kiinnostaisi kyseinen diesel malli,kertokaahan millaisiin kulutus lukemiin olette päässeet,kun minulle yksi tärkeimmistä kriteereistä on juuri toteutunut kulutus ei se mitä valmista ilmoittaa.
auto minun mielestäni muuten onnistunut muotoilu ja ajettavuus pieneksi autoksi hyvä.
1.6 sport
4
702
Vastaukset
- zöf
tollainen pikku naftapeli syö siistillä ajolla siinä 3,5 - 4,5 litraa, merkki kuin merkki.
Fiesta vain on paljon hauskempi ajettava kuin muut, myös pitemmällä reissulla.- 1,6 sport
olis tarve saada tietää todellinne kulutus, ei mitään arvailuja millä voisi mennä ,kun nuo valmistajan arvot ei aina päde totuuden kanssa
- voorttis
1,6 sport kirjoitti:
olis tarve saada tietää todellinne kulutus, ei mitään arvailuja millä voisi mennä ,kun nuo valmistajan arvot ei aina päde totuuden kanssa
Kiinnostais kanssa, mutta miten äänekäs ko. pirssi on. Olen nimittäin kyllästynyt renkaiden rallatukseen etenkin talvella.
- zöf
1,6 sport kirjoitti:
se on se todellinen kulutus, kait se on se minkä kulloinenkin kuski saa omalla ajollan kulumaan,
vaihtelle aikas paljon eri kuskeilla.
Muu arvo on vain teoreettinen ja löytyy Foortin sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197