Eipä tällä suurta merkitystä ole, mutta tulipa vaan mieleen, että mikähän mahtaa U2 lämppäri olla 360 kiertueella vai onko kenties mitään lämppäriä?
U2:n lämppäri?
5
2733
Vastaukset
- Ullevi
Lämppärinä oli SnowPatrol.
- u2pp
Tällä hetkellähän U2:n lämppärinä jenkeissä on useammallakin keikalla Muse. Jenkkilässä on toiminut lämppärinä myös Black Eyed Peas ja jo mainittu Snow Patrol. Euroopan turneella (09) oli pari vähemmänkin tunnettua bändiä. Black Eyed Peashän on lähinnä iso nimi lämppäriksi, mutta Muse on myös pirun laadukas, ja briteissä ne esiintyy yksinkin stadioneilla.
Eli iso ja laadukaskin nimi saattaa olla tiedossa, mutta Musen tasoista lämppäriä en uskalla suomen keikalle edes toivoa. Olisihan se hienoa nähdä U2 ja Muse 30€:llä, kun pelkkä Musen suomen keikka maksaa 20€ enemmän :) - Helsinkiä odotellessa
Snow Patrol oli Barcelonassakin....
- jj
toivottavasti...
- jj
jj kirjoitti:
toivottavasti...
no ei sitten ollutkaan. sp on lämppärinä tanskassa ja sloboissa mut suomeen näkyy tulevan razorlight. harmin paikka. no, eipä siinä mitään, mut sp olis ollu henk.koht. toive. toi razorlight on vähän uudempi tuttavuus itselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244