Eli minulla on 45 litran akvaario. Asukkaina on 10 neontetraa. otin lämmittimen pois ja huomasin että lämpö pysyy silti 26-27 välillä. on ollut jo vuorokauden pois lämmitin. Akvaariossa on suodatin fluval 1 ja akvaariossa on yksi putki valo katossa kiinni. Katto on muutenkin aika umpinainen ja siinä on pieni luukku mistä laitetaan ruoka. Katon saa kyllä kokonaankin pois. olisi kiva saada lämpö laskemaan ja pysymään siinä 24 asteisena..neontetrathan tykkää viileämmästä. onko kuinka vaarallista kun ovat noin lämpimässä olleet? pitääkö hankkia uusi lamppu..luulen että sekin lämmittää vettä. varmaan joku 10 wattinen.
Lämpötila laskuun!
Nuppu82
1
306
Vastaukset
- fish KING
Onko se kansi kovinkin umpinainen... jos sitä ei saa jotenkin helposti korkeammalle ja veden lämpötilaa laskettua olisi neonit parempi saada hieman viileämpään veteen jonnekin toiseen akvaan ;/
Kardinaalitetrat on lämpimän veden kaloja !
Jos kala on väärässä olosuhteessa, se sairastuu helpommin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229