Oon tässä miettinyt että miksiköhän ateisteilla on kummallinen vimma sanoa ettei Jumalaa ole vaikka heillä ei ole minkäänlaista kokemusta siitä ettei Jumalaa ole, tuntuu vähän niinku uhkarohkeelta väittää jotakin josta ei tiedä mitään.
Fiksumpaa luulis olevan sanoa että en tiedä onko Jumalaa vai ei kun minulla ei ole mitään kokemusta asiasta.
Pari rehellistä oon tavannu jotka sanoo, en tiedä, nämä ei välttämättä olleet edes ateisteja.
Se on ainakin varmaa että jotkut haluavat uskoa ettei Jumalaa ole, kun omatunto syyttää syntitottumuksista joita halutaan harrastaa, ja oman mielen rauhoittamiseksi hoetaan eihän sitä JumaLAA OLEkKAn.
Ajatelkaapa miten täysin eri asia on uskovaisella todistaa että Jumala on kun uskovaisella on kokemus siitä että JUmala on, monilla useita kokemuksia joillakin jopa päivittäistä Jumalan äänen kuulemista.
Kuka hullu nyt rupeiskaan ihan löysin perustein väittämään että Jumala on, yleensä tämä Jumala on muuttanut koko ihmisen elintavat täysin uudeksi, moni joka on epätoivoisesti taistellut esim, juoppoutta vastaan onkin yhtäkkiä täysin raitis,kohdattuaan Jumalan ilman mitään omia ponnisteluja täysin vapaa alkoholin kahleista.
Tämä juoppous oli vain yksi esimerkki niistä monista elämää tuhoavista kahleista joista vain Jumala voi vapauttaa.
Ateistin loputon vimma
59
337
Vastaukset
- Milian***
Poistoon, kiitos.
- Maisteri rangeen
pupu pöksyyn.
- Faktaa hei
Poistan Jumalan kiveksellä, käykö?
Maisteri rangeen kirjoitti:
pupu pöksyyn.
Ei tuossa paljon ole mahdollisuuksia pupun pöksyyn menemiseen, kun väite on sama paskanjauhanta kuin arviolta noin 1000 kertaa täällä aikaisemmin, joka sekin on joka kerta osoitettu vääräksi.
- Tähtis98
Mieti edes hetki, ennen kuin liputat poiston puolesta.
- Faktaa hei
Jumala vapauttaa ahkerasti uskovasia hengestään, kuten voimme nähdä.
Kristiyt veljet ovat homoja, valitattavasti
t: Faktaa hei - Jaa!
"Oon tässä miettinyt että miksiköhän ateisteilla on kummallinen vimma sanoa ettei Jumalaa ole vaikka heillä ei ole minkäänlaista kokemusta siitä ettei Jumalaa ole, tuntuu vähän niinku uhkarohkeelta väittää jotakin josta ei tiedä mitään."
Kaikki todisteet, jotka olen nähnyt tai kuullut näyttävät että jumalaa tai jumalia ei ole olemassa. Jos löydät jonkin konkreettisen todisteen ja se vaikuttaa musta järkevältä niin kyl mä sitten jumaliin uskon.
"Fiksumpaa luulis olevan sanoa että en tiedä onko Jumalaa vai ei kun minulla ei ole mitään kokemusta asiasta."
Jos mikään henkilön tuntema todiste ei tue jumalan olemassaoloa, niin kyl on siitä kokemusta.
"Ajatelkaapa miten täysin eri asia on uskovaisella todistaa että Jumala on kun uskovaisella on kokemus siitä että Jumala on, monilla useita kokemuksia joillakin jopa päivittäistä Jumalan äänen kuulemista."
Mitkä on ne perustee ,että jumala on olemassa? Onko että olet kuullut jumalan puhuvan? Se että kuulet kuulevasi jumalan ei oel todiste että jumala olisi puhunut. kyse saatta olla argumentointivirhe "Itsestä yleistämisestä" Eli luulet että A on totta, siispä A on totta.
"Tämä juoppous oli vain yksi esimerkki niistä monista elämää tuhoavista kahleista joista vain Jumala voi vapauttaa. "
Kyllä mistä tahansa voi päästä eroon jos vain on motivaatiota siihen. Ihminen pystyy vaikka mihin ilman jumalaa. Olisko esim sähköä olemassa, jos uskontoja ei oltaisi kyseenalaistettu? tai tieto siitä ettei maa ole "pannukakku" tai tieto siitä, että maa kiertää aurinkoa, ei aurinko maata.- Faktaa hei
Kikkeli
- Maisteri rangeen
jos et käy itse katsomassa esim, Jean Roosin kokouksessa . Minä kävin ja sain omin silmin nähdä miten jalka kasvoi yhtäpitkäksi kuin toinen ja ero oli 4cm. Et silleen. ;)
jos et käy itse katsomassa esim, Jean Roosin kokouksessa . Minä kävin ja sain omin silmin nähdä miten jalka kasvoi yhtäpitkäksi kuin toinen ja ero oli 4cm. Et silleen. ;)
On se huvittavaa, miten joku jaksaa täällä mainostaa huijatuksi tulemistaan.
- W.Wildschwein
"Minä kävin ja sain omin silmin nähdä miten jalka kasvoi yhtäpitkäksi kuin toinen ja ero oli 4cm. Et silleen. ;)"
Luotettavat toisistaan riippumattomien puolueettomien lääkärien todistukset röntgenkuvineen pitäisi löytyä, ennenkuin tuollaista voi todeksi väittää.
Jostain psyykkisestä tekijästä voi aiheutua lihasten jumittumia ja asentovirheitä. Esimerkiksi Rosen-hoito voi vapauttaa sellaisia, miksei hihhuloitumishurmoskin. Lihasten löystymisestä voi tulla liitoskohtiin väljyyttä ja siten lisäpituutta, mutta ei ne luut mihinkään kasva. Itsekin sain aikuisiässä pysyvästi 2 senttiä lisää pituutta, kun ajelin muutaman vuoden liian pitkällä Harkov-merkkisellä miesten retkipyörällä. 1 sentti tuli vielä lisää, kun oikoilin tietoisesti selkärankani kieroutta. Monella ihmisellä voi olla ylimääräisiä senttejä jemmassa. W.Wildschwein kirjoitti:
"Minä kävin ja sain omin silmin nähdä miten jalka kasvoi yhtäpitkäksi kuin toinen ja ero oli 4cm. Et silleen. ;)"
Luotettavat toisistaan riippumattomien puolueettomien lääkärien todistukset röntgenkuvineen pitäisi löytyä, ennenkuin tuollaista voi todeksi väittää.
Jostain psyykkisestä tekijästä voi aiheutua lihasten jumittumia ja asentovirheitä. Esimerkiksi Rosen-hoito voi vapauttaa sellaisia, miksei hihhuloitumishurmoskin. Lihasten löystymisestä voi tulla liitoskohtiin väljyyttä ja siten lisäpituutta, mutta ei ne luut mihinkään kasva. Itsekin sain aikuisiässä pysyvästi 2 senttiä lisää pituutta, kun ajelin muutaman vuoden liian pitkällä Harkov-merkkisellä miesten retkipyörällä. 1 sentti tuli vielä lisää, kun oikoilin tietoisesti selkärankani kieroutta. Monella ihmisellä voi olla ylimääräisiä senttejä jemmassa.Kertoi, ettei kaksikymmenvuotisen uransa aikana ole vielä tavannut kenelläkään eri pituisia jalkoja. Aina on ollut kyse lantion asentovirheestä ja aina on saatu korjattua.
Jos ei paljon tiedä, on helppo luulla ja uskoa mitä tahansa. Tieto todellakin lisää tuskaa - tuskaa siitä kun yrittää epätoivoisesti pysytellä uskossa vaikka järki muuta väittää ;o)
Tämä viimeinen lausahdus siis sille Simoimitaattorille- etkä uskoisi
W.Wildschwein kirjoitti:
Jostain psyykkisestä tekijästä voi aiheutua lihasten jumittumia ja asentovirheitä. Esimerkiksi Rosen-hoito voi vapauttaa sellaisia, miksei hihhuloitumishurmoskin. Lihasten löystymisestä voi tulla liitoskohtiin väljyyttä ja siten lisäpituutta, mutta ei ne luut mihinkään kasva. Itsekin sain aikuisiässä pysyvästi 2 senttiä lisää pituutta, kun ajelin muutaman vuoden liian pitkällä Harkov-merkkisellä miesten retkipyörällä. 1 sentti tuli vielä lisää, kun oikoilin tietoisesti selkärankani kieroutta. Monella ihmisellä voi olla ylimääräisiä senttejä jemmassa.Asenteesi on jo etukäteen kielteinen, et uskoisi vaikka saisit valokuvia siitä todisteeksi. Etkä uskoisi vaikka totuus tulisi ja puraisisi sinua jonkun autetun tekohampailla persuuksiin.
etkä uskoisi kirjoitti:
Asenteesi on jo etukäteen kielteinen, et uskoisi vaikka saisit valokuvia siitä todisteeksi. Etkä uskoisi vaikka totuus tulisi ja puraisisi sinua jonkun autetun tekohampailla persuuksiin.
"Asenteesi on jo etukäteen kielteinen, et uskoisi vaikka saisit valokuvia siitä todisteeksi."
Sinä tietysti uskot kaiken, mitä sinulle kerrotaan. Tuossa ikkunan takana lentää violetti lohikäärme. Sinä tietysti uskot, koska minä sanon niin.
En ainakaan omasta mielestäni ole mitenkään vimmaisesti väittänyt yhtään mitään. Yhtäkkiä sanoisin, että kyllä vimma on siellä uskovien puolella.
Kuten e.k.v tuossa alempana osuvasti sanoi: "Jumala ei ole todennettavissa ilman, että uskoo jumalan olevan olemassa."
Tästähän tässä on kyse. Sinä uskot, minä en..- no joo
mutta se usko annetaan sekään ei ole minun ansiota, Jumalan sanan kuuleminen synnyttää uskon yhdessä Pyhänhengen kanssa.
Usko koetaan todeksi elämässä, ja monenlaisten armolahjojen kautta joita Jumala henkensä kautta antaa.
Halusin vain sanoa että usko ei ole vain kylmää ja tylsää totenapitämistä se on aktiivista elämää. - ...
no joo kirjoitti:
mutta se usko annetaan sekään ei ole minun ansiota, Jumalan sanan kuuleminen synnyttää uskon yhdessä Pyhänhengen kanssa.
Usko koetaan todeksi elämässä, ja monenlaisten armolahjojen kautta joita Jumala henkensä kautta antaa.
Halusin vain sanoa että usko ei ole vain kylmää ja tylsää totenapitämistä se on aktiivista elämää.se pyhyyden kokeminen korreloi niin usein täydellisen kirjoitustaidottomuuden kanssa?
Miksei jumala uskaltaudu samaan kalloon sellaisen kanssa, joka on ollut läsnä äidinkielen tunneilla eikä nuuskimassa tinneriä koulun takapihalla? - Maisteri rangeen
... kirjoitti:
se pyhyyden kokeminen korreloi niin usein täydellisen kirjoitustaidottomuuden kanssa?
Miksei jumala uskaltaudu samaan kalloon sellaisen kanssa, joka on ollut läsnä äidinkielen tunneilla eikä nuuskimassa tinneriä koulun takapihalla?ja kaikkien yhteiskontaluokkien kanssa, mutta monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa.
Suuressa armossaan Hän on monesti nöyryyttänyt viisaat ja ylpeät heidän omaksi parhaakseen. Maisteri rangeen kirjoitti:
ja kaikkien yhteiskontaluokkien kanssa, mutta monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa.
Suuressa armossaan Hän on monesti nöyryyttänyt viisaat ja ylpeät heidän omaksi parhaakseen."monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa."
Tuo on taas niitä uskovien aivopieruja. Ikään kuin ateistit uskoisivat Jumalan olemassaoloon, mutta ylpeydessään hylkäisivät Jumalan. Miten jollain voi ristiriitaiset väittämät olla edes jollain tapaa hyväksyttäviä, se vasta mysteeri onkin.- köhhömm
ertert kirjoitti:
"monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa."
Tuo on taas niitä uskovien aivopieruja. Ikään kuin ateistit uskoisivat Jumalan olemassaoloon, mutta ylpeydessään hylkäisivät Jumalan. Miten jollain voi ristiriitaiset väittämät olla edes jollain tapaa hyväksyttäviä, se vasta mysteeri onkin.syvällä sisimmässään tajuaa että Jumala on, tuon sisimmän tiedon turruttamiseksi tekee moni paljon töitä vaikkapa ateismin tai jonkun muun ismin alla.
Moni on pakomatkalla hampaat irvessä. - ...
ja kaikkien yhteiskontaluokkien kanssa, mutta monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa.
Suuressa armossaan Hän on monesti nöyryyttänyt viisaat ja ylpeät heidän omaksi parhaakseen.kanssa oleva jumala onkin jotain ihan uutta minulle.
Kerro toki lisää tästä jumalastasi, jotta voin tehdä "purannuksen". köhhömm kirjoitti:
syvällä sisimmässään tajuaa että Jumala on, tuon sisimmän tiedon turruttamiseksi tekee moni paljon töitä vaikkapa ateismin tai jonkun muun ismin alla.
Moni on pakomatkalla hampaat irvessä.Minä olen kasvanut syvästi uskonnollisessa ympäristössä, jossa jeesuksen hyvyyttä on tuputettu oikein kunnolla, mutta sisimmässäni olen tiennyt ettei se voi olla näin. Lapsen usko tietenki oli, mutta sitä mukaa kun ajattelu lisääntyi, usko väheni..
Suuressa armossaan Hän on monesti nöyryyttänyt viisaat ja ylpeät heidän omaksi parhaakseen.Viisaus ja ylpeys-kortti nousee uskovaisilta helposti. Liittyy aina siihen, että omia aivoja ja tervettä järkeä ei saisi käyttää noissa uskontoasioissa. Muilla elämänalueilla taas saa käyttää, miksiköhän on näin Maisteri rangeen?
Ylempänä kyseltiin asiallisesti todisteiden perään jumalan olemassaolosta. Miksi alat jankkaamaan noita tuhanteen kertaan esitettyjä fraaseja niiden todisteiden esittämisen sijaan? Oletko koskaan miettinyt sitä?
Helpompi on kamelin kävellä neulansilmän läpi kuin uskovaisen käyttää omia aivojaan.köhhömm kirjoitti:
syvällä sisimmässään tajuaa että Jumala on, tuon sisimmän tiedon turruttamiseksi tekee moni paljon töitä vaikkapa ateismin tai jonkun muun ismin alla.
Moni on pakomatkalla hampaat irvessä.Sinäkin, ressukka, täällä yrität itsellesi todistella, vaikka sisimmässäsi tiedät ettei jumalaa ole. Myönnä se ja astu valoon. Sitä varmaan niissä raamatunkin jutuissa on tarkoitettu allunperin. Että kun hylkää itsepetoksen ja ymmärtää, ettei mitään yliluonnollista ole, avautuvat silmät.
Koita itse.
Sulje silmäsi (ei vielä, lue ensin tämä juttu loppuun ;o)
Yritä olla ajattelematta mitään jonkin aikaa.
Avaa silmäsi.
Hyvä...
Nyt, avaa simäsi uudelleen!
pim?köhhömm kirjoitti:
Moni on pakomatkalla hampaat irvessä.Huuhaata se on silti vaikka sinä väitätkin.
- osaat kirjoittaa
... kirjoitti:
se pyhyyden kokeminen korreloi niin usein täydellisen kirjoitustaidottomuuden kanssa?
Miksei jumala uskaltaudu samaan kalloon sellaisen kanssa, joka on ollut läsnä äidinkielen tunneilla eikä nuuskimassa tinneriä koulun takapihalla?Onko tärkeämpää pelastaa sielunsa, vaiko joutua helvettiin taitavana oikeinkirjoittajana? Eikö kaikkein tärkeintä ole sisältö, jos siitä jotenkin saa selvää?
- kivuus jännää
weccu kirjoitti:
Minä olen kasvanut syvästi uskonnollisessa ympäristössä, jossa jeesuksen hyvyyttä on tuputettu oikein kunnolla, mutta sisimmässäni olen tiennyt ettei se voi olla näin. Lapsen usko tietenki oli, mutta sitä mukaa kun ajattelu lisääntyi, usko väheni..
Minä taas olen varttunut syvästi ateistisessa kivassa perheessä, ja kuitenkin tajusin että Jumala on.
- pimmejä
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Sinäkin, ressukka, täällä yrität itsellesi todistella, vaikka sisimmässäsi tiedät ettei jumalaa ole. Myönnä se ja astu valoon. Sitä varmaan niissä raamatunkin jutuissa on tarkoitettu allunperin. Että kun hylkää itsepetoksen ja ymmärtää, ettei mitään yliluonnollista ole, avautuvat silmät.
Koita itse.
Sulje silmäsi (ei vielä, lue ensin tämä juttu loppuun ;o)
Yritä olla ajattelematta mitään jonkin aikaa.
Avaa silmäsi.
Hyvä...
Nyt, avaa simäsi uudelleen!
pim?Pim itsellesi, sulje itse ne silimät, jännää mut en kiitos nyt...!
- älä viitsi pelleillä
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Viisaus ja ylpeys-kortti nousee uskovaisilta helposti. Liittyy aina siihen, että omia aivoja ja tervettä järkeä ei saisi käyttää noissa uskontoasioissa. Muilla elämänalueilla taas saa käyttää, miksiköhän on näin Maisteri rangeen?
Ylempänä kyseltiin asiallisesti todisteiden perään jumalan olemassaolosta. Miksi alat jankkaamaan noita tuhanteen kertaan esitettyjä fraaseja niiden todisteiden esittämisen sijaan? Oletko koskaan miettinyt sitä?
Helpompi on kamelin kävellä neulansilmän läpi kuin uskovaisen käyttää omia aivojaan.Uskovainen pyrkii ymmärtämään muitakin kuin itseään, ja ateisti on sellainen suvaitsematon ja ylpeä.
Uskonasiat ovat uskonasioita, todisteita toki löytyy, mutta ateistit ovat yleensä tässä paikassa pyrkineet pilkkamaan ne maan tasalle, MIksi siis nyt pitäsi niitä tähän laittaa? - että tälleen
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Viisaus ja ylpeys-kortti nousee uskovaisilta helposti. Liittyy aina siihen, että omia aivoja ja tervettä järkeä ei saisi käyttää noissa uskontoasioissa. Muilla elämänalueilla taas saa käyttää, miksiköhän on näin Maisteri rangeen?
Helpompi on kamelin kävellä neulansilmän läpi kuin uskovaisen käyttää omia aivojaan.Helpompi on kamelin mennä läpi neulansilmästä, kuin rikkaan on päästä Jumalan valtakuntaan.
Toisille rahat ovat kuin epäjumala, joten voi olla ettei ole helppoa, kun tämä maailma houkuttelee monenlaisilla jutuilla, jos vain on rahaa. Pelkkä raha ratkaisee maailmassa, ihmisellä ei ole väliä jos ei omista rikkauksia. Sellaista se maailman meno on...! - että näin
ertert kirjoitti:
"monet ovat mielestään niin viisaita ja ylpeitä ettei Jumala kelpaa."
Tuo on taas niitä uskovien aivopieruja. Ikään kuin ateistit uskoisivat Jumalan olemassaoloon, mutta ylpeydessään hylkäisivät Jumalan. Miten jollain voi ristiriitaiset väittämät olla edes jollain tapaa hyväksyttäviä, se vasta mysteeri onkin.Ihminen jolla ei ole uskoa, ei voi ymmärtää vaikka saisi todisteita. Usko on vaatimuksena, koska Jeesus joka maksoi heistä verellään, on sentään Jumalan Poika.
että näin kirjoitti:
Ihminen jolla ei ole uskoa, ei voi ymmärtää vaikka saisi todisteita. Usko on vaatimuksena, koska Jeesus joka maksoi heistä verellään, on sentään Jumalan Poika.
"Usko on vaatimuksena"
Ihminen joka uskoo siis uskoo. Sinulla on todella nerokas logiikka.älä viitsi pelleillä kirjoitti:
Uskovainen pyrkii ymmärtämään muitakin kuin itseään, ja ateisti on sellainen suvaitsematon ja ylpeä.
Uskonasiat ovat uskonasioita, todisteita toki löytyy, mutta ateistit ovat yleensä tässä paikassa pyrkineet pilkkamaan ne maan tasalle, MIksi siis nyt pitäsi niitä tähän laittaa?"Uskonasiat ovat uskonasioita, todisteita toki löytyy, mutta ateistit ovat yleensä tässä paikassa pyrkineet pilkkamaan ne maan tasalle"
Sinä se jaksat ylpeillä uskollasi. Onneksi meillä ateisteilla ei ole tarvetta ylpeillä turhuuksilla.
- Faktaa hei hei
"Minä uskon isään jumalaan.."
Näinhän se uskontunnustus menee. Kuinka monta kertaa olet tuon itse mumissut kirkossa? Vaikka et voi näyttää yhtäkään tuhansista jumalista, että tuolla toi nyt on. Mikä ihmeen vimma teillä oiken on, toistolla ja toistolla jumalako tulee todeksi?- Maisteri ranggeen
olen lukuisia kertoja saanut todistuksen Jumalasta, monesti rukouksessa ystäväni kanssa JUmala on profetian lahjan kautta kertonut mitä tuleman pitää.
Se on niin yksinkertaista kaikkivaltias puhuu pienelle ihmiselle. - ...
Maisteri ranggeen kirjoitti:
olen lukuisia kertoja saanut todistuksen Jumalasta, monesti rukouksessa ystäväni kanssa JUmala on profetian lahjan kautta kertonut mitä tuleman pitää.
Se on niin yksinkertaista kaikkivaltias puhuu pienelle ihmiselle."JUmala on profetian lahjan kautta kertonut mitä tuleman pitää."
Pääseekö Räikkönen palkintopallille seuraavassa GP:ssä ja mitkä ovat loton lisänumerot kierroksella 42?
- Atte Ateisti
"täysin eri asia on uskovaisella todistaa että Jumala on kun uskovaisella on kokemus siitä että JUmala on, "
Kuinkahan monella tällaisia kokemuksia on esim. kirkon jäsenistä? - Ron J.
Oon tässä miettinyt että miksiköhän teisteillä on kummallinen vimma sanoa että Jumala on vaikka heillä ei ole minkäänlaista todistetta siitä että Jumala on, tuntuu vähän niinku uhkarohkeelta väittää että jokin on vaikka todisteita ei ole.
Fiksumpaa luulis olevan sanoa että en tiedä onko Jumalaa vai ei kun minulla ei ole mitään todisteita asiasta.
Pari rehellistä oon tavannu jotka sanoo, en tiedä, nämä ei välttämättä olleet edes teistejä.
Se on ainakin varmaa että jotkut haluavat uskoa että Jumala on, kun omatunto syyttää syntitottumuksista joita halutaan harrastaa, ja oman mielen rauhoittamiseksi hoetaan että Jumala ON!- uskoon tulee koko ajan ihmisiä
Jumala todistaa olemassaolonsa jo uskossa oleville, ja tulla muslimien keskellä muslimeille, ja siellä tulee ihmisiä uskoon. Heillä on silloin erittäin vaikeaa, kun kristinusko on heiltä kielletty, tai jotain pahaa tehdään sille jolle tulee uskoon, silti heitä tulee uskoon, ja he myös pysyvät siinä, yleensä kuolemaankin saakka. Marttyyrejä auttava Stefanus lehti todistaa että näin ovat asiat.
- Ron J.
uskoon tulee koko ajan ihmisiä kirjoitti:
Jumala todistaa olemassaolonsa jo uskossa oleville, ja tulla muslimien keskellä muslimeille, ja siellä tulee ihmisiä uskoon. Heillä on silloin erittäin vaikeaa, kun kristinusko on heiltä kielletty, tai jotain pahaa tehdään sille jolle tulee uskoon, silti heitä tulee uskoon, ja he myös pysyvät siinä, yleensä kuolemaankin saakka. Marttyyrejä auttava Stefanus lehti todistaa että näin ovat asiat.
Niinhän mä just sanoin. että vaikeeta on kun teidän Jumalaan pitäis uskoa mutta MITÄÄN todisteita siitä Jumalasta ei ole.
- ja on oikeus
Ron J. kirjoitti:
Niinhän mä just sanoin. että vaikeeta on kun teidän Jumalaan pitäis uskoa mutta MITÄÄN todisteita siitä Jumalasta ei ole.
Ei kaikki tule uskoon, mutta Jeesuksesta on kuitenkin kerrottu. Jeesus tuli etsimään tarvitsevia, ja niitä on paljon, ja heillä on oikeus kuulla siitä myöskin.
- Ron J.
ja on oikeus kirjoitti:
Ei kaikki tule uskoon, mutta Jeesuksesta on kuitenkin kerrottu. Jeesus tuli etsimään tarvitsevia, ja niitä on paljon, ja heillä on oikeus kuulla siitä myöskin.
Tottakai, kuka nyt idiooteilta haluaisi heidän mielikuvituskaverinsa pois ottaa...
- Aina vaan
Teillä teisteillä eli jumaluskovilla on ollut vuosituhansia aikaa esittää joku uskottava ja luotettava faktatodiste siitä kovasti mainostetusta jumalastanne. Mikä ihme estää teitä esittämästä niitä? Kukaan ei ole kieltänyt, kukaan ei ole estänyt? Missä ne todisteenne ovat? SAA IHAN VAPAASTI ESITTÄÄ!!!
Miksi mitään ei ole koskaan näkynyt? Teidän omat taikauskoiset luulonne ovat todisteita vain teidän ikiomista taikauskoisista luuloista
Minulle on ihan sama onko sinulla kokemus Brahmanista tai Shivasta tai Krishnasta tai Allahista tai mistä tahansa kuvitteellisesta mytologisesta taruolennosta. Se on vain jotain mikä tapahtui sinun ikioman (sairaan) pääsi sisällä, ei sillä ole mitään merkitystäm meille terveille ihmisille jotka emme näe taruolentoja kaikkialla.- lueksit itse lasten satuja
Missäs näit niitä taruolentoja? Oletko itse sekoillut kirjastossa lastenosastoilla ja nyt näet niitä taruolentoja kaikkialla? PItäisikö riidellä noin lapsellisen kanssa? ei kiitos.
lueksit itse lasten satuja kirjoitti:
Missäs näit niitä taruolentoja? Oletko itse sekoillut kirjastossa lastenosastoilla ja nyt näet niitä taruolentoja kaikkialla? PItäisikö riidellä noin lapsellisen kanssa? ei kiitos.
Se uskontojen Jumala on ihan samanlainen taruolento todenperäisyydeltään kuin lasten satujen taruolennot.
- M@k3
Että pari alkoholistia on aivopesty johonkin toiseen huumeen, pitäisi sietää kaikkea muuta älyttömyyttä joita uskontoihin uskominen aiheuttaa?
- ei itselläs faktaa
Montakos vanhaa pullojuoppoa voi helposti aivopesta toiseen huumeeseen kertomalla Evankeliumi, että Jeesus elää?
- M@k3
ei itselläs faktaa kirjoitti:
Montakos vanhaa pullojuoppoa voi helposti aivopesta toiseen huumeeseen kertomalla Evankeliumi, että Jeesus elää?
Tarkkaa määrää, ilmeisesti kolmasosa helluntailaisista on tälläisiä vanhoja happoja, ehkä siitä raitistumisestakaan ole niin varma, kyllähän sitä samalla voi suu sopottaa raamatunlauseita, kun kädet virittävät pontikkapannua jossain lapin metsässä.
Minä en ole tavanntu yhtään ateistia, joka ei olisi valmis sanomaan, ettei tiedä onko jumala olemassa. Jumalaa ei ilmeisesti ole, joten älä huoli vaan nauti ;o)
- aivokapasiteettia on kaikilla
Monta ateistia, jota arvostat, esittää ilkeyksiään koska he ovat kuulleet ne omilla korvillaan sivuheittoina jolatin ehkä loppujen lopuksi tyhmältäkin tyypiltä? Ateismi on usein vanhanaikaista, eikä uniakaan myönnetä, vaan väitetään että ne ovat uneksijan sekalasia harhahörttöilyjä, joissa ei muka ole mitään päätä eikä häntää. Vaikka oikeasti kyllä on, joskus unet voivat auttaa ratkaisemaan ongelmia. Unet eivät myöskään ole todistettavissa yhtään mitenkään, joten sinäkö et siis näe niitä?
aivokapasiteettia on kaikilla kirjoitti:
Monta ateistia, jota arvostat, esittää ilkeyksiään koska he ovat kuulleet ne omilla korvillaan sivuheittoina jolatin ehkä loppujen lopuksi tyhmältäkin tyypiltä? Ateismi on usein vanhanaikaista, eikä uniakaan myönnetä, vaan väitetään että ne ovat uneksijan sekalasia harhahörttöilyjä, joissa ei muka ole mitään päätä eikä häntää. Vaikka oikeasti kyllä on, joskus unet voivat auttaa ratkaisemaan ongelmia. Unet eivät myöskään ole todistettavissa yhtään mitenkään, joten sinäkö et siis näe niitä?
"Ateismi on usein vanhanaikaista, eikä uniakaan myönnetä"
Toki myönnetään. Ateismi ei kerro mitään siitä, mitä unista ajatellaan.
"Unet eivät myöskään ole todistettavissa yhtään mitenkään"
Tietysti ovat.- 28
aivokapasiteettia on kaikilla kirjoitti:
niiden aikana, nukkuvan aivotoiminta on toisenlaista silloin kun nukkuja ei näe unia.
Entä mikä siinä on vanhanaikaista ettei usko todistamattomaan tai uskontojen epäloogisiin ja ristiriitaisiin väitteisiin ja oppeihin jotka esittävät luonnosta ja historiasta väitteitä jotka alakoululainen tietää vääriksi?
- kysyvä ei tieltä eksy
Ateitiksi voi itseään kutsua sellainenkin ihminen, joka on oikeastaan hämmentynyt eikä ole täysin varma mitä pitäisi ajatella elämästä. Uskominen on uskonasia, ja se joka kokee ettei uskoa ole, haluaa jostakin tietää voiko sen sitten saada. Onhan evankeliumi kerrottu kaikille, mutta sen ottavat vastaan ne, joilla sitä uskoa jostakin löytyy. Uskoa ei voi tehdä omin voimin, vaikka sitäkin ovat monet yrittäneet, mutta se on kuitenkin mahdollista saada. Raamatussa on luvattu, että uskon saa kun sitä pyytää, eikä sen tekoihin katsota joka sen saa. Uskon vastaanottaminen on uskonelämän aloittamista, ja tunnustamista että on ymmärtänyt ja että haluaa seurata Jeesusta.
Yksikään ihminen ei ole synnitön, eivät nekään, jotka ovat jo vuosia istuneet siellä kirkon penkeissä. Katuva ja anteeksi pyytävä uskovainen saa anteeksi, ja tämä anteeksi saaminen on se erilainen asia, joka erottaa uskovaisen ja syntisen ihmisen, joka ei ole vielä katunut tekojaan.
Eikö olekkin ihmeellinen asia, etä uskon saa, jos sitä tosissaan haluaa, ja se käy kun ottaa rukousyhteyden Jeesuksen nimessä ja pyytää.
Jumala kuulee kyllä, toimii kyllä, ja tekee kaiken ajallaan.
Mutta ei siitä voi tuoda todisteita koska se on uskon asia, pitää olla sitä uskoa.
Kyllähän ihminen on aina etsinyt tietä kaiken Luojan , Jumalan luokse, ja monesti mennyt harhaan ja kompuroinut kun on yrittänyt etsiä, ja löytää.
Joskus sokea kanakin löytää kultajyvän.- kysyvä ei tieltä eksy
- Sodat
-sairaudat
- onnettomuudet
Ota siis Jeesuksen penis irti ja työnnä se sen korvaan. - kysyvä ei tieltä eksy
Ja sittenkun Jumala löytää kultajyvän, se on IHME
- häpeä tyhmyyttä
kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:
- Sodat
-sairaudat
- onnettomuudet
Ota siis Jeesuksen penis irti ja työnnä se sen korvaan.Ei Jumala katso maailmaan, vaan niihin jotka tarkoittamani Jeesus on maksanut verellään. Tarkoittamani Jeesus ei myöskään rukoillut ennen ristille menoansa maailman edestä, vaan uskovaisten edestä. Maailmassa ihmisille on annettu vallat tehdä mitä huvittaa, ja ihmisen ahneus on syynä sotiin ja köyhyyteen, sekä kärsimyksiin.
- viisaus on etsimisen arvoista
kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:
Ja sittenkun Jumala löytää kultajyvän, se on IHME
Sille annetaan usko, joka itse pyytää sitä, ei sitä välttämättä muuten tule.
- ihmisten syynä ovat myös
häpeä tyhmyyttä kirjoitti:
Ei Jumala katso maailmaan, vaan niihin jotka tarkoittamani Jeesus on maksanut verellään. Tarkoittamani Jeesus ei myöskään rukoillut ennen ristille menoansa maailman edestä, vaan uskovaisten edestä. Maailmassa ihmisille on annettu vallat tehdä mitä huvittaa, ja ihmisen ahneus on syynä sotiin ja köyhyyteen, sekä kärsimyksiin.
maanjäristykset, kaikki sairaudet, meteoriitit (jotka voi aiheuttaa mittaavaa tuhoa maahan, tai ei), mahdollinen maan tuhoutuminen, jos jossakin lähellä tapahtuu hypertnova.
Jos kerran jumala ei niitä aiheuta niin sitten ihminen. (Jos ette huomanneet niin tämä on täyttä sarkasmia)
- ....
tämä että pitää ruveta ryyppäämään? sekoittaa itsensä alkoholilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832814- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200942Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52826
- 43805
- 41788