”Kun artisti joutuu esiintymään tappiolla puolityhjälle salille, vetää ohjelmatoimisto siitä omat johtopäätöksensä. Anna Abreu on tämän syksyn kuumin peruna: ohjelmatoimisto seuraa kauhulla Raahen tilannetta – vasta puolet lipuista on myyty.
– Annaa neuvottelin ja väänsin tänne lähes puoli vuotta. Tappiollisia keikkoja ei saisi olla ja nyt hirvittää tuleeko Raahesta se tappiollinen keikka, Matela huokaa.”
http://www.raahenseutu.fi/cs/Satellite/Uutiset/1194627723234/artikkeli/raahesali ei veda.html
Annan keikat ei myy enää
pp
8
528
Vastaukset
- Suomalainen S.
hoono Soomi. Sine ei ymmärtä!
- Jaahas-
sitten vasta otsikoida jutunaihe vastaamaan tiedotetta.
- huoooooh
raahe ny onki semmone tuppukylä.
- yep
"Anna Abreu valloitti faninsa täydessä Raahesalissa. Katsojat saivat tanssia Annan kanssa upouuden levyn tahtiin."
- asdasdasdasdasd
Niin?
- tietty.,.,
asdasdasdasdasd kirjoitti:
Niin?
et anna tanssitti sileä alakoululaisia.:)
- Anna on paras!
Ohjelmatoimistotkin kiittävät myyvää, salit täyttävää upeaa, kaunista, lahjakasta ja valovoimaista nuorta menestyvää artistia.
Anna - Tero Taipaleelta
Anna on paras! kirjoitti:
Ohjelmatoimistotkin kiittävät myyvää, salit täyttävää upeaa, kaunista, lahjakasta ja valovoimaista nuorta menestyvää artistia.
AnnaNiin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358