Ei yllättäne potkupalloilijoiden paniikinomainen romahdus ketään?
Suomi teki suomet!!!
3
464
Vastaukset
- potkupallisti
Jäi pelin alku katsomatta ja ajattelin sitten, että katotaan nyt sitten se Saksan tasotus ja sieltähän se tuli. Yllätys oli se, ettei Saksa saanut vielä voittomaalia.
- 455
Sama pää kevät-talvet.
- jpt1
harjoitusottelut ja merkityksettömät karsintaottelut tuloksellisesti paitsi Saksaa vastaan, ilmeisesti suomalaiselle jalkapalloilijalle Saksan voittaminen on pyhäinhäväistys. Suomi oli Saksaa vastaan parempi Helsingissä ja paljon parempi tänään, molemmat pelit olisi pitänyt voittaa. Itse laitoin vakioon 1x2, juuri sen takia koska Saksa on painetilanteessa erityisen hyvä ja Suomi paineettomassa, ja tänään pelissä ei ollut kummallakaan paineita. Mutta Saksan voittaminen tuntuu Suomelle olevan kynnys, itse odotin tasoitusta jo 1. puoliajan lopussa, mutta tulihan se sieltä lopussa. Veikkaaja-lehden Petri Lahti hehkutti Suomea Azerbaizan voiton jälkeen, kun Suomi nousi lopussa 2-1 voittoon, että Suomi on kuin Saksa. Samaa mieltä, sillä erotuksella, että Saksa venyy silloin kun otteluissa on panosta, Suomi harjoitusotteluissa tai panoksettomissa otteluissa. Venäjä-pelin jälkeenhän oli käytännösssä selvää, että Suomi ei mene mm-kisoihin, jopa Stuart Baxter sen myönsi. Ja sen jälkeen on Suomelta nähty venymistä Azerbaizania ja Walesia vastaan. Lichensteinkin olisi voitettu, jos viime hetken veto olisi mennyt maaliin tolppaan osumisen sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846