Saisiko windowsin pää-äänenvoimakkuudelle mitään pikanäppäimiä? Tai onko äänenvoimakkuudella mitään paikallismuuttujaa missään? Voisin tehdä ohjelman, joka säätää muuttujaa. Tai onko sellaista ohjelmaa olemassa?
Joskus on saatava nopeasti musiikkia hiljemmalle (tai kaikkia ääniä) näin työpaikalla, mutta kun joku astuu huoneeseen sisään, on hidasta ruveta hiirellä säätämään sitä liukupalkkia alareunasta, joten jokin pikanäppäin olisi varmasti hyvä.
Windowsin äänenvoimakkuuden pikanäppäin?
12
2083
Vastaukset
- halli_kujalla
joo ei saa
- peter-löylykauhassa
eikö toi mkar voi olla kirjottamatta joskus.
- onnistuukyllä
Saa - paina näppäimistön volumenappia tai tutustu soittimeesi.
- Turbo-Urpo1
Minun tekisi mieli suositella tätä https://3rvx.com/#3rvx . Välttämättä et sitä tarvitse. Windows kuten kaikki muutkin ympäristöt antaa käyttäjän asettaa niin sanottuja Näppäimistöoikoteitä, eli pikanäppäin yhdistelmiä eri sovellusten käynnistämiseen. Lisäksi on monenlaisia pika-käynistin ohjelmia, joilla voi aktivoida vaikka kuvaruudun nurkat käynnistämään jotain haluttua. Ainakin Linux Mintin kanssa olen todennut HotCornerit miellyttäväksi ja nopeaksi tavaksi käynnistää tai sammuttaa jotain sukkelaan ilma slikkailuja.
Testaa mitä Google neuvoo tällä hakusanalla:
Keyboard Shortcut For Volume Control - sdrggfysrt
Yes,you can create a Master Volume Shortcut and also assign a Shortcut Key.
Right click on a empty area on desktop, and click on New and Shortcut.
Paste the following in to the location of the item area:-
%windir%\System32\SndVol.exe -f 49825268
Click Next button and give a name to the Shortcut and click Finish.
Now You right click on it and select Properties.
Click Shortcut tab.
Assign your desired shortcut key like F8 or F9 in the Shortcut Key area.
Click OK/Apply.- Kaatuutohohnkoodiin
windows on ihmemystistä koodaamista
- MatinNaapuri
Kaatuutohohnkoodiin kirjoitti:
windows on ihmemystistä koodaamista
Tubutin-Ubuntussa pitää sudottaa aamusta iltaan saadakseen jotakin toimimaan
- Ihanpaska
Ei windowsissa koskaan mikään toimi, se on jo nähty
- dtyjdtyjutjyu
Sinulla ei ole viesteissäsi koskaan mitään ideaa. Pelkkää aivotonta mölinää.
- heiloo
Mulla 8 vuotta vanha HP. Tässä on voimakkuus ja mykistys näppäimet. Ja löytyy myös tOrkku-herätys.
- kuumeneekuinpakosarja
Hp:t on persiistä, ainakin windowsilla myydyt. Voittahja puhureissa on kuitenkin ps4...
Minulla lenovo ubuntula ssd ja hiirikin pieraisee äänekkäämmin.
- loppuusebsodaua
Pidä virtapainiketta alaspainettuna yli 5 sekuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738