Oon ysiluokkalainen tyttö ja mietin jatko-opiskelupaikkaa hiki hatussa.. Mulla on jonkinlaista kiinnostusta hotelli-/ravintola-alan perustutkintoa kohtaan (lähinnä tarjoilijan duuni).
Joten, kokeneemmat (tarjoilijaksi tai muuksi sellaiseksi opiskelevat tai työskentelevät), kertokaa minkälaista duunia tämä hotelli-/ravintola-alan perustutkinnon jälkeinen työskentely sitten on? Oon lukenut kaikenlaista.. Onko tarjoilijan työ ns. kamala tiskirättiala vai ihan mukavaa hommaa? Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet? Täytyykö osata mutkattomasti ruotsia, vai pärjääkö ilmankin?
Ja mikä ero on catering ja hotelli-/ravintola-alan perustutkinnoilla?
Tuhannet kiitokset vastaajille!
Kysymyksiä hotelli-/ravintola-alasta
Apuatarvitsevanuori
2
566
Vastaukset
- atila
Hi...how many hours before the shift starts a waiter/supervisor has to inform the restaurant manager that because of some health problem she is not going to work.
- tiskari1
As soon as possible, so they have a chance to find a replacement. I'd say 1.5 h before the shift starts in minimum.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327