Nyt on sitten kaupoissa Ferrarin F1-autosta rakennussarja jossa on muistaakseni 100 viikoittain ilmestyvää osaa. Eli noin 2 vuotta ilmeisesti kuluu tuon rakennussarjan osien keräämiseen.
Miten on, onko odotettavissa että RC-rintamalla tapahtuu jotakin "mullistavaa" tuon kahden vuoden aikana? Onko kahden vuoden sisällä tulossa parempaa tai näyttävämpää tai halvempaa tekniikkaa kuin se jota Ferrari-rakennussarja edustaa?
R-kioskin Ferrari RC-auto polttomoottorilla
6
1807
Vastaukset
- tää taas
tullut myyntii, ei tainnu eka myynti erä olla suosiossa kun nyt jo myydää uudestaa. helevatun kalliiksi tulee jos ostaa......
- elämä on niin dna
Aika harvaan vastaavaan laitteeseen kuitenkaan saa 2 vuotta maksuaikaa.
- atlatl
... kun radio-ohjainkin pitää ostaa erikseen.
Tollehan tulee satoja euroja hintaakin....
Mutta jos tästä lajista pitää,niin kokeile ihmeessä.
- mäklareenin surma
Olen ostanut 4 ensimmäistä osaa niistä 100:sta ihan vaan piruuttani. En oikeastaan vakavissani aio sitä koskaan koota ja yli tonnihan sille hintaa tulisikin valmiina. Paitsi jos sattumalta rikastun.
Sopii varmaan niille joille formulat ja/tai pienoismallit ja/tai RC on henki ja elämä. Jos radio-ohjain on RC-friikillä jo entuudestaan olemassa niin sehän ei sitten aiheuta lisäkustannuksia. - happihyppytauti
Kimi Räikkösen kypärän pienoismalli mittakaavassa 1:7 löytyy. Paperinpainoksi se kuitenkin on kevyenpuoleinen.
Toivottavasti joltakulta löytyy sinnikkyyttä koota malli valmiksi, minun täytyi heittää pyyhe kehään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106