kauriit jotka tunnen(myös nykyiseni)ovat aivankuin hukassa suhteissaan. tai elämässä yleensäkin. siitä se sitten pikkuhiljjaa lähtee eteenpäin kun varmuutta tulee
hukassa?
4
422
Vastaukset
- Yksin aina kaunihimpi
en alkaisi enää mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa. Piste.
- yksi kauris
Mä muuttaisin kauas vuorille ja eläisin kuin vuorikauris yksin ylhäisessä yksinäisyydessäni. Niin, tai kuin metsäkauris nuuhkien metsän tuoksuja ja eläen metsän antimista. Ja jos lämpimiä tunteita olisi, lämmittelisin niillä itse, kun kylmä viima viiltelisi. Kuinka joku yleensä voisi joskus ymmärtää toista ihmistä ja tämän tunteita, olisiko edes kiinnostunut. Kukaan ei voi tietää, miltä toisesta oikeasti tuntuu. Syvimmän surun tunnet yksin, suurimman ilon tunnet yksin - ei niitä kukaan sinun kanssasi kuitenkaan jaa. Ja kun sydämesi itkee, sitä ei kukaan nää, eikä edes välitä.
- Kapricorn
yksi kauris kirjoitti:
Mä muuttaisin kauas vuorille ja eläisin kuin vuorikauris yksin ylhäisessä yksinäisyydessäni. Niin, tai kuin metsäkauris nuuhkien metsän tuoksuja ja eläen metsän antimista. Ja jos lämpimiä tunteita olisi, lämmittelisin niillä itse, kun kylmä viima viiltelisi. Kuinka joku yleensä voisi joskus ymmärtää toista ihmistä ja tämän tunteita, olisiko edes kiinnostunut. Kukaan ei voi tietää, miltä toisesta oikeasti tuntuu. Syvimmän surun tunnet yksin, suurimman ilon tunnet yksin - ei niitä kukaan sinun kanssasi kuitenkaan jaa. Ja kun sydämesi itkee, sitä ei kukaan nää, eikä edes välitä.
No tuo nyt oli jotain hmmm, ohimenevää katkeruutta. Ei kun peiton alle kullan viereen kun ulkona syyspimeys peittää maan. Kellä kulta, sillä onni....;)
- caramella
Kapricorn kirjoitti:
No tuo nyt oli jotain hmmm, ohimenevää katkeruutta. Ei kun peiton alle kullan viereen kun ulkona syyspimeys peittää maan. Kellä kulta, sillä onni....;)
olen kauris ja oikeasti aina ollut ihan hukassa.nuoruus / murrosikä oli yhtä haahuilua.mikään ei sujunut,en tienny missä mun kuuluis olla jne...
ja sama jatkuu yli 3-kymppisenä...
töissäkin ollu siellä ja täällä mut ammattia ei ole ku ei tiedä miksikä haluisi jne jne jne
todella sekava ollu aina:S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707