Olin siskonpoikien kanssa mummun matkassa autoakatsastamassa.
Pojat ihmettelivät vierasta setää joka tuli ajamaan mummun "Hoortia" (Ford)
Vanhempi (3-wuotias) sitten kyseli kaikkea Miksi-miksi-miksi (kyselykausi) ja minä vastaiilin hänelle.
Lopulta esikoinen totesi katsastussedälle: "Osta Hoorti."
Setä vastasi: "Kiitos vaan, mutta mulla on jo auto, ja milläs mummu sitten kulkee?"
Poika vastasi napakasti: "Mummu joutaa kävelemään."
Autokatsastus
3
676
Vastaukset
- Sandei1
valtoimenaan, kun tämän luin :D Hauska! Hih, lasten "logiikalla" tosiaan mummu joutaa kävelemäänkin... :) Kiitos kun piristit päivääni!
- Äiti-78
Kuin tyttäreni suusta, olimme ABC.llä tankkaamassa. lapset jäivät autoon siksi aikaa kun kävin tiskillä maksamassa bensat.. Iitu oli n 3 vuotias... hän näki kun tulin ulos ja avasi ikkunan autosta.. Huusi minulle et äiti sä voitki kävellä tästä....!
- täti
Äiti-78 kirjoitti:
Kuin tyttäreni suusta, olimme ABC.llä tankkaamassa. lapset jäivät autoon siksi aikaa kun kävin tiskillä maksamassa bensat.. Iitu oli n 3 vuotias... hän näki kun tulin ulos ja avasi ikkunan autosta.. Huusi minulle et äiti sä voitki kävellä tästä....!
Kyseiseltä esikoispojalta kuulee muitakin hauskuuksia, viimeksi hän sanoi kanilleni: "Lue minulle tästä, kun ite en osaa" :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823