"Mitä merkitystä elämällä on?"
Löytää sisältään se pieni Jumala(sielu) , mutta silti ei saisi koskaan leikkiä olevansa Jumala, tapa,joka on yleensä se pahin ateistin paheista, tehdä itsestään Jumala.
"Kuollaanko me vaan? Vai onko jotain muutakin?"
Elämä jatkuu rajan toisella puolella.
"Selviävätkö asiat kun saan ikää lisää, vai olenko aina yhtä ymmälläni?"
Kaikki selviää silloin, kun opit sysäämään oman henkilökohtaisen etusi syrjään niin, että pystyt olemaan päätöksissäsi ja valinnoissasi täysin puolueeton ja oikeudenmukainen.
Jos taas valitset ateistin tien, niin tietosi asioista saattavat kyllä lisääntyä, mutta kun sitten tarpeeksi luet ja "viisastut", niin sen tuloksena lopulta tajuat, kuinka vähän itseasiassa tiedätkään.
Jos taas haluat kasvaa ihmisenä, niin silloin kannattaa valita uskon tie. Mielestäni oikeanlaista uskontoa on kristinusko, joka tuo uskovalle elämänhalua,hyvän tahdon,iloa, onnea ja lohtua ilman, että se vahingoittaa yhteiskuntaa,muita ihmisiä tai ihmistä itseään. Valitse se ja ala lukemaan Raamattua sekä rukoile, niin olet oikealla ja turvallisella tiellä.
opastusta
4
73
Vastaukset
- vihtuilija
Mikä on elämän tarkoitus?
Jankuttaa kysymyksiä, joiden vastausten tärkeyttä ei pysty perustelemaan!
...näin ainakin, jos hihuihin on luottaminen... Löytyy vastaus ilman uskontoakin.
Miten te voitte olla noin yksioikoisia että kuvittelette usko on ainoa hyväksi tekevä asia.
Uskova hyvä, uskomaton paha. Mitä mustavalkoisuutta se onkaan.
Vai olisiko peräti omahyväisyyttä, mitähän raamattunne sanoo siitä?- Thronos
"Kaikki selviää silloin, kun opit sysäämään oman henkilökohtaisen etusi syrjään niin, että pystyt olemaan päätöksissäsi ja valinnoissasi täysin puolueeton ja oikeudenmukainen."
Eikö sinua yhtään hävetä kirjoittaa tuollaista ja samaan hengenvetoon yleistää kelvottomiksi ihmisiä, joita et ollenkaan tunne? Kerropa esimerkiksi miten miten minä en ole puolueeton ja oikeudenmukainen, miten minä olen rahanahne materialisti ja miten minä olen tehnyt itsestäni Jumalan?
Vastaa heti ja seikkaperäisesti. Jos et pysty vastaamaan totuudenmukaisesti, olet mielestäni valehdellut.
Onko valehtelu sinun tapasi osoittaa uskovaisten suurta oikeudenmukaisuutta ja puolueettomuutta?
"Jos taas valitset ateistin tien, niin tietosi asioista saattavat kyllä lisääntyä, mutta kun sitten tarpeeksi luet ja "viisastut", niin sen tuloksena lopulta tajuat, kuinka vähän itseasiassa tiedätkään."
Tuo on totta. Mitä enemmän ottaa asioista selvää, sitä enemmän huomaa olevan asioita joita ei vielä tiedä. Tavalliselle ihmiselle - ateistille - se ei ole mikään ongelma. Sinulle se tuntuu olevan ongelma, ja sitä välttääksesi keksit itse ja omaksut kristinuskosta oman kaikenkattavan totuutesi, jossa hankalat asiat vaietaan tai väännellään olemattomiksi. Siis toisin sanoen vedät säkin päähän, tunget sormet korviin ja hoet: "raamattu, jeesus, jumala, raamattu, jeesus, jumala..."
Ehkäpä todella koet silloin olevasi turvallisella tiellä, mutta minun mielestäni voisit yhtä hyvin olla perunakellarissa. - uskis
Raamatun kykenemätön ruoskapenis jumala ei kykene auttamaan uskovaisia tälläpuolen elämää.
Toivottavasti Raamatun jumalalle annettaisiin potkut, ja se potkaistaisiin alas taivaasta, Grand Caynjoniin. Sinne se paska joutaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1777362Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651813- 671274
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641177- 681176
- 561166
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51108Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931102Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511075- 361036