
Kiitos päivästä tästä
kiitos elämästä,
jonka virta lastuna vie
silti rakas on elämän tie.
Kiitos Sinulle runostasi.
T: Jokke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.32911964Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4193361Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei951858- 891636
- 831623
- 941122
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411091Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73937Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21923Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e253897