Kehuu iteään "parhaaksi" ja haluaa johtaa kansaa 2015 asti. Mitäs ukko meinaa tehdä 2016?
Matti pitää itseään kansakunnän isähahmona, joten vois jannu pikkusen varata aikaa spykiatrille ja mieluusti joku lääkitys päälle, jotta ukko ei kärsis harhoista noin pahasti. Onneksi se ympäristö nainen aikoo haastaa Matin ja varmaan onnistuukin hyvin, JOS kerran rupee hesalaiseksi ja panostaa hieman lisään ulkonäköön. Tsemiä sille misulle.
Vanhanen on seonnut lopullisesti
16
952
Vastaukset
- pirpanat
Silloin voi olla lasten kanssa.Viettää ns.laatuaikaa. Itsekin olen työssä 68:n ,sitten on lapsien vuoro.Poika täyttää silloin 26 ja tytär 29-vuotta. LINSIKILLE,korkeasaareen ymym.
- älkää uskoko Yleä
Minä kuuntelin haastattelun eikä kutsunut itseään isähahmoksi. Tämä oli taas Ylen savolaisella metodilla tehty juttu, joka ei ollut totta. Ylen uutisiin Rantala tehnyt oman juttunsa.
- Kätkäleili
älkää uskoko Yleä kirjoitti:
Minä kuuntelin haastattelun eikä kutsunut itseään isähahmoksi. Tämä oli taas Ylen savolaisella metodilla tehty juttu, joka ei ollut totta. Ylen uutisiin Rantala tehnyt oman juttunsa.
Kuka Rantala???
- vappuhuppu
ma-matti ei tajua mitä kaverit käskee sen puhua
Ei halua menettää saavutettuja etuuksiaan. Näin se on tiivistettynä.
- Kekkonen, kekkonen..
Kekkonenkin oli omasta ja muiden politiikkojen mielestä aina vaan tarpeellinen uudelle presidenttikaudelle.
- Uskokaa vaan
Samaa kuuntelin ja totesin, että nyt on iskenyt Matille megalomania: minä sitä, minä tätä. Puolue olen siis minä, muiden on turha yrittääkään.
Olisiko sama metodi, kun julkkisten söpöissä perhehaastatteluissa. Tällä viikolla ylistetään perhe ja parheenjäsenet parhaiksi mahdollisiksi ihmisiksi - ja ensi viikolla ilmoitetaan erosta. Eli Matin suhteen: Onko vallan lopullinen luhistuminen jo piankin tulossa?
Ihan vaan tiedoksi Matille ja muillekin. Kannattaa katsoa ympärilleen. Kyllä siellä Kepun tuvissa jo moni ehdokas hioo taktiikkaansa ensi kesän puoluekokoukseen ja pj-vaaliin. Katsotaanpa vaan.
Ja mitä tulee pääministerintehtäviin, niin niinkin vilpillisten toimien jälkeen kuin Kepun pesää penkoessa on nähty, ei sitten kannata enää haahuilla mistään pääministerintehtävistä. Siihen hommaan on kansalla jo parempi - ja nuorempi mies katsottuna.... Että odotellaan vaan ek-vaaleja - ja ennen kaikkea niiden tuloksia. Eiköhän sitä Matillekin joku varalaskupaikka sivuraiteelta löydy vaalien jälkeen.- pelikatko
Punanen kortti ei nyt pure, mutta tuomarin pilli ajaa Matin suihkuun ja pelikieltoon. Syynä omakehu, kannattas syöttää toisillekkin sitä pelivälinettä!
... autosta on kumi puhjennut....... TAISI MATTI PUDOTA LANKULTA, KALEVAN TUTKIMUS "VANHASEN SUOSIO ALIMMILLAAN". OLIKO MATTI SAANUT LANKULLA PÄÄHÄN, PITÄISI SITÄ EDES VÄHÄN OLLA TOLKKUA MITÄ SUUSTAAN PÄÄSTÄÄ. JOS MATTI USKOOKIN OMIIN UTOPIOIHINSA KANNATUKSESTAAN, NIIN PIANHAN SE NÄHDÄÄN....
- Analysaattori
Matti Vanhanen on hyvin keskinkertainen tyyppi. Parhaimmillaan puurtamassa asioiden parissa – johtajuutta ei miehestä löydy minkään vertaa. Sopottava ulosanti kuulostaa olemassaolon anteeksipyytämiseltä. Mies tuntuu häpeävän itseään.
Matti ei ole suinkaan mikään mitättömyys, mutta häntä etevämpiä ja pätevämpiä löytyy pilvin pimein – luulisi löytyvän jopa Kepustakin!
Maa ansaitsisi ilman muuta paremman pääministerin ja Matti Vanhaselle löytyisi varmasti hänen kykyjensä kannalta sopivampikin tehtävä.- vittuutunut
kenkää persuuksiin koko huhaa äijälle
- ¤¤¤¤¤¤
olet kateellinen Matille!
- ma ma ma ma
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
olet kateellinen Matille!
miten hän kykeneen hoitaan maan asiota kun häne omatkin asiat on sekaisin kun naulaämpäri ! mm. ihmissuhteet. talokaupat, velkaantunu, valehteleen listaa voi jatkaa vaikkauinka. KEPU PETTÄÄ AINA
ma ma matti ei vaan tajua, eikä kylää kaikki äänestäjätkään. - Isä aurinkoinen?
Onkohan sillä kaikki tallessa?
Koko kansa näkee ja kuulee kaikista tuuteista, että Vanhaseen ei enää luoteta, että Vanhasen suosio on alimmillaan, että pääministerin eroa halutaan, että luottamus on alimmillaan...
Mutta "meiän matti" sitkeästi hokee kameroitten edessä vanhaa hokemaa "Olen vahvempi kuin koskaan, kannatus on korkeimmillaan..." Eikö meiän matilla ole korvakuuloketta ja silmälaseja? Vai onko molemmat laitteet ohjelmoitu kepun toimistossa kuulemaan ja näkemään vain siivilöidyt tiedot? Vain 5 % tiedoista menee perille, nekin kullattu kepun värikynällä.
Tulee mieleen Stalin, Hitler, Mussolini... heilläkin oli hyvin rajallinen näkemys maailmasta.
- mä vaan,
Eikös sitten ole valmis uusien muksujen tekoon, ja saa vaimo käydä duunissa, isi hoitaa:)))
Soon sama missä asuu, ei se älyä lisää asuuko Stadissa tai Lohjalla noin kuvaannollisesti.
Eihän se omena kauaksi puusta putoa, pitänee paikkansa. - fatti manhanen
Imiköhän ruusunen siltä vähäisetkin aivosolut kalun kautta ulos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906