Molemmat eläneet jo yhden liiton, lapset lentäneet pois pesästä, urat huipuissaan, kaikki rauhoittumassa, mies vain kiireinen töissään, luottotöitä, ja ms. Sopivatko yhteen, kaksi Härkää?
Härkä-nainen ja Härkä-mies, sopivatko yhteen?
3
1073
Vastaukset
- Missä vastaukset?
Härkä-nainen jää siis yksin.
- en usko...
että sopivat hyvin yhteen..
Härkänaisena tulen todella hyvin toimeen härkämiesten kanssa, mutta se ei tarkoita, että jaksaisin härkämiehen kanssa parisuhteessa. Sinkkuna tullut tapailtua muutamaa härkämiestä, eikä mielenkiintoni ole herännyt heihin romantiisessa mielessä. Minusta he ovat liiaksi naismaisia. - yu8yu jk,,79067
Oma kokemus on, että ei. Naishärkä liian epävarmuutta aiheuttava yksilö parisuhteessa. Oman naishärän mantra oli: "haluan uusia kokemuksia". Tämä ikävä kyllä tarkoitti ainoastaan muita miehiä. Oli kaiken aikaa flirttailemassa yms mitä lie toisten miesten kanssa. Itse pidän taas rauhallisesta elämästä, jossa ei ole ongelmia, varsinkaan tarvetta mustasukkaisuuteen.
Tähän päälle molemmat vielä itsepäisiä, asioita ei saanut kunnolla selvitettyä, tai jos toinen myötyi, niin asia jätti taustalle pitkään pysyviä jälkiä. Kaiken lisäksi, ainakin tää härkänainen jatkoi saman asian lässyttämistä myöhemminkin, vaikka asiat oli jo sovittu.
Ei todellakaan mikään hieno parisuhdekokemus härkä-härkä, vaikka oli siellä jotain hyvääkin, mutta ei riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728