miten voin salata nettiyhteyteni?
Naapuri käyttää nettiäni!
7
955
Vastaukset
- jepmastera
Selaamalla sitä ohjekirjaa.
- miiiiiiiii
no kun ei ole sitä...
- Pege81
miiiiiiiii kirjoitti:
no kun ei ole sitä...
Ei tullut mieleen hakea valmistajan kotisivuilta sitä ohjekirjaa? Yleensä löytyy sieltä.
- Wippie, intenet Hippie
Noissa langattomissa nettimodemeissa/reitittimissä on tavallisesti salasanasuojaus. Lue siis laitteesi ohjeet ja keksi käyttäjätunnus ja salasana ja tallenna ne laitteesi asetuksiin ja läppärisi asetuksiin myös. Naapurisi putoaa pois linjalta. Minulla on tuo Wippies modemi ja vaihdoin ensi työkseni modemin saatuani sen asetukset.
- äläkerromitään
Lukitse ovesi. Pane tileihisi salasanat. Vai onko ihan langaton?
- Kokoliha
[i]Noissa langattomissa nettimodemeissa/reitittimissä on tavallisesti salasanasuojaus. Lue siis laitteesi ohjeet ja keksi käyttäjätunnus ja salasana ja tallenna ne laitteesi asetuksiin ja läppärisi asetuksiin myös. Naapurisi putoaa pois linjalta. Minulla on tuo Wippies modemi ja vaihdoin ensi työkseni modemin saatuani sen asetukset.[/i]
No käyttäjätunnuksen ja salasanan vaihto ei nyt auta muuta kuin että naapuri ei pääsisi boxin hallintaan, kyllä se nettiin pääsisi silti. Ennemmin suosittelen laittamaan langattomaan verkkoosi salauksen, jota oletettavasti naapurisi käyttää. Kerropa mikä reititin/adsl-modeemi sinulla on niin voipi kertoa tarkemmin miten tämä langattoman verkon salaaminen tapahtuupi - minä tein,.,.,
Hae kaupasta 5 senttiä paksua lyijylevyä, tee siitä laatikko wlan boksille, ja käytä itse verkkokaapelia. Voit myös käyttää wlania, mutta lyijylaatikon pitää olla niin suuri että mahdut sinne tietokoneen kanssa, eikä tarvi sählätä salasanojen ja muitten asetusten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823