Mikä maila paras?

hdhdfh

Kertokaas omat mielipiteenne ja kokemuksenne siitä mikä maila on paras. Ite oon omistanu aika monta mailaa. Mul on ollu exel razor ja täl hetkel chill, sitte on ollu fatpipen hole 27,orc 27 ja wiz 27 ja sit yks canadienin maila jonka mallia en muista. Jokaisesa noista mun mailoista oon huomannu jotai parempaa ku toisesa. Esim exelin razorilla on minusta paras kikkailla ku siinä on megalo lapa. Exel chilissä taas mielestäni paras ja pitävin grippi. Hole 27 saa kaikkein kovimmat vedot varsinkin lämärillä. Orc 27 on iha hyvä maila kaikin puolin enkä siitä oikein keksi mitää erikoista paitti että sopivan painonen se on. Mut jos paras noista mun mailoista pitäis valita nii kyllä se varmaa toi wiz 27 olis. Sillä saa ihan hyvät vedot,ei yhtä hyviä ku hole 27 mut paremmat ku exeleillä. Kikkailu onnistuu hyvin, tykkään sen lavasta. Maila hieman raskas verrattuna muihin mutta siihen tottuu. Joten kyllä se wiz 27 ois valintani jos 1 noista pitäis valita. Canadienistä en kerro sen enempää koska meni poikki noin 2 viikon käytön jälkee ku löin vähä kaverin mailaan pelitilanteessa =(

6

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terZ

osta exel chill!!!!

• hfdshdf

Nyt kysyttiin mielipidettä siitä mikä maila on paras. Ei että kannattaako ostaa exel chill.

Omasta mielestä paras wiz 27 raw 27 lavalla.

• JP
        hfdshdf kirjoitti:

Nyt kysyttiin mielipidettä siitä mikä maila on paras. Ei että kannattaako ostaa exel chill.

Omasta mielestä paras wiz 27 raw 27 lavalla.

fat pipe pure orcin laval toisi hyvä!!

• Curveman

Nii eli ite tykkään hirveesti Unihocin Player curve 1,5 29 flexisestä... Pelaanu kyseisellä mailalla jtn 1 vuoden ja häkki on sillä heilunu iha tasaseen tahtiin kannattaa kokeilla!

• salibandyilija

Tällä hetkellä taitaa toi exelin chillit olla parhaita.

• jaakko99

osta fat pipe badace siin on hyvä lapa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe