Rahan makuun kun päästiin

Suuret setelit

Taitaa pojat soittaa nykyään vaan rahan takia. Mihin jäi soittamisen ilosta soittaminen? Tuntuu että bändin sisällä on kovasti erimielisyyksä, ainakin kun keikoilla seuraa poikien keskinäistä kommunikointia. Sääli että ei osata lopettaa ajoissa. Ja etenkin sääli se että homma on mennyt tähän pisteeseen.

5

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.Maarit

Puhu sie mitä puhut...Tietääkseni pojilla ei pitäisi olla mitään erimielisyyttä ja ne soittaa soittamisen ilosta,ei suinkaan rahan takia...

• jadeso

Oletko ajatellut koskaan, että työtä se on soittaminenkin, ja kukaan, edes Yölintu ei sitä pelkästä soittamisen ilosta tee. Kyllä siinä rahalla on merkitystä aika paljon. Huomaahan sen siitäkin, että alkuvuosina yölintu kävi pienillä tanssipaikoilla, mutta nykyään ne ovat niille liian pieniä paikkoja, mistä muusta luulet olevan kysymys kuin rahasta. Ei ne yölinnutkaan mitään pelkkää hyväntekeväisyyttä harrasta, vaikka harrastavat toki sitäkin. Että järki käteen nyt, ei pidä olla liian sinisilmänen! Ja sitäpaitsi, mitä pahaa siinä on jos on suosittu, rahaa tulee, ja sitä haluaa. Ei mitään. Tottakai soittamisestakin pitää tykätä, mutta nyt vähä realiteettia peliin.

• T.Eräs Yölintu fani
        jadeso kirjoitti:

Oletko ajatellut koskaan, että työtä se on soittaminenkin, ja kukaan, edes Yölintu ei sitä pelkästä soittamisen ilosta tee. Kyllä siinä rahalla on merkitystä aika paljon. Huomaahan sen siitäkin, että alkuvuosina yölintu kävi pienillä tanssipaikoilla, mutta nykyään ne ovat niille liian pieniä paikkoja, mistä muusta luulet olevan kysymys kuin rahasta. Ei ne yölinnutkaan mitään pelkkää hyväntekeväisyyttä harrasta, vaikka harrastavat toki sitäkin. Että järki käteen nyt, ei pidä olla liian sinisilmänen! Ja sitäpaitsi, mitä pahaa siinä on jos on suosittu, rahaa tulee, ja sitä haluaa. Ei mitään. Tottakai soittamisestakin pitää tykätä, mutta nyt vähä realiteettia peliin.

Olen Jadesonin kanssa samaa mieltä....sit haluaisin sanoa sen,että menee pojilta soittamisen ilo,jos faneilta tulee enimmäkseen paskaa käteen,siis haistattelua ja muuta sopimatonta,epäasiallista käytöstä keikkapaikoilla,sitäkin, voisi miettiä vähän tai sitten on toinen vaihtoehto että jää kotiin jos ei osaa käyttäytyä asiallisesti.Olen tietoinen,että tämmöistäkin tapahtuu ja samalla mollataan muita faneja,haistatellaan ja kaikkea muuta kivaa lauotaan päin naamaa,sekä tuupitaan ja tönitään.Ei kovin fiksua,järkevää käytöstä.

• zinalda
        T.Eräs Yölintu fani kirjoitti:

Olen Jadesonin kanssa samaa mieltä....sit haluaisin sanoa sen,että menee pojilta soittamisen ilo,jos faneilta tulee enimmäkseen paskaa käteen,siis haistattelua ja muuta sopimatonta,epäasiallista käytöstä keikkapaikoilla,sitäkin, voisi miettiä vähän tai sitten on toinen vaihtoehto että jää kotiin jos ei osaa käyttäytyä asiallisesti.Olen tietoinen,että tämmöistäkin tapahtuu ja samalla mollataan muita faneja,haistatellaan ja kaikkea muuta kivaa lauotaan päin naamaa,sekä tuupitaan ja tönitään.Ei kovin fiksua,järkevää käytöstä.

ei yökkärit noin käyttäydy keikoilla!

Niillä on sen verran kova manageri,joka pitää kuria niille ja pitää ne aisoissa,kun tää manageri Arska on itekin entinen muusikko,tietää tasan tarkkaan,miten ostavaa yleisöä kohdellaan!

• T.Eräs yölintu fani
        zinalda kirjoitti:

ei yökkärit noin käyttäydy keikoilla!

Niillä on sen verran kova manageri,joka pitää kuria niille ja pitää ne aisoissa,kun tää manageri Arska on itekin entinen muusikko,tietää tasan tarkkaan,miten ostavaa yleisöä kohdellaan!

Mä tarkoitinkin että jotku fanit käyttäytyy noin,en missään tapauksessa Yölintuja.Yölinnut on mukavia,kohtelilaita,asiallisia ja ystävällisiä,kuten kuuluukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe