Mahtibileet

Valioyksikkö Savosta(minä) täytän vuosia taas kerran. Elämäni onkin ollut yhtä ruusuilla tanssia ja köyhien kyykyttämistä. Ilman minua tämäkin palsta olisi kuollut vuonna 1986 kun palstalla seikkaili vain aneemisia rottia Heinolasta.

Aion hurauttaa limusiinilla jäähallille ja katsoa kuinka SaPKo voittaa K-vantaan ja antaa minulle vielä paremman syyn vetää viskiä niin että naama puutuu. Tervetuloa juhlimaan synttäreitäni, viina virtaa ja naiset tanssii. Savonlinnan syysyössä koetaan ilotulitusta monella eri tasolla.

PS: Kieliasuni on jälleen erinomaisessa tikissä. Ihmekö tuo, harvalla on ÄO yli 300.

23

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rules fani

Juttua kehiin vaan. On jo kaipailtu kunnon pläjäyksiä.

• Olen itsekin havainnut että tämä palsta on vajonnut tylsyyteen. Olen päättänyt nostaa tämän palstan yhdeksi suosituimmista!

Helppo homma minulle sillä osaan maalata jopa pieruni siniseksi.

• Tanssaaja täälläkin

Aika monen elämä on nykyään ruusuilla tanssimista. Päällisin puolin näyttää mainiolta mutta kauniiden terälehtien alla ovatkin ne pistävät piikit elämän tanssia hankaloittamassa. Ei voi lakerikengissä oikein vedellä mikäli meinaa kunnossa selviytyä. Jonkinlaiset elämän turvakengät on oltava kompuroittamassa kauniita kuvioita.

• Kyllä vain, itse olen tosin lähinnä toiminut kenkää antavana.

Nokialainen pitkävartinen saapas sopii tähänkin tilanteeseen. Tosin ei kannata jorata mitään riverdancea sillä pitkävartinen saapas voi olla hyvinkin ahdistava kokemus.

Saapas on myös siitä hyvä että sen ÄO on sama kuin heinolan pojilla eli nolla. Saapaspää, saapaspää.. kaikuu heinolan pimeillä kujilla, torspot ovat aina liiankin lujilla.

• Sapko- KVantaa 3-5

Niimpä...
      Paskapuhetta maailmaan mahtuu:
      - sapko hävisi
      - ko iltana ei jäähallilla ollut yhtään limusiinia, varmistin parkkialueen vahdilta eilen
      - rahasi ei riitä viskiin, jota et edes pysty juomaan
      - 1986 ei ollut nettiä
      - Älykkyysosamäärää ei ole mitattu kellään yli 228
      - ko iltana ei ollut ilotulitusta
      - kieliasusi ei ole "tikissä", tekstistä löysin kaksi pilkkuvirehettä ja muutenkin teksti on huonoa suomea

SANALLA SANOEN : OLET SCHEISSENSPRECHER

Ainut asia , mikä pitää paikkansa on se ,että
      naamasi puutuu, mutta ei viskin vuoksi vaan kun luet nämä
      kirjoittamani totuudet

• HeKi jyrää....

Onnittelut osuvasta kirjoituksesta. Pitää vain muistaa, että Rulle asuua äitinsä kanssa ja lapsillahan on vilkas mielikuvitus. Heh....

• Putte.
        HeKi jyrää.... kirjoitti:

Onnittelut osuvasta kirjoituksesta. Pitää vain muistaa, että Rulle asuua äitinsä kanssa ja lapsillahan on vilkas mielikuvitus. Heh....

Heinolan pitkäkorva huutelee, korvien heiluessa katon rimojen välistä tuulessa ja ravistaessa kuivat porkkananvarret reijistä ulos.

Porkkanahan sulla oikeassa paikassa kun muumiostokset ja hajuvanasi on jääneet vähiin.

• .....___.....
        Putte. kirjoitti:

Heinolan pitkäkorva huutelee, korvien heiluessa katon rimojen välistä tuulessa ja ravistaessa kuivat porkkananvarret reijistä ulos.

Porkkanahan sulla oikeassa paikassa kun muumiostokset ja hajuvanasi on jääneet vähiin.

Hullu!

• - sapko hävisi
        V: Siellä nuo pojat edelleen luistelivat Talvisalossa, muuta ei ole hävinnyt kuin sinun järkesi

- ko iltana ei jäähallilla ollut yhtään limusiinia, varmistin parkkialueen vahdilta eilen
        V: Muistan kiittää parkkialueen vahtia. Ei mennyt lahjusrahat ja viskipullo hukkaan.

- rahasi ei riitä viskiin, jota et edes pysty juomaan
        V: Neljä litraa meni. Se on saman verran kuin sinulla on kusta päässä.

- 1986 ei ollut nettiä
        V: Älä höpise, uuno. Mulla oli jo 1968 netti. Huomaa ettet päässyt heinolan ala-astetta pitemmälle.

- Älykkyysosamäärää ei ole mitattu kellään yli 228
        V: Ei niin, julkisesti. Tules tsekkaamaan tänne jos haluat tavata neron.

- ko iltana ei ollut ilotulitusta
        V: Muija jonka kanssa vietin iltaani oli yöllä toista mieltä.

- kieliasusi ei ole "tikissä", tekstistä löysin kaksi pilkkuvirehettä ja muutenkin teksti on huonoa suomea
        V: Mikä on pilkkuvirehe? Häh tollo?

• Kiitos nauruista hahaaa...

kakun kynttilöillä? Ja varpaan ilmapalloja ja serpentiiniä sun lastenkutsuille Hah hah hah....
      Äitisi hoitaa myös järjestyksen pidon heh heh heh...nyt reeeeepppppss....luuseri rulle peräkamarin poeka!! HAH HAH HAH HAH.....

• ke kellä

Kytepon tasoiset pullistelijat.
        Heitän takin saatte tapella sen kaa.

t: Keijo jolla on faffa käsi

• Äitisi

Olet lapseni kuin steariinissa uitettu kyttilän sydänlanka odottaen tulta rasvatöyhtöösi. Viimeksi melkein hirttäydyit serpentiiniin kun puhalsit ilmapalloon ja nousit pallo hampaissa hintelä keijuna katonrajaan lampun johtoihin ja serpeetiineihin kiertyen.

• Kiitän kaikkia loistosynttäreistä! JIHAA!

• Rullenpieksäjä

-Sapko hävisi Kiekko-Vantaalle
      -limusiinit eivät olleet liikenteessä, varmistin Pasi Pekkosen pojilta tänään
      -4 litraa viskiä? Paskapuhetta, et usko itsekkään
      -1968 netti? Hullujenhuoneen horinoita
      - Sullako muija? Martha Farker!

Pilkkuvirheet tässä, APINA:
      Ilman minua tämäkin palsta olisi kuollut vuonna 1986 kun palstalla seikkaili...
      KORJAUS:
      Ilman minua tämäkin palsta olisi kuollut vuonna 1986, kun palstalla seikkaili...

...antaa minulle vielä paremman syyn vetää viskiä niin että naama puutuu.
      KORJAUS:
      ...antaa minulle vielä paremman syyn vetää viskiä, niin että naama puutu
      Eli heitä ensin voltti ennenkuin alat mulle....

• paikalla

ja meiän Jami

• Kalle 6v

Olet tainnut jo heti aamusta heittää pari volttia kerien lypsyjakkaralta talikko olalla ja pudonnut päällesi molemmilla kerroilla. Se toinen kerta oli liikaa, koska pääsi neni läjään tukihammasrautoja myöden ja hubba-pubba purkan tunkeutuessa jyrsinhampaasta päässeen amalgaanipaikan tilaan.

• Sain näköjään taas pikku velliperseen hermoromahduksen partaalle. On tämä kyykytys kivaa kun se osaa.

PS: Pasi (K)pekkonen ei tiedä mitään mistä muusta limusiineistä kuin muumilimusiinista.

• kylä lähtee
        SavoRULES kirjoitti:

Sain näköjään taas pikku velliperseen hermoromahduksen partaalle. On tämä kyykytys kivaa kun se osaa.

PS: Pasi (K)pekkonen ei tiedä mitään mistä muusta limusiineistä kuin muumilimusiinista.

ja meiän Jami

• Rullenpieksäjä
        SavoRULES kirjoitti:

Sain näköjään taas pikku velliperseen hermoromahduksen partaalle. On tämä kyykytys kivaa kun se osaa.

Loppuipa urputus, eli tunnustat häviösi

• talkoissa
        Rullenpieksäjä kirjoitti:

ja meiän Jami

• auki
        talkoissa kirjoitti:

ja meiän Jami

ja meiän jami

• Kalle 6 v

Punainen paisunut otsasi kertoo syvästä osumastasi ja sen tehokkuudesta. Ainut ja kova häviö luumapista oli pöksyihisi tullut tärinäraita. Äityli putsaa juuriharjalla raidat pois ja laittaa tummelia otsapaiseeseen

• Heh, heh

Onnea Rullenpieksäjälle täsmäiskusta aikamiespoika Rulle Pesosen otsaan.
        Tuntuu makaavan kanveesissa potslojo jo toista päivää
        No, äeti antaa aamulla muroja ja muuta herkkua, niin pääsee pöljä poika
        pyhän viettoon.
        Eli ne mahtipileet olivatkin Pesosen vessassa, Rullen peukalon ja etusormen välissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe