Minusta 14 olisi kiva! Tällä hetkellä se on 16,5
Kertokaa ihmeessä ^^
Mikä on teidän painoindeksi tavoitteenne?
18
1606
Vastaukset
- 17
17
- inhoon
16 nyt on (vielä) 18,6 (=läskiläskiläskiläski!!!!!)
- tthi
Tavoite 15.
- sokeriponi
emt mut nykyne on 16,9
- seew
15-16, miltä itestä tuntuu..
- omenapuunkukka
14,1, matkaa vielä -5kg :/
- carlen
Pidän tästä about 17:stä, koska tämä on minulle se terve-indeksi. Oma BMI:ni ei ole ikinä edes käynyt 18:ssa. (Nyt 173/51-52)
On jotenkin paljon mukavempi elää näin terveenä, kun hormonitasotkin ovat palanneet normaaleiksi ja voi huoletta syödä 2 000 kcal/päivä. Ei se ollut ihmisen elämää, kun BMI:ni oli alle 13 ja söin 400 kcal/päivä. Nykyään syön jo aamupalasi ainakin tuon 400 kcal. En voisi kuvitellakaan, että eläisin nyt entisellä nälkädieetilläni, nukkuisin murisevan mahani kanssa, istuisin luisevalla takalistolla, keräisin lattialta irronneita hiuksia, tärisisin kylmästä peittokerroksienkin alla, karttelisin sosiaalisia ruokailutilanteita, välttelisin pakkomielteisesti rasvaa ja sokeria tai laskisin rutiininomaisesti kaloreita.
No makuja on monia, mutta en suosittele kenellekään BMI:tä, jossa oma elimistö menee säästöliekille, ja elintoiminnot kärsivät. Ei omaa terveyttään kannata pilata sillä, että haluaa olla sairaanlaiha, koska mitä se oikeastaan antaa? Tuskinpa mitään positiivistä tavikselle. Ts ellei sinulle laihuudesta erityisesti makseta, älä sitä suotta vaivaudu tavoittelemaan ja terveyttäsi uhraamaan! Terveys on kuitenkin suurin lahja. - yhtäisokuinvalas
11.7 kg on mun tavoite bmi. Painan silloin 30kg ! :) Siitä voisi vielä vähän alemmas kyllä päästä, mutta kun ensin edes tuohon ;)
-----------------------------
Starving is feeling,
Thin is art.- pätijätär
Älä kirjoita englanniksi, jos et osaa, ole kiltti.
- eläin<.,.,
pätijätär kirjoitti:
Älä kirjoita englanniksi, jos et osaa, ole kiltti.
olisi tasan 16 tai vähän alle. nyt 16.2, toivon niin kovasti että onnistun.........
- miesxxyy
Tuolla lukemalla tulisi kuolema.
- Laihdutan
Oon 14.3 haluisin alle 14
- lihavakakara
Tällä hetkellä painoindeksi on 18,7 ja haluaisin että se olisi 16. Silloin näyttäisin ehkä jo hoikalta.
- fgdhajl
Oletteko te kirjoittajat isoluisia tai rotevia. Ja siksi haluatte olla sairaan laihoja , ainakin painoindeksin perusteella. No suomalaiset ovat todella aika rotevia ilman muotojakin.
- Pro-ana
Painoindeksi ollut alimmillaan 12,6, sit oli pakko nostaa normaalipainoon ja voi luoja sit mentiinki ja pomppaa painoindeksi reippaasti normaalipainon puolelle. Nyt ollut taas laihdutus takaisin päällä kun porukka ajattelee että oon päässyt tän yli, 18,8bmi tällä hetkellä ja pituutta 161cm. Paino on 48,8kg, normaalipainon raja 48kg. Tavoite olis 40-43kg, sen alle kun menin niin oli jo takamus niin härskin näköinen pelkkänä roikkuvaan ihona että ei kiitos uudestaan...
- indexlos
Indeksit saa työntää hanuriin!
Olen 73v mies ja painoindeksini on 29,5 mutta en ole huolissani.
Rasva%:ni on 17,7. Miesten viitealue on 10 - 20.
Epäterveellinen vatsaontelon viskeraalirasva on 78,5. Ka. tavoite on 100 ja ikäiseni suositus maksimi on noin 150.
Lihasmassaa on rutkasti yli viitearvon ylärajan. 40,9kg / 28,2kg - 34,4kg.
Kehon koostumus ratkaisee! Eivät indeksit! 15, nyt on 17,6 ihan liikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803