Ostin pleika 3:sen ja kyselisin mitä pelejä pelaatte verkossa? Itellä on Little big planet, burnout paradise ja The Simpsons game. Kahdessa ekassa on verkkopeli ominaisuus mutta simsponia en ole vielä kokeillut. Nikki on vescu73 ja viikonloppuna olis aikaa alotella pelaamista. Mitä muita pelejä olisi 3:seen mielellään toiminta/seikkailu missä verkkopeli ominaisuus.
Vekkopelaajia?
8
356
Vastaukset
- vescu73
kuin condemned 2 ja lisää ostelen kunhan åelaillu noi ekana, niin vinkkejä kaivataan toiminta/seikkailupeleistä
- ps3.3
Osta Uncharted 1,Uncharted 2 (2 osassa on nettipeli osa,toiminta/seikkailu) ,Killzone 2 (räiskintä,nettipeliä),Metal Gear solid 4 (toiminta,seikkailu,nettipeliä),Socom(täysin nettipeli,toiminta),Warhawk (täysin nettipeli,toiminta),Resistance 2 (toiminta,nettipeli)...Ite pelailen noit.. little big,motors 2,ferrari,gran turismo...
- Haken
Fat Princess on ehdoton hankinta verkkomoninpelistä nauttiville ;)
- siiseliiiiiiiiiiii
Odota että call of duty modern warfare 2 tulee niin osta se, on meinaan hyvä!
siiseliiiiiiiiiiii kirjoitti:
Odota että call of duty modern warfare 2 tulee niin osta se, on meinaan hyvä!
Joo. Mä ostin sen kesäloman ekana päivänä. Ihan PARAS peli!!!!!!
- Warhawk
Lisää mut. Mun nikki on Frieza_765
Mulle kävi kerran ku pelasin c o d mw:kakkosta olin 19 levelillä ja naputtelin jotaki niin tuli kauheen sekava kenttä ja sen jälkeen olin 70 levelillä. (EI OLLU VITSI)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501