Hei! Haluaisin tulla Kotkaan 31.10. Onko kauppoja auki?
olen Pietarista
5
925
Vastaukset
- elsi
Ei ole valitettavasti. Silloin (31.10.) on Suomessa uskonnollinen pyhäpäivä, joten kaikki kaupat joitakin elintarvikeliikkeitä lukuunottamatta ovat kiinni. Marraskuun alusta saavat kaupat olla auki myös sunnuntaisin, joten 1.11. voisi olla parempi päivä.
- Natalia77
Kiitos!
- Pietarista
Hei! Jos joku haluaa tulla Pietariin itse, kerron ja osoitan museoita, puistoja ja n.e. En ole opas. Minusta on mielenkiintoista keskustella suomen kielella, koska opiskelen suomea.
- KVS
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itsekin opiskelen venajaa joten olisi ihan kiva tavata. Tosin nyt ei ihan nopeasti Pietariin paasta kun vauva juuri syntyi. Tiedatko jotain halpaa paikkaa missa voisi yopya Pietarissa? Vaimoni on Ukrainasta ja puhuu kylla venajaa. Jos haluat keskustella niin voit lahettaa mulle viestin osoitteeseen g.reenfairy@bigmir.net
- harasoo
gxj47@yahoo.com on osoitteeni
opiskelen venäjää, siksi olisi hyvin mielenkiintoista.
nähdään!
ari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096