Philille olisi voitu kirj isompi rooli

fanittaa

...olisi voitu vaikka ylentää poliisipäälliköksi, niin ehkä olisi pysynyt sarjassa.

4

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markdon

Halusi itse pois sarjasta. Hänellä ja vaimolla on oma tuotantoyhtiö nimeltään Joepop, johon he nyt panostavat kaikkensa. Mark on jo ohjannut yhden lyhytelokuvan "To the sea again", jota on esitetty eri filmifestivaaleilla.

• Siinä vaiheessa kun hääkellot kilkatti Philille ja Ginalle oli jo aika selvää, että Phil kuolee väkivaltaisesti. Sarjan poliisien parisuhteet eivät ole juurikaan olleet kovin pitkäikäisiä ja kun jo kaksi sarjan poliisia on puolisonsa haudannut, oli aika helppoa päätellä, että tällä kertaa hautaan päätyy poliisimies.

• pellamy

oli tekemätön paikka. Philin roolihan oli alusta pitäen olla se täysin pöljä ja vastuuntunnoton poliisi, joka meni aina yli siitä mistä aita oli matalin. Ei siitä uranousua nyt enää voinut kehittää.

• emmerda

Olisiko Philin kaltaisella peruspoliisilla ollut kykyjä esim. poliisipäälliköksi. Phil ei ollut ihan terävimmästä päästä ja oli mielestäni helposti johdateltavissa. Siviilielämän sotkujakin oli.
      Ei päässyt edes ylikonstaapeliksi. Ajoittain pääsi vain ylikonstaapelin sijaiseksi ja siinäkin sijaisuus nousi joskus hattuun. Muistan tilanteen kun Phil väitteli sijaisena ollessa toisen konstaapelin kanssa ja väittämänsä tueksi näytti hihastaan ylikonstaapelin natsoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe