Mitä tarkoittaa bändin Le Corps Mince de Françoise nimi? En oikein osaa päättää tykkäänkö bändistä vai en..mutta olisi ihan kiva tietää mitä tuo nimi tarkoittaa, eli jos joku siellä sattuu tietämään niin pliis vastausta :)
Le Corps Mince de Françoise
3
428
Vastaukset
- hoikkapoika_
Googlen kääntäjän avulla ja kohtalaisella englanninkielen taidolla...
Corps tarkoittanee ruumista - ei kuollutta vaan elävää - siis kehoa tjsp.
Mince näyttäisi olevan "ohut" - tähän sopisi "hoikka" ?
Françoisen hoikka vartalo !
No - löytyi se hakemalla:
http://www.finemb.org.uk/Public/default.aspx?contentid=154189&nodeid=35864&culture=fi-FI- k
Kiitos linkistä sinulle :)
Olin minäkin sitä jo yrittänyt tosiaan tuolla aina yhtä ihanalla googlen kääntäjällä..ja saanut jonkinlaisen käsityksen siitä mitä tuo nimi tarkoittaa. Ajattelin vaan että jos joku sattuisi tietämään nimen taustaa ja mistä ne tämän keksivät jne, mutta kiitos linkistä :) - hoikkapoika__
k kirjoitti:
Kiitos linkistä sinulle :)
Olin minäkin sitä jo yrittänyt tosiaan tuolla aina yhtä ihanalla googlen kääntäjällä..ja saanut jonkinlaisen käsityksen siitä mitä tuo nimi tarkoittaa. Ajattelin vaan että jos joku sattuisi tietämään nimen taustaa ja mistä ne tämän keksivät jne, mutta kiitos linkistä :)Olisi varsin mielenkiintoista tietää mistä tuo nimi oikein on peräisin - kyllähän sen "hoonolla ranskalla" suomennettua saa, mutta alkuperäistä ideaa voi vain arvailla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096