Olen todella huolissani lapseni koulunkäynnistä steiner-koulussa. Nyt hän on ylä-asteella ja vasta viimeaikoina sieltä on alettu laittaa numeroita kokeisiin. Sieltä ropisee 4 ja 5. Olen aivan kauhuissani. Olemme mieheni kanssa yrittäneet auttaa sen minkä omilta töiltämme ehdimme. Jokaiseen kokeeseen hän on lukenut, mutta ilmeisesti ohjeistukset ovat epäselviä, kun jälkeenpäin on epäselvää, mikä on ollut koealue.
Tunnen lapseni ja tiedän, että hän on älykäs. Itselläni huonoin numero koulussa oli 7, joten olen aina ollut keskivertoa parempi koulussa. Isä on enempi ollut aina käytännön ihminen.
Tilanne on vaikea, kun nyt vasta he ovat alkaneet saada oppikirjoja, mutta niihinkään ei aina saisi kirjoittaa, kun ovat kierrossa. Olen todella ahdistunut tästä kaikesta. Tuntuu että lapseni koulunkäynnistä on tehty todella vaikeaa ja pelkäänpä että hän jo opettajien silmätikku, ja että häneltä odotetaan huonoja tuloksia.
Pelottaa vaihtaa kouluakaan, kun olen kuullut kauhutarinoita, että tavallisessa laitetaan steinerit automaattisesti alemmalle luokalle.
Mitä tehdä?
Lapseni ei pärjää steinerissa
oppilaan_äiti
0
4629
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018003- 1075647
- 2784962
- 494913
- 763687
- 542920
- 632645
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328