niin kysytäänpä että missä piilotteli se kaikkivaltias jumalanne? Ei kai vaan yhä päässänne, jossa se on aina piileskellyt? Te olette sairaita: annatte ihmisille toivoa ja valehtelette heille kirkkain silmin, päin kasvoja!
Kun nyt 5 nuorta ihmistä paloi
24
246
Vastaukset
- mathetes
että Jumala oli paikalla. Herra on Koston Jumala ja rankaisi nuoria näiden syntisestä elämästä: viinaa, tupakkaa, huumeita, esiaviollisia suhteita, vanhempien kunnioittamattomuus ja ateismia. Synnin palkka on kuolema.
- jättää
tälläistä nuorisolaumaa kotiinsa ilman vanhempien mukana oloa. Itse en tälläisistä juhlista piittaa, enkä ole kotiini antanut tälläisia juhlia järjestää lapsille, kun olivat siinä 15-18 vuotiaita olimme kaikki viikonloput kotona heidän syntymänsä syntymänsä jälkeen, ei heillä lapsillamme ollut mitään mahdollisuutta järjestää omia pirskeitä oman mielensä mukaan.
- älä tuomitse
häpeäisit, muttet taida osata.
- hän, kenties?
älä tuomitse kirjoitti:
Vai miksi syytät tuomitsemisesta?
Oliko sielä läsnä nuo edellisen mainitsemat asiat vai ei?
Jos ei ollut hän valehteli, jos taas oli niin mitä tuomitsemista se on jos sanoo mitä Raamatussa sanotaan syistä ja seurauksista?Olisi vain jonkun pitänyt jo etukäteen kertoa nuo asiat noille nuorille, tai jos oli kerrottu, valinta oli heillä itsellään.
Siksipä suosittelenkin asioiden kertomista lapsille jo ennenkuin mitään on tapahtunut.
Ja aloittajaa en ymmärrä lainkaan, olivatko nuo nuoret tai heidän vanhempansa anoneet Jumalalta suojelusta vai eivät?
Jos eivät, niin miksi syyttää Jumalaa asiasta jota ei ole alunalkaenkaan halunnut, vaan olla tuota suojaa ilman. - nipa vaa
älä tuomitse kirjoitti:
No hehän saivat sitä mitä tilasivat!
Mitä sitä valitat?
- nipa vaa
Lue enemmän niin tiedät paremmin. Ei Jumala ole estämässä töppöilemästä.
Eikä etenkään jos ei häneen usko.
Raamattu on luvannut, että niitä, jotka turvautuvat Herraan, Hän antaa avun.
Eikä apu tule sitten, kun vasta hädässä huudetaan, vaan auttajaan on oltava hyvä suhde jo sitä ennen.
Nuo nuoret olivat juhlimassa ja toimivat ajattelemattomasti ja yiimielisesti. Ylimielisytys kostautui.
Se saisen mitäsiitä suraa. - asukkaat
vanhurskautta. "
Minun sieluni ikävöitsee sinua yöllä, minun henkeni sisimmässäni etsii sinua varhain; sillä kun sinun tuomiosi kohtaavat maata, oppivat maanpiirin asukkaat vanhurskautta.
Jesaja: 26:9
Jos haluat opetella Jumalan vanhurskautta vaikeimman kautta, niin tee juuri kuin nuo nuoret tekivät. Kiitos Jumalalle että hän rakkaudessaan on puhunut tavalla jota kaikki ymmärtävät. - ihmetystä
Ovatko tässä ketjussa vastanneet ateistien trolleja vai ihan oikeita kristytttyjä? Aikamoista lähimmäisen rakkautta...
- nnnnnnzzzzzz27
EiMitä lähimmäisenrakkautta se on, jos kuolleita paijaa?
Eihän tuo ensimmäinen kerta ole kun on sattunut onnettomuus. Ja joka kerralla sama asioiden kulku.
Kyllä sitä ihmetellään silmät pyöreänä jälkeenpäin, että missä se Jumalan varjelus oli kun noin pääsi tapahtunmaan.
Mutta jos saisi vetää aikaa takaisin aikaan ennen onnettomuutta ja varoittaisi töppöilemästä, niin eivät nuoret etukäteen ota neuvoja todesta. Näin on ollut ja tulee olemaankin.
- jossa onnettomuudet
vain lisääntyvät ja seuraavat toinen toistaan.. Moni pelastuisi monelta tuskalta jos hiljentyisi perjantai-iltana viettämään hiljaisuudessa alkavaa sapattia, jonka Jumala Paratiisissa siunasi ja pyhitti (lauantai). Kaikkivaltias Jumala ei pakota ketään uskomaan, laulun sanoin "valitkaa tie, joka elämään vie".
- pyyntö kuullaan
Jos joku pyytää, Jumala kyllä kuulee.
- rakas Jumala,
ethän tapa lapsia, kiitos? Olisit voinut muuten itse pyytää, mutta taisit haluta nuorten kuolevan palamalla.
- turva Jumalassa
rakas Jumala, kirjoitti:
ethän tapa lapsia, kiitos? Olisit voinut muuten itse pyytää, mutta taisit haluta nuorten kuolevan palamalla.
eivät varmaankaan liekkeihin.
Jumala auttakoon surevia läheisiä, ystäviä ja kaikkia asianosaisia. Hän antaa voimaa kestää. Hän on sanonut: "Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret (5. Moos. 33:27).
Hän on antanut ihmiselle järjen ja valinnan vapauden, toisin kuin eläimille, jotka toimivat vaistojensa varassa. Ihminen saa itse valita, mitä tekee. Jumala ei tule väkisin kenenkään elämään.
- mukana ei mennyt
heitä, jotka olivat ottaneet Jeesuksen elämäänsä? Et mistään, lopeta siis sanahelistely. Krisseleitäkin nimittäin kuolee väkivaltaisesti yhtenään, kituu tuskissaan hengiltä. Älköön siis kukaan perustelko Jumalan tulemisella kenenkään elämään siten, että ihmiset olisivat "valinneet väärin".
- sunnyriver
Luukas 12:
1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
2 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Luuletteko, että nämä galilealaiset olivat syntisemmät kuin kaikki muut galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän?
3 Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.
4 Taikka ne kahdeksantoista, jotka saivat surmansa, kun torni Siloassa kaatui heidän päällensä, luuletteko, että he olivat syyllisemmät kuin kaikki muut ihmiset, jotka Jerusalemissa asuvat?- sama kohtalo
Saarn. 9:2
Kaikkea voi tapahtua kaikille. Sama kohtalo on vanhurskaalla ja jumalattomalla, hyvällä, puhtaalla ja saastaisella, uhraajalla ja uhraamattomalla; hyvän käy niinkuin syntisenkin, vannojan niinkuin valaa pelkäävänkin
- adkl
Tuo Siiloan torni oli surmannut kaatuessaan monta! Ja Jeesus kyseli, olivatko nuo kuolleet syntisempiä kuin muut israelilaiset? Mutta Jeesus väitti, etteivät olleet, vaan sanoi , kavahtakaa, ettei teillekkin kävisi samoin!"
...älä murehdi vaan pidä hauskaa ja nauti elämästä."
Ja nuoret pitivät hauskaa, mutta mitä nyt, kun hauskuus loppuikin liekkeihin?
Jumalaa kaivetaan nyt syylliseksi - hei, atte, missä on sun logiikkas: jos Jumalaa tuskin on olemassa, selitykset pitää etsiä sieltä suunnasta...- Tremoles
Kaikkeuden Korkein, Kaikkivaltias, Luojamme, Taivaallinen Isä ei ole laisinkaan esim. bilemestari, ei tiskijukka, ei jongleeri, ei klovni, eikä edes sirkuksen tirehtööri. Hän ei sekaannu sellaisiin asioihin ollenkaan, jotka kuuluvat ihmisen oman vastuun piiriin. Sillä aivan jokainen ihminen, siis itse kukin on vastuussa itsestään ja omista teoistaan aina... jo kaikkien maallistenkin lakien ja käsityksien mukaan sekä moraalinkin mukaan, joitakin muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta,
kuten esim, kehitysvammaiset, pienet lapset, vaikeasti mieleltään sairaat, ja sellaiset jotka eivät jonkun aivosairauden takia hallitse itseään ollenkaan oikein. Varmuudella voidaan sanoa että joka ainoa päivä syntyy ja kuolee tuhansia ihmisiä, joko luonnollisesti tai sitten jonkun tapaturman tai onnettomuuden seuraamuksensa. Tuo täytyy vaan osata hyväksyä vain yhdeksi osaksi elämää. Eikä sen puoleen voida olla kääntymättäkään, sillä onhan se tosiasiaa, Kuten luomakuntamme kaikkine Luojan, taivaallinen Isän luomuksineen. Viisas on sellainen ihminen joka ottaa taivaallisen Isän tahdon asiakseen, ja neuvot ja ohjeet sekä opetukset omakseen, joita Kristus esitti ollessaan taivaallisen Isän suuna, muttei päänä, täällä maan päällä eläessään. - Ristinritari
Jos olisivat olleet rukoilemassa tai lukemassa raamattua jne... niin eivät olisi kuolleet. Ei tässä ole mitään epäselvää. Itse nuorena vietin paljon aikaa patikoiden ja lukien kesän lämmössä taskuraamattua.
Ateistit ovat Jumalan hylänneet ja valinneet turmiollisen elämän joka päättyy huonosti.- älä tuomitse
olisiko heidän pitänyt laulaa virsiä ja lukea raamattua niin
ei olisi käynyt niinkuin kävi. - Ristinritari
älä tuomitse kirjoitti:
ei olisi käynyt niinkuin kävi.Niin, varsin ikävää että ateistiset lääkärit myrkyttivät pojan SSRI lääkkeillä. Valtaosa kouluammuskelijoita on käyttänyt niitä tai juuri lopettanut niiden käytön! tutkijoiden mukaan lopettamisellakin saattaa olla pahat vaikutukset. Ilmeisesti tiede saattaa tehdä asiat van huonommaksi! välillä kannattaisi lukea raamattua.... Pekka-Ericin kiusaajien olisi ainakin pitänyt.
http://www.youtube.com/watch?v=1XHNJyti1gE
Taitaa olla vanhalla kehnolla näppinsä pelissä. - kaunis näin on
älä tuomitse kirjoitti:
ei olisi käynyt niinkuin kävi.Suurimmassa osassa virsiä nuotti on mitä sattuu varsin nukuttavaa. Heidän olisi pitänyt laulaa kauniita hengellisiä lauluja kuten "Olen kuullut on kaupunki tuolla yllä maanpäällä pilvien usvain jne... Kirkas aamu pian koittaa jälkeen aikojen yön päivä varjot jo voittaa kautta Golgatan työn jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164