Hei
Onko kenelläkään tietoa, kuinka saisin ohjelmoitua spal kauko-ohjaimen ?
Minulla on kaksi ohjainta joista vain toinen toimii, löysin googlella ohjeet mutta ne olivat sekavat...
avaimessa lukee SPAL TX3G2 - 433.92 mhz ja FCC ID: KNF-TX3G2.Autona on vw passat -99
-kiitos-
SPAL kauko-ohjattu keskuslukitus
4
854
Vastaukset
- frangrabba
laita nyt ensin vaikka uusi paristo
- Avain ongelma
Vaihdoin autoni avaimessa olevat nappiparistot itse. Pidin kaukosäätöavainta ilmeisesti liian kauan avattuna jolloin toinen avain lakkasi toimimasta , siis vain toisella nyt voi avata autno oven kaukoohjauksella. Avain mallia sellainen että siinä on ansinnä avainosa ja toinen kaukolukituksen osa. Olen avannut toimimattoman avaimen ja puhdistanut mutta tuloksetta. Mikä neuvoksi. Mikäli omin päin vaihdatte kyseiset nappiparistot niin älkää aikailko. Viivytys koodaa avaimen ja estää sen toiminnan . Näin minulle ilmeisesti kävi. Mutta mikä neuvoksi.Onko muuta vaihtoehtoa kun kallis merkkikorjaamo.
- kpää
Avain ongelma kirjoitti:
Vaihdoin autoni avaimessa olevat nappiparistot itse. Pidin kaukosäätöavainta ilmeisesti liian kauan avattuna jolloin toinen avain lakkasi toimimasta , siis vain toisella nyt voi avata autno oven kaukoohjauksella. Avain mallia sellainen että siinä on ansinnä avainosa ja toinen kaukolukituksen osa. Olen avannut toimimattoman avaimen ja puhdistanut mutta tuloksetta. Mikä neuvoksi. Mikäli omin päin vaihdatte kyseiset nappiparistot niin älkää aikailko. Viivytys koodaa avaimen ja estää sen toiminnan . Näin minulle ilmeisesti kävi. Mutta mikä neuvoksi.Onko muuta vaihtoehtoa kun kallis merkkikorjaamo.
Tuohon pitäisi yleensä olla ohje jopa auton käyttöoppaassa.
- ettämäkaärsin
Avain ongelma kirjoitti:
Mikä on kallis merkkikorjaamo ? Oletko koskaan käynyt ja verteillut oikeasti hintoja ? Nyrkkipajalla toki saa samaan paikkaan leiman öljynvaihdolla kun "kallis" merkkikorjaamo tekee pilkuilleen sen mitä auton valmistaja/maahantuoja on suunnitellut tehtävän ko. kohdassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207