Olen onnelinen silti ja tyytyväinen elämääni tietyllä tavalla, vaikka en ole saanut koskaan vielä miehen kunnollista rakkautta osakseni. Olen nyt kerran jo voittanut syövänkin.Toki minulla on välillä pahamielikin. Huomasin eilen, etä joku kiusaa tuolla toisella keskustelufoorumilla ainakin käyttää sukunimeni muunnosta, niinkuin aikoinaan koulukiusaajani. Se sai ajattelemaan niin ja jos niin on, että olen oikeassa, (niinkuin useimmiten olen) = 6-aisti..:).. Onneksi tietoni ovat salaiset. Vaikka eilenkin joku tuntematon muovikassinsa kanssa kävi rimputtelemassa montakertaa ovikelloani. Jonkin ajan päästä näin sen myöhemmin kuljeksimasta ulkoa ja väisteli päätään poispäin. No en avaa tuntemattomille oveani, vain tutuille..Kyllä etukäteen pitää ilmoittaa lapulla. Joku roti sentään.
Onnellinen silti
..Hiiri karussa..
0
427
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229