Olen käyttänyt Saunalahden mobiililaajakaistaa (1 Mbit/s) puolen vuoden ajan. Se on toiminut ihan moitteettomasti tähän saakka, mutta viimeisen parin viikon aikana on ollut yllättäviä ongelmia yhteyksissä tai siinä että yhteys pätkii koko ajan. Lisäksi kone ilmoittaa ihmeellisiä rajotuksia internet yhteydessä, kuten a) rajoitettu yhteys ja b) yhteys vain paikallinen. Asun pääkaupunkiseudulla ja luulisi täällä jos missä 3G:n toimivan. Olen käynyt operaattorin kotisivulla ja ei siellä ole mainintaa häiriöistä yhteyksissä. Kun valitsen verkoksi 2G niin kenttää on ihan kiitettävästi ja toimiikin, tottakai hitaammanlaisesti, mutta toimii kun 3G:ssä ei.
Osaisiko joku kertoa minulle mistä ongelmat voisi johtua? Asun kerrostalossa, jos naapureilla on langattomat yhteydet voisiko johtua siitä, että se häiritsisi jotenkin minun yhteyksiä. Pitäisikö minun muuttaa joitain asetuksia. Olisin kiitollinen neuvoista/ehdotuksista.
Mokkulan kanssa ongelmia
noviisi...
1
336
Vastaukset
- ongelma...
mutta eri kaupunki...ei auta kuin yrittää "tykittää tänne" --> tuki@saunalahti.fi.
Kolme viikkoa vaihdeltu "posteja" ja vikailmoituksia lähtenyt "Elsa-äidille", mutta ei ole palannut ennalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846