Moi! Onko kukaan ollut 3-4 kk ikäisen kanssa Thaimaassa, Egyptissä, Dominikaanisessa tasavallassa tai muussa vastaavassa paikassa? Miten on matka sujunut ja onko lapsi pysynyt terveenä ja miten rokotusten laita?
vauvan kanssa kaukomailla?
2
618
Vastaukset
- V_anhempi
Muutama on ollut, mutta toivottavasti ei kukaan enää joudu olemaan. Lapsen kuljettaminen noin pitkiä matkoja on syytä tehdä vain erittäin pakottavista syistä. Tietysti jos toinen lapsen vanhemmista on kaukaa ja perheen on esim. työn mukana muutettava niin eihän sille mitään voi. Rokotukset ym. ehdottomasti kuitenkin Suomessa kuntoon.
- tinttimintti
Asumme Kiinassa ja palasimme tänne vauvan ollessa vajaa 2 kk (syntyi siis Suomessa). Olemme käyneet vauvan kanssa matkalla myös Hong Kongissa ja Macaossa. Meidän vauva on saanut syntyessään jo Calmette-rokotteen. Muuten rokotteet ovat samat paitsi Suomessa, mutta B-hepatiitti rokotesarja on ylimääräinen (rokotesarja on vielä kesken).
Täältä löytyy hyvin Huggies ja Pampers-vaippoja. Meillä ei vauva ole vielä kertaakaan sairastanut mitään. Liekö johtuu imetyksestä (osoittaisimetystä tähän saakka). Toki hygieniasta pidetään huolta, muttei mitenkään todella tarkasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184