Kannattaako ruostevaurioiden hitsauttaminen /paikkaus vanhaan autoon. (20v)
Kyseessä olisi tollanen melkein A 4 paperiarkin kokoinen reikä auton pohjassa. Hitsaus korjaus pitäisi teettää autokorjaamossa. Paljonkohan maksaa tollanen lysti ? Ja kannattaako, kun auto ei ole kuin 200 euron arvoinen. Ja kauanko aikaa tollasen hitsaamiseen menee... että jäänkö paikanpäälle pällistelemään, vai pitääkö varata kaverilt akyyti kotiin ???? oon vähä huono näissä auton korjaus asioissa, kun ei oo tarvinnu ennen huolehtia ....
Ruostevaurioiden hitsauttaminen
2
709
Vastaukset
- Ossi Kossi
Vie se jollekkin ammattikoululle niin pääset halvimmalla, ellet tunne ketään hitsaustaitoista. Kyl tollainen kannattaa korjauttaa, koska se ei maksa juuri mitään. Autokorjaamot ottaa varmasti tollaisesta ison hinnan.
Hitsauksessa menee aikaa, joten varaa muutama päivä kulkemiseen muilla keinoilla. Amiksen huonopuoli on se, että siellä se kestää kaikkein kauiten. - Näin on.
Poista ruostunu kohta kokonaan riittävän suurelta alueelta, että, löytyy tervettä peltiä, ja leikkaa pahvista senttiä suurempi sabluuna, jonka piirrät 1,5 mm peltiin, ja leikkaa sopiva pala. Hitsausd ei kyllä kauan kestä, ja tee itse suojaus siten, että peset korjauskohdan tinnerillä tai asetoonilla, ja maalaat sinkkimaalilla, ja kuivuttuaan ruiskutat suojamassat päälle, ja kyllä kestää.
Hitsatessa ei taatusti mee puolta tuntia enempää, ehkä' vartti tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230