Kaipaisin käyttäjiltä/asiasta tietäviltä mielipiteitä Pioneerin PL-990 soittimesta..
Onko hyvä peli?
Pioneer PL-990 levari
3
2360
Vastaukset
- Diijay
Tasaisen varma laite. Itselläni on ollut kyseinen soitin 11 vuotta käytössä. Kerran alkuaikoina jouduin moottorin vaihtamaan, en tiedä minkä vuoksi se oli kärähtänyt. Sen jälkeen kone on pelannut hyvin ja saundit ovat monenlaista musiikkia soittaneena pelittäneet ihan mukiinmenevästi.
- Lekaleka
Mulla on ollut laite myös n. 10 vuotta ja ainoa huomauttamisen arvoinen asia on levyn pyörimistila. Lepotilassa äänivartta kannatteleva tukijalka on todella lähellä levylautasta. Mulla on pari levyä, joiden reuna ei oo leikkaantunut ihan täydellisesti, eli ne on millin verran epäkeskoja, ja ne ottaa kiinni tukijalkaan joka kierroksella. Tämän seurauksena pari levyä on tämän soittimen kohdalla kuuntelukelvottomia.
- Viila käteen
Saahan siitä levyn reunasta ainetta poistettua vaikka viilalla. Ei se ole levysoittimen ongelma jos levy on huonosti viimeistelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259