Mitä ateistit ajattelevat homo/lesbo parien hyväksymistä nyky yhteiskuntaan.
Kysynpä
203
899
Vastaukset
- Faust Messiah
Miten niin hyväksymistä nyky-yhteiskuntaan?
Eiköhän ne ole juuri hihhulit ketkä on niitä aina tuomitsemassa?
Minä ainakin hyväksyn kahden ihmisen rakkauden tosta vaan.- Hihhuli
Tuomitseminen ja hyväksyminen on kaksi eri asiaa.
Kaikille tiedoksi.
Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä. Hihhuli kirjoitti:
Kaikille tiedoksi.
Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä.nuorten naisten (jotka eivät ole säilyttäneet neitsyyttään ennen avioliittoa) kivittäminen on luonnonmukainen päätös.
- Thronos
Hihhuli kirjoitti:
Kaikille tiedoksi.
Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä....sukupuolielinten silpominen on luonnonmukainen päätös.
- Hihhuli
Zelig kirjoitti:
nuorten naisten (jotka eivät ole säilyttäneet neitsyyttään ennen avioliittoa) kivittäminen on luonnonmukainen päätös.
Mistä vedit tuon luonnonvastaisuuden.
Varmaan juutalaisten opeista. - Huahhhhei
Hihhuli kirjoitti:
Kaikille tiedoksi.
Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä.tekstiisi.
"Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä."
Tuosta tarpeettomat sanat pois ja lauseeseen tulee järkeä. Näin:
"Ei ole pakko olla seurakunnassa." - Hihhuli
Huahhhhei kirjoitti:
tekstiisi.
"Ei ole pakko olla sellaisessa seurakunnassa, jossa tehdään tällaisia luonnonvastaisia päätöksiä."
Tuosta tarpeettomat sanat pois ja lauseeseen tulee järkeä. Näin:
"Ei ole pakko olla seurakunnassa."Olen mielummin sellaisessa seurakunnassa, jossa kunnioitetaan raamatun oppeja.
Ihminen tarvitsee seurakuntaa, jotta hän voisi kehittyä ja kasvaa terveessä ympäristössä. Hihhuli kirjoitti:
Olen mielummin sellaisessa seurakunnassa, jossa kunnioitetaan raamatun oppeja.
Ihminen tarvitsee seurakuntaa, jotta hän voisi kehittyä ja kasvaa terveessä ympäristössä.Tarvitse..
Hihhuli kirjoitti:
Mistä vedit tuon luonnonvastaisuuden.
Varmaan juutalaisten opeista.vedit Jeesuksesi?
- ???
Hihhuli kirjoitti:
Olen mielummin sellaisessa seurakunnassa, jossa kunnioitetaan raamatun oppeja.
Ihminen tarvitsee seurakuntaa, jotta hän voisi kehittyä ja kasvaa terveessä ympäristössä."Olen mielummin sellaisessa seurakunnassa, jossa kunnioitetaan raamatun oppeja.
Ihminen tarvitsee seurakuntaa, jotta hän voisi kehittyä ja kasvaa terveessä ympäristössä."
Et ole sattunut kuulemaan uutisia seurakunnissa tapahtuneista lasten hyväksikäytöistä? - Hihhuli
Zelig kirjoitti:
vedit Jeesuksesi?
Selvyyden vuoksi Kristiusko on eri asia kuin Juutalaisuus.
- Hihhuli
??? kirjoitti:
"Olen mielummin sellaisessa seurakunnassa, jossa kunnioitetaan raamatun oppeja.
Ihminen tarvitsee seurakuntaa, jotta hän voisi kehittyä ja kasvaa terveessä ympäristössä."
Et ole sattunut kuulemaan uutisia seurakunnissa tapahtuneista lasten hyväksikäytöistä?Valitettavasti näinkin tapahtuu, mutta onneksi markinaalissa.
Tällaiset ilmiöt eivät johdu seurakunnasta tai uskonnosta, vaan kyseessä on kieroon kasvanut ihminen
joka on löytänyt rakastavan ympäristön seurakunnasta. - hehhehheh
Hihhuli kirjoitti:
Valitettavasti näinkin tapahtuu, mutta onneksi markinaalissa.
Tällaiset ilmiöt eivät johdu seurakunnasta tai uskonnosta, vaan kyseessä on kieroon kasvanut ihminen
joka on löytänyt rakastavan ympäristön seurakunnasta.Jotta "markinaalissa"... Seurakunta ilmeisesti raastaa myös oikeinkirjoitustaidon?
- nimi merkki.
Hihhuli kirjoitti:
Selvyyden vuoksi Kristiusko on eri asia kuin Juutalaisuus.
Selvyyden vuoksi kristinusko on eri asia kuin Raamattu.
- Hihhuli
nimi merkki. kirjoitti:
Selvyyden vuoksi kristinusko on eri asia kuin Raamattu.
Selvyyden vuosi Kristinusko on sama kuin uusi testamentti.
- Ekhnaton,aurinkonrakas
Hihhuli kirjoitti:
Selvyyden vuosi Kristinusko on sama kuin uusi testamentti.
olennaisesti, sillä jeesuksenne kuulemma ilmoitti ettei hän ole tullut muuttamaan lakeja. Eli kristinuskon lait tulevat vanhasta testamentista.
Eri asia on se, että kristinuskoon kastetuista monet lipsuvat noista laeista ja hylkäävät lopulta koko uskonsa. - Hihhuli
Ekhnaton,aurinkonrakas kirjoitti:
olennaisesti, sillä jeesuksenne kuulemma ilmoitti ettei hän ole tullut muuttamaan lakeja. Eli kristinuskon lait tulevat vanhasta testamentista.
Eri asia on se, että kristinuskoon kastetuista monet lipsuvat noista laeista ja hylkäävät lopulta koko uskonsa.Kristus uudisti Jumal´uskon tulemalla ihmiseksi maan päälle.
Vanha testamentti tulee tietenkin tuntea, jotta voi ymmärtää miksi Jumala tuli ihmiseksi.
Uskominen, että Jeesus on Jumalan poika, ja joka häneen uskoon on pelastuva iankaikkiseen elämään. Mooseksen lait on tarkoitettu niille, jotka ovat lain alla.
Kristitty pelastuu ainoastaa uskon kautta. - elämän eväät
Zelig kirjoitti:
nuorten naisten (jotka eivät ole säilyttäneet neitsyyttään ennen avioliittoa) kivittäminen on luonnonmukainen päätös.
ja puhu sitten! On se niin tyhmää ottaa kantaa asioihin, joista ei tiedä niin höikäsenpölähdystä!
Oletko niitä rusinpulla ateisteja, eli otat aina esille sen kohdan, mikä hyvin sopii omiin käsityksiin uskosta, Jumalasta ja Jeesuksesta!
Onko kiva aina vääristellä asioita?! - Hihhuli
elämän eväät kirjoitti:
ja puhu sitten! On se niin tyhmää ottaa kantaa asioihin, joista ei tiedä niin höikäsenpölähdystä!
Oletko niitä rusinpulla ateisteja, eli otat aina esille sen kohdan, mikä hyvin sopii omiin käsityksiin uskosta, Jumalasta ja Jeesuksesta!
Onko kiva aina vääristellä asioita?!Oliko tuo kirjoitus kennelkerhosta.
- Hihhuli
hehhehheh kirjoitti:
Jotta "markinaalissa"... Seurakunta ilmeisesti raastaa myös oikeinkirjoitustaidon?
Usko toi alkujaan myös luku- kirjoitustaidon.
- elämän eväät
Hihhuli kirjoitti:
Oliko tuo kirjoitus kennelkerhosta.
???
Hihhuli kirjoitti:
Usko toi alkujaan myös luku- kirjoitustaidon.
Ei usko mitään tuonut vaan kirjoituksen opettelu.
- Hihhuli
ertert kirjoitti:
Ei usko mitään tuonut vaan kirjoituksen opettelu.
Ensimmäisiä kirjoja oli raamattu.
Papit opettivat alkujaa Suomen kansaa lukemaan!! Hihhuli kirjoitti:
Ensimmäisiä kirjoja oli raamattu.
Papit opettivat alkujaa Suomen kansaa lukemaan!!Oletko kuullut hieroglyfeistä? Oletko käynyt esimerkiksi Kiinassa, Japanissa, Koreassa tai Thaimaassa. Mitä luulet, onko niissä maissa luettu paljonkin Raamattua esimerkiksi 1000 vuotta sitten?
- Miksikö
Hihhuli kirjoitti:
Kristus uudisti Jumal´uskon tulemalla ihmiseksi maan päälle.
Vanha testamentti tulee tietenkin tuntea, jotta voi ymmärtää miksi Jumala tuli ihmiseksi.
Uskominen, että Jeesus on Jumalan poika, ja joka häneen uskoon on pelastuva iankaikkiseen elämään. Mooseksen lait on tarkoitettu niille, jotka ovat lain alla.
Kristitty pelastuu ainoastaa uskon kautta.Koska voin elää hyvän, toisia ihmsisä kunnioittavan elämän, mutta silti joudun helvettiin koska en uskonut Jeesukseen.
Toinen joka on tehnyt kauheita tekoja, jopa kauheampia kuin ihminen voi kuvitella pääsee taivaaseen koska se uskoi Jeesukseen.
Huono järjestely. Kukaan ei ansaitse joutua helvettiin vain sen takia, koska se ei uskonut Jeesukseen, sehän on todella epäreilua.
Parempi olisi, että ihmisen kuoltua hyvät teot ja pahat teot punnitaan ja sen perusteella päätetään kumpaan joutuu ja parempi vielä että olisi mahdollisuus vaihtaa paikkoja tai syntyä uudelleen.
- Kössönöm
Homoseksuaaleilla on Suomessa lailliset oikeudet olla täysivaltaisina Suomen kansalaisina, joskin muutamia puutteita tasavertaisuudessa vielä on. Avioliiton solminen ei ole mahdollista, joten esimerkiksi leskeneläke jää saamatta vaikka olisi elänyt rekisteröidyssä parisuhteessa, perheen ulkopuolinen adoptio ei ole mahdollista, homoseksuaali (miespuolinen) ei saa luovuttaa verta.
Homoseksuaaleja on aina ollut ja tulee aina olemaan, enkä näe mitään järjellistä syytä heidän syrjimiseensä.- Hihhuli
Olispa sulla samanlainen näkemys asunnottomia tai muuten syrjittyjä kohtaan
Epäilen vain. - elämän eväät
mitä hän saa sanoa!? Homous ja lesbous ovat samassa luettelossa Raamatussa kuin varastaminen, tappaminen,valehtelu, huoruus, pahan puhuminen, kieroilu, korvaan kuiskuttelu jne. Pitääkö mielestäsi nekin hyväksyä ihmiselle kuuluvin ominaisuuksina? Pitäisikö näistäkin tehdä laki, koska ovathan ne niin inhimiillisiä ominaisuuksia ja niitä tapahtuu koko ajan?!
Älyätkö emme voi uskovaisina lähteä ottamaan mitään pois Jumalan sanasta. Sitäpaitsi tuon nyt ymmärtää `Erkkikin` että homous ja lesbous ovat inhottavia asioita ja ihminen saatutta itsensä! Ei siitä synny koskaan mitään elämää niinkuin normaaleista sukupuolisuhteista.
Täysin turhauttavaa toimintaa tuo homoilu/lesboilu on! En tule niitä ikinä hyväksymään ja minullakin on oikeuteni tässä yhteiskunnassa VIELÄ! elämän eväät kirjoitti:
mitä hän saa sanoa!? Homous ja lesbous ovat samassa luettelossa Raamatussa kuin varastaminen, tappaminen,valehtelu, huoruus, pahan puhuminen, kieroilu, korvaan kuiskuttelu jne. Pitääkö mielestäsi nekin hyväksyä ihmiselle kuuluvin ominaisuuksina? Pitäisikö näistäkin tehdä laki, koska ovathan ne niin inhimiillisiä ominaisuuksia ja niitä tapahtuu koko ajan?!
Älyätkö emme voi uskovaisina lähteä ottamaan mitään pois Jumalan sanasta. Sitäpaitsi tuon nyt ymmärtää `Erkkikin` että homous ja lesbous ovat inhottavia asioita ja ihminen saatutta itsensä! Ei siitä synny koskaan mitään elämää niinkuin normaaleista sukupuolisuhteista.
Täysin turhauttavaa toimintaa tuo homoilu/lesboilu on! En tule niitä ikinä hyväksymään ja minullakin on oikeuteni tässä yhteiskunnassa VIELÄ!tuomarin oikeudet? Onko sinut valittu erikoisena ihmisenä tänne ihmisiä pilkkaamaan ja samalla itseäsi ylentämään?
Se vika teissä uskovaisissa on, että te kuvittelette, että olette enemmän kun ihmisiä.
Sormi ojossa tuomitaan ja syytetään, oletko itse niin täydellinen, että sinulla on siihen varaa....heitätkö sinä ensimmäisen kiven. Mieti tätä asiaa.
Jos olet tuomari, saat varmasti siitä tyydytystä, kun voi hakata uskon varjolla muita. HYI!- elämän eväät
Tarkastaja.X kirjoitti:
tuomarin oikeudet? Onko sinut valittu erikoisena ihmisenä tänne ihmisiä pilkkaamaan ja samalla itseäsi ylentämään?
Se vika teissä uskovaisissa on, että te kuvittelette, että olette enemmän kun ihmisiä.
Sormi ojossa tuomitaan ja syytetään, oletko itse niin täydellinen, että sinulla on siihen varaa....heitätkö sinä ensimmäisen kiven. Mieti tätä asiaa.
Jos olet tuomari, saat varmasti siitä tyydytystä, kun voi hakata uskon varjolla muita. HYI!se on Jumalan kirjoittaman ohjekirja/rakkauskirje kaikille ihmisille. Miksi esität, että ylennän itseni? Missä kohden minä ylennän itseni?! Kerroppa jo!?
Tuo 1. kiven heittäminen sopii teihin paremmin kuin minuun. En ole ketään kivittämässä enkä pilkkaamassa, mutta olen pitämässä kiinni siitä, että Jumalan sana ohjaa KAIKKIA ihmisiä oikeaan suuntaan! Ja se pelastaa ihmisen kadotukselta! En aijo koskaan puhua ihmisten korvasyyhyyn, saadaksen heilta aplodeja?! Mitä se hyödyttää ihmistä, jos hän voittaisi omakseen koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon! Puhumme tosi vakavista asioista, ja uskon niinkuin kirjoitettu on!!!!!
ps. miksi ette ymmärrä jo? Miksi sormiojossa tuomitaan ja syytetää?! Ei teitä kukaan ihminen tuomitse.
Jeesus myös sanoo en minä ole tullut maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan että maailma minun kauttani pelastuisi. Mutta se sana JONKA MINÄ (Jeesus) olen puhunut on tuomitseva teidät viimeisenä päivänä. Jos otat Jeesuksen pelastajaksesi /tarvitset häntä/ et joudu tuomittavaksi koskaan!!!
katso google 6590516484582845025# - Hihhuli
elämän eväät kirjoitti:
Täysin turhauttavaa toimintaa tuo homoilu/lesboilu on! En tule niitä ikinä hyväksymään ja minullakin on oikeuteni tässä yhteiskunnassa VIELÄ!Arvostan kyllä näkemystäsi, mutta saatpa nähdä, että Suomen kirkko siunaa homoparit (tarkoitan homoudella myös lesboja) aika piankin.
Perustelu; Ruotsin kirkko on jo tällä kannalla, ja Suomi tulee perässä.
Herää kysymys? Miten asiaan tulisi suhtautua?
Koska tiede väittää, että homous on synnynnäistä,se voi myöskin olla Jumalasta.
Raamatussa kerrotaan miten johtohenkilöt tuomitsivat Paavalia sanoen,että älkää olko huolessa, jos tämä hanke ei ole Jumalasta, niin se kuolee itsestään.
Johtopäätös;
Antaa siunata, Jumala kyllä aikanaan antaa vastauksen.
Ajatella jotain erikoista. Hmmm.....
No.. Siinähän ajattelet.
Älä nyt kumminkaan öitäsi valvo tuon takia.
Liika valvominen ei ole hyväksi..- löyhäpää
kukkia.
- iskias
He elävät täällä kuten minäkin, so?
- Thronos
Tässä maailmassa ei ole liikaa rakkautta. Jos joku löytää rakastetun, olipa sitten samaa tai eri sukupuolta, niin sehän on onnellinen asia. Ei se ole minulta pois.
- Hihhuli
Enemmän tulee rakastaa Jumalaa kuin ihmistä.
- Thronos
Hihhuli kirjoitti:
Ehkä sinun. Minulla ei ole tuollaisia rakkaussäädöksiä kiusanani, voin rakastaa ihmisiä ihan mielin määrin. Eikös olekin kamalaa?
Estääkö tuo sinun määräyksesi muuten heteroliitot? - Hihhuli
Thronos kirjoitti:
Ehkä sinun. Minulla ei ole tuollaisia rakkaussäädöksiä kiusanani, voin rakastaa ihmisiä ihan mielin määrin. Eikös olekin kamalaa?
Estääkö tuo sinun määräyksesi muuten heteroliitot?Kyllä se suurin kiusaus on lihan kiusaus.
Ei kysymys ole etteikö voi rakastaa ihmisiä, kysymys muuttuu seksuaaliseksi, kun siunataan liittoja.
Heteroliitot ovat okei, sillä Raamattu sanoo joka ei voi itseään hillitä, naikoot.
Tämä koskee tietenkin heteroja.
Huom! Naikoot, mutta parempi on olla naimatta. - Thronos
Hihhuli kirjoitti:
Kyllä se suurin kiusaus on lihan kiusaus.
Ei kysymys ole etteikö voi rakastaa ihmisiä, kysymys muuttuu seksuaaliseksi, kun siunataan liittoja.
Heteroliitot ovat okei, sillä Raamattu sanoo joka ei voi itseään hillitä, naikoot.
Tämä koskee tietenkin heteroja.
Huom! Naikoot, mutta parempi on olla naimatta.Miksi tuo homoasia on sinulle niin tärkeä? Mitä sinä menetät jos kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä rakastaa toisiaan ja saa myös solmia laillisen liiton? Miten se huonontaa sinun elämääsi?
- Hihhuli
Thronos kirjoitti:
Miksi tuo homoasia on sinulle niin tärkeä? Mitä sinä menetät jos kaksi samaa sukupuolta olevaa ihmistä rakastaa toisiaan ja saa myös solmia laillisen liiton? Miten se huonontaa sinun elämääsi?
Ei tämä homovastaisuus ole minun keksintöä.
Raamattu sanoo jos mies makaa miehen kanssa se on kauhistus.
Ts. Kyse on Jumalan sanasta.
Asia lähti liikkeelle Ruotsin kirkon päätöksestä.
Miten kirkko, jonka opit perustuu raamattuun , voi tehdä tällaisia päätöksiä.
En minä menetä mitään, kuin en silloinkaan jos sulta varastetaan jotain.
Vaikka sekin on kielletty. - Thronos
Hihhuli kirjoitti:
Vaikka sekin on kielletty.Jos minulta varastetaan jotakin niin minä menetän jotakin ja tiedän myös menettäväni. Jos kaksi homoa rakastaa toisiaan niin kuka siinä menettää? Hekö? Oletko kysynyt?
Tiedätkö mitä kaikkea muuta Raamatussa kielletään? Oletko yhtä palavissasi kaikista niistä asioista?
Olisikohan niin, että jostakin syystä olet vähän ikäänkuin keskittynyt juuri tähän yhteen asiaan monien muiden kustannuksella? Mistähän se voisi johtua?
"Miten kirkko, jonka opit perustuu raamattuun , voi tehdä tällaisia päätöksiä."
Sanopas se! Täytyy myöntää että minäkin tunnen jonkinlaista myötähäpeää kun seuraan 2000-luvun kirkon yrityksiä roikkua pronssikauden moraalikäsityksissä. Olisikohan ongelmana se, että Raamatun antamat ohjeet eivät olekaan absoluuttisen moraalin omaavan jumalan sanelemia vaan todellakin vain tuhansia tai satoja vuosia vanhoja, silloisen maailmankuvan perusteella laadittuja säädöksiä, jotka jokainen vähänkin ajatteleva nykyajan ihminen ymmärtää suurelta osaltaan vanhentuneiksi. - homous
Hihhuli kirjoitti:
Vaikka sekin on kielletty.on susta paha juttu, jos sulla on esim poika joka paljastaa sulle, että hän on homo, niin aiotko "kunnon kristittynä" lopettaa tämän rakastamisen ja rupeat vihaamaan häntä?
- M@k3
Hihhuli kirjoitti:
Vaikka sekin on kielletty.Lähimmäisen rakkaus ollut kuitenkin se kaikkein tärkein asia?
- Hihhuli
Thronos kirjoitti:
Jos minulta varastetaan jotakin niin minä menetän jotakin ja tiedän myös menettäväni. Jos kaksi homoa rakastaa toisiaan niin kuka siinä menettää? Hekö? Oletko kysynyt?
Tiedätkö mitä kaikkea muuta Raamatussa kielletään? Oletko yhtä palavissasi kaikista niistä asioista?
Olisikohan niin, että jostakin syystä olet vähän ikäänkuin keskittynyt juuri tähän yhteen asiaan monien muiden kustannuksella? Mistähän se voisi johtua?
"Miten kirkko, jonka opit perustuu raamattuun , voi tehdä tällaisia päätöksiä."
Sanopas se! Täytyy myöntää että minäkin tunnen jonkinlaista myötähäpeää kun seuraan 2000-luvun kirkon yrityksiä roikkua pronssikauden moraalikäsityksissä. Olisikohan ongelmana se, että Raamatun antamat ohjeet eivät olekaan absoluuttisen moraalin omaavan jumalan sanelemia vaan todellakin vain tuhansia tai satoja vuosia vanhoja, silloisen maailmankuvan perusteella laadittuja säädöksiä, jotka jokainen vähänkin ajatteleva nykyajan ihminen ymmärtää suurelta osaltaan vanhentuneiksi.He menettävät Jumalan rakkauden.
Anna muutama esimerkki muista kielloista.
Kuka nyt on palava.
Kristinuskoa ei suinkaan tuotu ihmisille tiedoksi pronssikaudella, vaan noin kaks´tuhatta vuotta sitten.
Osin on vanhentunut, ja sen vuoksi raamaattua myöskin määrätyin välein uudistetaan.
Raamattu antaa elämänohjeita,jotka suurelta osin eivät ole muuttuneet vuosi tuhansien aikana.
Ainoa radikaali muutos on yhteiskunnan demokratisoituminen, josta ilmeisesti
tällaiset ko. päätökset johtuvat.
Okei, annetaan ajan kulua niin nähdään (tai kuka sitten näkee?) miten käy.
Yhteiskuntien rappiot ovat usein olleet syynä niiden kukistumiseen. - Hihhuli
homous kirjoitti:
on susta paha juttu, jos sulla on esim poika joka paljastaa sulle, että hän on homo, niin aiotko "kunnon kristittynä" lopettaa tämän rakastamisen ja rupeat vihaamaan häntä?
Pyydän häntä pidättäytymään sellaisista suhteista, hänen oman etunsa tähden.
Vrt. syrjitä, kiusaaminen jne.... - Hihhuli
M@k3 kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus ollut kuitenkin se kaikkein tärkein asia?
Niinhän se on, mutta ei se tarkoita sitä että ollaan toisten sukupuolielimissä kiinni.
- Lu Cifer
Hihhuli kirjoitti:
Pyydän häntä pidättäytymään sellaisista suhteista, hänen oman etunsa tähden.
Vrt. syrjitä, kiusaaminen jne....Ihanko oikeasti pyydät homoseksuaalia pidättäytymästä homoseksuaalisista suhteista homoseksuaalin oman edun tähden. Pöljä.
- Hihhuli
Lu Cifer kirjoitti:
Ihanko oikeasti pyydät homoseksuaalia pidättäytymästä homoseksuaalisista suhteista homoseksuaalin oman edun tähden. Pöljä.
Keskusteluun ei yleensä kuulu haukkua muita.
Hihhuli kirjoitti:
...ihminen, joka ei kykene rakastamaan kun näkymätöntä, oletettua kohdetta ei ole ihan normaali.
Poikkeus on tietenkin nunnat ja munkit. Mielestäni kannattaa hakeutua ehdottomasti luostarin rauhaan ja antaa KOKO elämänsä jumalan rakastamiseen.
Oletko valmis siihen? Luovut kaikesta...omaisuudestasi, ystävistäsi(jos niitä nyt on) ja todella toimit niin kun täällä julistat. Kokeile.
Niin, eihän tämä netissä roikkuminen ole edes sallittua, sinun pitäisi lukea raamattua ja syventyä palvontaan tiukemmin.
Tässä pientä vinkkiä, ole hyvä.Hihhuli kirjoitti:
Mitä tämä homoseksuaalisuuden riepottaminen sitten osaltasi on? Haukkumista. Lue tekstisi uudelleen, mieti hetki. Sinä tuomitset, alennat, syrjit, haukut heidät. Eikö se ole mielestäsi väärin?
Onko muita ihmisryhmiä, jotka eivät sinua miellytä? Saako ihmiset olla esim. sairaita tunnetko myös heitä kohtaan vihaa?- Lu Cifer
Hihhuli kirjoitti:
Pyydän anteeksi kun haukuin pöljäksi. Korjaan lausuntoani niin että minusta on pöljää ehdottaa toista pidättäytymään taipumuksestaan. Ihanko oikeasti teksit niin?
- Lu Cifer
Hihhuli kirjoitti:
Niinhän se on, mutta ei se tarkoita sitä että ollaan toisten sukupuolielimissä kiinni.
Mutta onhan se usein mukava lisä. Jossei nyt ihan jatkuvasti oltaisikaan kiinni niissä elimissä, niin aina välillä voi lähimmäistä helliä jopa ihan fyysisesti. Eikös vain?
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
...ihminen, joka ei kykene rakastamaan kun näkymätöntä, oletettua kohdetta ei ole ihan normaali.
Poikkeus on tietenkin nunnat ja munkit. Mielestäni kannattaa hakeutua ehdottomasti luostarin rauhaan ja antaa KOKO elämänsä jumalan rakastamiseen.
Oletko valmis siihen? Luovut kaikesta...omaisuudestasi, ystävistäsi(jos niitä nyt on) ja todella toimit niin kun täällä julistat. Kokeile.
Niin, eihän tämä netissä roikkuminen ole edes sallittua, sinun pitäisi lukea raamattua ja syventyä palvontaan tiukemmin.
Tässä pientä vinkkiä, ole hyvä.Netti-ihmisetkin tarvitsevat Jumalan sanaa. Tämä on uusi ja menestyvä tapa levittää sanaa.
Ihminen joka ei pysty rakastamaan Jumalaa ei ole normaali. Hihhuli kirjoitti:
Netti-ihmisetkin tarvitsevat Jumalan sanaa. Tämä on uusi ja menestyvä tapa levittää sanaa.
Ihminen joka ei pysty rakastamaan Jumalaa ei ole normaali...määrittele normaali. Ihmisen kuuluu kiintyä oman lajinsa edustajiin, eikä mielikuvituskavereihin.
Lapsi tarvitsee rakkautta ja huolenpitoa, ei ihmislapsesta tervettä tule jos hänelle lyödään raamattu/koraani käteen ja jätetään metsään.- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
..määrittele normaali. Ihmisen kuuluu kiintyä oman lajinsa edustajiin, eikä mielikuvituskavereihin.
Lapsi tarvitsee rakkautta ja huolenpitoa, ei ihmislapsesta tervettä tule jos hänelle lyödään raamattu/koraani käteen ja jätetään metsään.Jeesus mielikuvitus kaveri. Jeesuksessa Jumala tuli ihmiseksi. Siis verta ja lihaa!!!
Hihhuli kirjoitti:
Jeesus mielikuvitus kaveri. Jeesuksessa Jumala tuli ihmiseksi. Siis verta ja lihaa!!!
Minäkin kykenen tekemään ihmisen, ihan helposti....lihaa ja verta.
Aika erikoinen tämä jumala, ei ole saanut mitää aikaan viimeiseen 2000 vuoteen, ei jeesuksia, ei ketään ole tullut. Luulisi siinä jo tollonkin tajuavan, että silkkaa satua koko juttu.- elämän eväät
Tarkastaja.X kirjoitti:
Minäkin kykenen tekemään ihmisen, ihan helposti....lihaa ja verta.
Aika erikoinen tämä jumala, ei ole saanut mitää aikaan viimeiseen 2000 vuoteen, ei jeesuksia, ei ketään ole tullut. Luulisi siinä jo tollonkin tajuavan, että silkkaa satua koko juttu.Heb. 26. sillä muutoin hänen olisi pitäny kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä. Tajuutko jo?!
se jatkuu vielä näin! Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio,
28. samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottakseen pois MONIEN synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä PELASTUKSEKSI niille, JOTKA häntä O D O T T A V A T !!!!!
ps. et sinä kykene tekemään ihmistä, jos Jumala ei sitä sulle suo! Onhan ihmisiä joille ei synny jälkeläisiä vaikka kuinka yrittävät! Oletko koskaan kuullut moisesta?! elämän eväät kirjoitti:
Heb. 26. sillä muutoin hänen olisi pitäny kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä. Tajuutko jo?!
se jatkuu vielä näin! Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta sen jälkeen tulee tuomio,
28. samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottakseen pois MONIEN synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä PELASTUKSEKSI niille, JOTKA häntä O D O T T A V A T !!!!!
ps. et sinä kykene tekemään ihmistä, jos Jumala ei sitä sulle suo! Onhan ihmisiä joille ei synny jälkeläisiä vaikka kuinka yrittävät! Oletko koskaan kuullut moisesta?!seuraa uutisia ja katso maailmaa. Kyllä teissä uskovaisissa on synnit huonosti poistettu, sinäkin sielä sekoat ja alat kirkumaan. Onko arka aihe?
Olen tehnyt ihan itse kolme lasta...ei ollut jumala nilkoista kiinni pitämässä, oletko nukkunut myös biologian tunneilla? Olen ihan itse kohdussa kasvattanut ja omalla maidolla ruokkinut....onko tämä nyt sitten suuri ihme? jumalan suomisilla ei ole lapsettomuuden kanssa mitään tekemistä ja lapsettomuus on hyvin arka asia...miksi teidän uskovaisten pitää heitäkin kiduttaa???- elämän eväät
mitä hän tulee tekemään synnille kerran ja homous ja lesbous ovat syntiä!
katso googlesta 6590516484582845025# - elämän eväät
M@k3 kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus ollut kuitenkin se kaikkein tärkein asia?
kohden eikä huuda PYSÄHDY JA KÄÄNNY MUUTEN KUOLET!?
Jos noin välinpitämätön `uskovainen` löytyisi, hänestä sana sanoo, että hänen pitäisi olla maan suola, mutta hän on käynyt mauttomaksi eikä hän kelpaa muuhun kuin pois heitettäväksi ja toisten tallattavaksi! - elämän eväät
Tarkastaja.X kirjoitti:
Tässä pientä vinkkiä, ole hyvä.jonka hän on nähnyt ei voi rakastaa JUmalaa jota hän ei ole nähnyt! Tuo on ihan raamatullista! Mutta ei se ole rakkautta, että hyväkyyy kaiken?! Uskovaiset T I E T Ä V Ä T että homous ja lesbous kadottavat ihmiset Jumalan taivaasta!!!!! Kadotus on todellinen
katso googlesta 6590516484582845025# - elämän eväät
Tarkastaja.X kirjoitti:
seuraa uutisia ja katso maailmaa. Kyllä teissä uskovaisissa on synnit huonosti poistettu, sinäkin sielä sekoat ja alat kirkumaan. Onko arka aihe?
Olen tehnyt ihan itse kolme lasta...ei ollut jumala nilkoista kiinni pitämässä, oletko nukkunut myös biologian tunneilla? Olen ihan itse kohdussa kasvattanut ja omalla maidolla ruokkinut....onko tämä nyt sitten suuri ihme? jumalan suomisilla ei ole lapsettomuuden kanssa mitään tekemistä ja lapsettomuus on hyvin arka asia...miksi teidän uskovaisten pitää heitäkin kiduttaa???kaikilla ihmisillä on omat tehtävänsä tässä maailmassa, ja lapsettomuus on monelle ok, tosille taas ongelma. Mutta näin vain elämässä monta kertaa on!
Miten niin minä alan sekoamaan ja kirkumaan?! En ymmärrä mitä tarkoitat? En minä ole kirkunut vaan kirjoittanut siitä, mitä Jumala sanoo näistä syntikysymyksistä! Hän nimittäin sanoi JO viimeisen sanan siihen syntikysymykseen! Synnit on pois, sen kun ottaa armon vastaan. Mutta, jos onkin niin hyvä, että omilla teoilla pärjää, se on huonompi juttu sitten eli se tarkoittaisi, että olet laupiaampi kuin itse Jumala ja olet väittämässä, että Jumalan ei olisi tarvinnut lähettää Jeesusta tänne, koska me hoidetaan tää homma itse?!
ps. mitä tarkoitti ettei Jumala ollut nilkoista kiinni pitämässä? Hieman outoa ajattelua, en ymmärrä mitä haet?
Et näköjään sinäkään ole lukenut Raamattuasi, puhut vaan. elämän eväät kirjoitti:
Jos noin välinpitämätön `uskovainen` löytyisi, hänestä sana sanoo, että hänen pitäisi olla maan suola, mutta hän on käynyt mauttomaksi eikä hän kelpaa muuhun kuin pois heitettäväksi ja toisten tallattavaksi!"kohden eikä huuda PYSÄHDY JA KÄÄNNY MUUTEN KUOLET!? "
Sanoo uskova, kun kuilu on pelkästään hänen harhaluuloaan.- Phoebus
elämän eväät kirjoitti:
Jos noin välinpitämätön `uskovainen` löytyisi, hänestä sana sanoo, että hänen pitäisi olla maan suola, mutta hän on käynyt mauttomaksi eikä hän kelpaa muuhun kuin pois heitettäväksi ja toisten tallattavaksi!Olet varmaan kuullut kertomuksen lapsesta, joka talutti sokeaa mummoa pellolla. Aina ojan kohdalla lapsi käski mummoa hyppäämään. Jekkumielellä lapsi käski mummoa hyppäämään myös silloin kun oltiin tasamaalla. Ja mummo hyppäsi.
Oletko varma, ettei joku hyppyytä sinua?
Ihmisiä me kaikki olemme.
Rakkaus on rakkautta.
Oikeudenmukaisen yhteiskunnan pitäisi olla täysin sukupuolineutraali, myös avioliittoasioissa...
Kahden toisiaan rakastavan ihmisen välinen rakkaus ei vie keneltäkään toiselta mitään pois, oli pariskunta sitten hetero-, homo- tai lesbopari.- Hihhuli
Rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa.
- ????
Hihhuli kirjoitti:
Rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa.
Ovatko? Seksi ilman rakkautta, ei kuullosta kovin kristityltä!
- Hihhuli
Mutta näyttää huonoa luonnonvastaista esimerkkiä.
- ???
"Mitä ateistit ajattelevat homo/lesbo parien hyväksymistä nyky yhteiskuntaan."
- Miten tuo pitäisi ymmärtää? Samaa sukupuolta olevista pareistako olet huolissasi vai homoseksuaaleista ylipäätään?
Homoseksuaaleja on ollut aina ja tulee olemaankin, halusit sinä sitä tai et. Ei siinä sinun hyväksyntääsi kysytä. Joku (en muista kuka) sanoi eräässä kolumnissaan, että sivistysvaltion mitta on se, miten se kohtelee naisia ja sukupuolivähemmistöjä. Suomi on matkalla kohti tuota määritelmää sivistysvaltiosta, vaikkakin haparoiden, mutta kuitenkin.- Hihhuli
Ei ole kysymys minun halusta, vaan Jumalan ,Kaikkivaltiaan halusta.
- ???
Hihhuli kirjoitti:
Ihan omia mielipiteitäsi täällä latelet.
- Hihhuli
??? kirjoitti:
Ihan omia mielipiteitäsi täällä latelet.
Ja Jumala on sinussakin jos vain nöyrryt hänen tahtoonsa.
- ???
Hihhuli kirjoitti:
Sinun päässäsi pyörivät harhat eivät ole todiste mistään jumalasta.
- Hihhuli
??? kirjoitti:
Sinun päässäsi pyörivät harhat eivät ole todiste mistään jumalasta.
Ne sinun mainitsemat "harhat" ovat raamatussa- ota selvää asioista. Jumala kyllä ymmärtää sinua jos
kaikki ei valkene niin nopeasti. - ????
Hihhuli kirjoitti:
Ja jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Miksi jumalasi luo homoja? Onkohan jumalallasi perverssejä haluja?
- Tere taas
Hihhuli kirjoitti:
Minussa ois myös toteemipaalu, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös sateenjumala, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös viinapiru, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös urheiluhulluus, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa. - ???
Hihhuli kirjoitti:
Ne sinun mainitsemat "harhat" ovat raamatussa- ota selvää asioista. Jumala kyllä ymmärtää sinua jos
kaikki ei valkene niin nopeasti.joka on ihmisten kirjoittama. Missä aineissa lienevät olleet, kun niitä näkyjänsä kirjoittelivat.
- Hihhuli
??? kirjoitti:
joka on ihmisten kirjoittama. Missä aineissa lienevät olleet, kun niitä näkyjänsä kirjoittelivat.
Korjaan; Ihmiset ovat kirjoittaneet Pyhän Hengen vaikutuksesta.
- Hihhuli
Tere taas kirjoitti:
Minussa ois myös toteemipaalu, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös sateenjumala, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös viinapiru, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.
Minussa ois myös urheiluhulluus, jos vain NÖYRTYISIN hänen tahtoonsa.Taas kirjoitat järkeä.
Hihhuli kirjoitti:
Korjaan; Ihmiset ovat kirjoittaneet Pyhän Hengen vaikutuksesta.
..henkilöitä, jotka ovat tappaneet myös "pyhän hengen vaikutuksen alaisena". Mielisairaalassa on paljon potilaita, jotka ovat myös tässä tilassa.
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
..henkilöitä, jotka ovat tappaneet myös "pyhän hengen vaikutuksen alaisena". Mielisairaalassa on paljon potilaita, jotka ovat myös tässä tilassa.
Voithan sinä puolustukseksi sanoa, että pyhä henki käski.
Pyhä Henki on rakkauden henki. - Hihhuli
???? kirjoitti:
Ja jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Miksi jumalasi luo homoja? Onkohan jumalallasi perverssejä haluja?
Väitän vielä (voin olla väärässäkin) että homous on opittua. Ts. kasvatuksen ja ympäristön tulosta.
Eikä Jumalan luomaa. Hihhuli kirjoitti:
Voithan sinä puolustukseksi sanoa, että pyhä henki käski.
Pyhä Henki on rakkauden henki....erikoinen tapa näyttää rakkautta. Miksi tämä uskomattoman upea henki antaa lapsien kärsiä tässä maailmassa? Onko muita kiireitä näillä hengillä? Vai onko duunina heilua kirkkojen käytävillä?
Kuka sitä henkiä tarvitsee?Hihhuli kirjoitti:
Väitän vielä (voin olla väärässäkin) että homous on opittua. Ts. kasvatuksen ja ympäristön tulosta.
Eikä Jumalan luomaa.perheen kaikki lapset eivät ole homoseksuaaleja, jos kyse on kasvatuksesta? Miksi minä EN ole lesbo, vaikka siskoni on? Meillä on sama kasvattaja ja kasvuympäristö?
Homoseksuaalisus on ihmisessä oleva ominaisuus, sitä ei valita, siihen ei kasvateta.- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
perheen kaikki lapset eivät ole homoseksuaaleja, jos kyse on kasvatuksesta? Miksi minä EN ole lesbo, vaikka siskoni on? Meillä on sama kasvattaja ja kasvuympäristö?
Homoseksuaalisus on ihmisessä oleva ominaisuus, sitä ei valita, siihen ei kasvateta.Ei kaikista tule alkoholisteja, vaikka vanhemmat juovat.
Kyse onkin alttiudesta. - Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
...erikoinen tapa näyttää rakkautta. Miksi tämä uskomattoman upea henki antaa lapsien kärsiä tässä maailmassa? Onko muita kiireitä näillä hengillä? Vai onko duunina heilua kirkkojen käytävillä?
Kuka sitä henkiä tarvitsee?Jos minulla olis vastaus kaikkeen, olisin jumala.
Niin miksi, tätä minäkään en ymmärrä.
Eikö rakkaus pitäisi voittaa kaikki kärsimykset.
Raamattu sanoo "Raha on kaiken pahan alku ja juuri".
Oisko se sitte se.
- SturmgeistSS
En hyväksy homoilua, koska se rappioittaa arjalaista rotuamme. Lisäksi se levittää Aidsia ja muita sairauksia ja on haitallinen yksilön terveydelle. Ei ole normaalia työnnellä esineitä peräaukkoonsa, vaan se on perversio. Persereikä on paskantamista ja pillu panemista varten. Valtakunnanjohtaja Siitoimen sanoin:
"Minä olen ollut teatterissa ja vankilassa ja kaikkea ja minä olen nähnyt homoja ja lesboja, se on kamalaa... vedetään toista perseeseen, tulee semmonen ripulinen kyrpä sieltä ulos. Se on inhottavaa."
Mielestäni natseilla oli oikea suunta homojensuhteen. Jollei nyt sentään uuniin niin hoitoon ja steriloitavaksi ainakin. Rappioittava aines tulisi karsia evoluution nimissä pois.
Lespoilu ei ole niin paha, mutta pervoa sekin on. Pekka Siitoimella oli tähänkin ratkaisu:
"Sanoisin näin, että lesbot pitäisi ottaa kiinni, pistettäisiin käsiraudoilla kädet ja nilkat yhteen ja sitten kun ne pakkonussittaisiin niin kyllä vauvoja tulisi. Ei ne enää sen jälkeen olisikaan lesboja."- Hihhuli
Luonnonvalinta kyllä pitää markinaalissa nämä ihmiset, koska eivät voi lisääntyä.
- Turparulla
Hihhuli kirjoitti:
Luonnonvalinta kyllä pitää markinaalissa nämä ihmiset, koska eivät voi lisääntyä.
Kyllä homoseksuaalit pystyvät lisääntymään. Aika monet tekevätkin sitä.
Varsinkin uskovaiset homot usein hakeutuvat kulissiavioliiton turviin. - Hihhuli
Turparulla kirjoitti:
Kyllä homoseksuaalit pystyvät lisääntymään. Aika monet tekevätkin sitä.
Varsinkin uskovaiset homot usein hakeutuvat kulissiavioliiton turviin.Jos pystyvätkin lisääntymään , toivottavasti eivät opeta lapsilleen tätä luonnonvastaista propagandaa.
- ????
Hihhuli kirjoitti:
Ai Darwinismiä välillä?
Hihhuli kirjoitti:
Jos pystyvätkin lisääntymään , toivottavasti eivät opeta lapsilleen tätä luonnonvastaista propagandaa.
..opetatko sinä lapsillesi seksiä? Luuletko oikeasti, että homoseksuaalisuus on opittua?
Luuletko, että lesboksi tullaan siksi, että vanhemmat ovat vessassa opettaneet?- seksuaaliviranomaine
Tarkastaja.X kirjoitti:
..opetatko sinä lapsillesi seksiä? Luuletko oikeasti, että homoseksuaalisuus on opittua?
Luuletko, että lesboksi tullaan siksi, että vanhemmat ovat vessassa opettaneet?sinäkö et? Ei ihme, että väkiluku pienenee.
seksuaaliviranomaine kirjoitti:
sinäkö et? Ei ihme, että väkiluku pienenee.
..vastaus. Voitko tarkentaa.
- seksuaaliviranomaine
Tarkastaja.X kirjoitti:
..vastaus. Voitko tarkentaa.
et opeta lapsillesi kuinka lisääntymiskäyttäytyminen hoidetaan ihmisten tavalla? Oppivat sen sitten jostain pornolehdistä ja internetistä.
et opeta lapsillesi kuinka lisääntymiskäyttäytyminen hoidetaan ihmisten tavalla? Oppivat sen sitten jostain pornolehdistä ja internetistä.
...vastaukseni koskien homoseksuaalisuuden"oppimiseen". Sitä ei opita, se on ominaisuus.
Kuullostaa enemmän kun oudolle käytttää muotoa "opettaa". Normaalia tietoa ja sen kertomista ei pidä sotkea keskenään varsinaisen opettamisen kesken. En ajatellut esitellä lapselle Kamasutraa ja esittää lisääntymisriittejä käytännössä, siitä on kyse.
Lapsille yleensä kerrotaan ikätason mukaisesti mistä on kysymys. Peruskoulussa on erikseen tunteja, jossa asiaa vielä käydään läpi.
Lisääntymiskäyttäytyminen opitaan yleensä sitten kun ikä riittää ja aloitetaan parisuhde, sitä ei oikein voi muuten oppia.- seksuaaliviranomaine
Tarkastaja.X kirjoitti:
...vastaukseni koskien homoseksuaalisuuden"oppimiseen". Sitä ei opita, se on ominaisuus.
Kuullostaa enemmän kun oudolle käytttää muotoa "opettaa". Normaalia tietoa ja sen kertomista ei pidä sotkea keskenään varsinaisen opettamisen kesken. En ajatellut esitellä lapselle Kamasutraa ja esittää lisääntymisriittejä käytännössä, siitä on kyse.
Lapsille yleensä kerrotaan ikätason mukaisesti mistä on kysymys. Peruskoulussa on erikseen tunteja, jossa asiaa vielä käydään läpi.
Lisääntymiskäyttäytyminen opitaan yleensä sitten kun ikä riittää ja aloitetaan parisuhde, sitä ei oikein voi muuten oppia.oppivat sitten pornolehdistä ja netistä. hinkataan kynttilöillä, banaaneilla ja lyijykynillä. ostetaan vibraattoreita ja muovivittuja. ei niistä synny uusia kansalaisia. parempi olisi jos vanhemmat opettaisivat miten niitä lapsia saadaan.
- Rekkidi
oppivat sitten pornolehdistä ja netistä. hinkataan kynttilöillä, banaaneilla ja lyijykynillä. ostetaan vibraattoreita ja muovivittuja. ei niistä synny uusia kansalaisia. parempi olisi jos vanhemmat opettaisivat miten niitä lapsia saadaan.
mitä sinä teet banaaneilla ja kynttilöillä. Kysy omilta vanhemmiltasi, on näköjään jäänyt oppi saamatta.
Mistä näitä idiootteja oikein tulee? - seksuaaliviranomaine
Rekkidi kirjoitti:
mitä sinä teet banaaneilla ja kynttilöillä. Kysy omilta vanhemmiltasi, on näköjään jäänyt oppi saamatta.
Mistä näitä idiootteja oikein tulee?vai ei seksi sinua kiinnosta? kyllä minä tiedän miten lapsia tehdään, vanhempani kertoivat sen minulle. montakos sinulla on?
- räkkäpää
Rekkidi kirjoitti:
Mistä näitä idiootteja oikein tulee?"Oikeasti en minä mitään Jumalaa syytä"
Kysy omilta vanhemmiltasi, on näköjään jäänyt oppi saamatta. - hohhoijaasfs
vai ei seksi sinua kiinnosta? kyllä minä tiedän miten lapsia tehdään, vanhempani kertoivat sen minulle. montakos sinulla on?
trolli on kauheaaa trolli. Menee lapselliseksi mutta niin kyllä sinullakin
- ha haa
Hihhuli kirjoitti:
Homoseksuuaalisuus ei oo perinnöllistä...
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Luuletko, että lesboksi tullaan siksi, että vanhemmat ovat vessassa opettaneet?Lapsi kyllä ihmettelee miksi mulla ei ole äitiä (tai isää). Näin varmaan tulee minunkin valita.
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Lisääntymiskäyttäytyminen opitaan yleensä sitten kun ikä riittää ja aloitetaan parisuhde, sitä ei oikein voi muuten oppia.Tuolla logikalla kohta rikollisuukin on ominaisuus, ja tulee hyväksyä.
Hihhuli kirjoitti:
Tuolla logikalla kohta rikollisuukin on ominaisuus, ja tulee hyväksyä.
Sinä et taida olla mikään järjen jättiläinen.
Rikollisuus on haitallista.
Homous ei ole haitallista.
Huomaatko, mikä huomattava ero noilla on niiden sallimisen perusteluissa?Hihhuli kirjoitti:
Tuolla logikalla kohta rikollisuukin on ominaisuus, ja tulee hyväksyä.
...on valinta, ei ominaisuus. Miksi minusta EI tullut alkoholistia, vaikka molemmat vanhempani olivat?
Kannattaa lukea ihmisestä enemmän, eikä vetää hihasta näitä oletuksia. Aloita vaikka psykologian alkeista, tiedä enemmän, luule vähemmän.- sturmgeistSS
ertert kirjoitti:
Sinä et taida olla mikään järjen jättiläinen.
Rikollisuus on haitallista.
Homous ei ole haitallista.
Huomaatko, mikä huomattava ero noilla on niiden sallimisen perusteluissa?Homous rappeuttaa arjalaista rotua ja länsimaista yhteiskuntaa samoin kuin esim. pedofilia, pornografia ja eläimiinsekaantuminen. Mielestäni muslimeilla on paljon terveempi ja parempi moraali kuin rotunsa hyljänneillä eurooppalaisilla. Vaikka ollaankin eri syntyperää, niin mielestäni Muhammed oli terve mies ja hänellä oli moraalia toisin kuin tämänkin palstan irstailevilla rappiohumanisti-kommareilla.
Ei ole evoluution kannalta ok hyväksyä perversioita ja heikkoutta. Ne tulee karsia pois. Hinttarit on osoitus ihmisten kieroutumisesta ja taistelusta luonnonvalintaa vastaan. Tähän on ehkä suurimpana osasyynä ihmisten heikkouksiin perustuva kristinusko, joka opettaa, että heikot ja luuserit tulisi muka hyväksyä osaksi yhteiskuntaa. Hevonvitut! Jos roomalaiset olisi vaan aikoinaan hvyäksyneet spartalaisen kurin, niin ihmisrotu olisi varmaankin valloittanut puolet galaksista. Silloin olisimme evoluution siunaamia!
Hinttien, pedofiilien ja muiden luuserien hyväksyminen osoittaa vain kuinka luonnoton ja kieroutunut länsimainen yhteiskuntamme on. Toivottavasti muslimit ja terroristit saavat jotenkin parannettua tilannetta. Juuri vaikkapa Pentti Linkola on osoittanut oikeanlaisen suhtautumistavan Afrikkalaisiin kivikautta eläviin serkkuihimme. Ei muuta kuin ydinpommia Mogadishuun ja Brazzavilleen. Luonto kyllä parantuu suht hyvin harvennus toimista. Näin jäisi enemmän elintilaa voimakkaammille roduille. Samoin pitäisi mielestäni likvidoida länsimaista roskaväkeä, alkaen juopoista ja muista pummeista. Evoluution nimeen, se on meidän kohtalomme!
Kyllä natseilla oli oikea suhtautuminen hinttareihin. Ei muuta kuin leirille vaan. Sama terve meno on nykyään Iranissa, jossa puppelipojille annetaan 'hieman' köysihoitoa. sturmgeistSS kirjoitti:
Homous rappeuttaa arjalaista rotua ja länsimaista yhteiskuntaa samoin kuin esim. pedofilia, pornografia ja eläimiinsekaantuminen. Mielestäni muslimeilla on paljon terveempi ja parempi moraali kuin rotunsa hyljänneillä eurooppalaisilla. Vaikka ollaankin eri syntyperää, niin mielestäni Muhammed oli terve mies ja hänellä oli moraalia toisin kuin tämänkin palstan irstailevilla rappiohumanisti-kommareilla.
Ei ole evoluution kannalta ok hyväksyä perversioita ja heikkoutta. Ne tulee karsia pois. Hinttarit on osoitus ihmisten kieroutumisesta ja taistelusta luonnonvalintaa vastaan. Tähän on ehkä suurimpana osasyynä ihmisten heikkouksiin perustuva kristinusko, joka opettaa, että heikot ja luuserit tulisi muka hyväksyä osaksi yhteiskuntaa. Hevonvitut! Jos roomalaiset olisi vaan aikoinaan hvyäksyneet spartalaisen kurin, niin ihmisrotu olisi varmaankin valloittanut puolet galaksista. Silloin olisimme evoluution siunaamia!
Hinttien, pedofiilien ja muiden luuserien hyväksyminen osoittaa vain kuinka luonnoton ja kieroutunut länsimainen yhteiskuntamme on. Toivottavasti muslimit ja terroristit saavat jotenkin parannettua tilannetta. Juuri vaikkapa Pentti Linkola on osoittanut oikeanlaisen suhtautumistavan Afrikkalaisiin kivikautta eläviin serkkuihimme. Ei muuta kuin ydinpommia Mogadishuun ja Brazzavilleen. Luonto kyllä parantuu suht hyvin harvennus toimista. Näin jäisi enemmän elintilaa voimakkaammille roduille. Samoin pitäisi mielestäni likvidoida länsimaista roskaväkeä, alkaen juopoista ja muista pummeista. Evoluution nimeen, se on meidän kohtalomme!
Kyllä natseilla oli oikea suhtautuminen hinttareihin. Ei muuta kuin leirille vaan. Sama terve meno on nykyään Iranissa, jossa puppelipojille annetaan 'hieman' köysihoitoa....sinun olisi pitänyt jäädä kondomiin pyörimään, olisi yksi asennevammainen vähemmän tässäkin maassa.
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
...on valinta, ei ominaisuus. Miksi minusta EI tullut alkoholistia, vaikka molemmat vanhempani olivat?
Kannattaa lukea ihmisestä enemmän, eikä vetää hihasta näitä oletuksia. Aloita vaikka psykologian alkeista, tiedä enemmän, luule vähemmän.Onhan niitä tullu luettua, mutta tiedeihmisetkin myöntävät, että on olemassa asioita, joita he eivät ymmärrä.
Silloin kannattaa kääntyä Jumalan puoleen, niin kaikki valkenee. - sturmgeistSS
Tarkastaja.X kirjoitti:
...sinun olisi pitänyt jäädä kondomiin pyörimään, olisi yksi asennevammainen vähemmän tässäkin maassa.
asennevammaa on siinä, ettei hyväksy yhteiskuntaa rappioittavia tekijöitä?
Hyväksytkö itse esim.
1.lasten raiskaamisen ja murhaamisen?
2.eläinten nussimisen?
3.murhaamisen, ryöstämisen, raiskaamisen ja tappamisen?
4.juopottelun, huumeiden vetämisen? Haluaisitko lapsesti päihdevammaisen?
5. homoilun, sadomasikismin, paskajutut, kusenjuomisen? Haluaisitko lapsesi jakavan persettää ja syövän paskaa?
6. pornografian? haluaisitko oman tyttäresi esiintyvän pornoleffassa?
7. huoraamisen ja huoripukit? Haluaisitko lapsestasi huoran/gigolon?
Oletko ateisti vai joku vitun hihhuli? Oletko 'retard'?
Edelliset tekijät rappioittavat ihmisrotua ja ovat evoluution vastaisia. Esim. spartalaisilla ja natseilla oli oikea suunta. Perverssi ja rappioittava aines tulisi karsia poies.
Mielestäni kaikki homot ja lespot tulisi kastroida, etteivät vaan vahingossakaan levittäisi pervogeenejään. Vaikkei sellaisia tietysti edes olekaan, vaan hinttiys perustuu pelkästään "miehen" omaan valintaan. Esim. jos pojalla on ollut huono isä-suhde esim. hyvin yleisesti yksinhuoltaja naisten takia, niin pojasta hyvin todennäköisesti tulee hintti. Samoin lesbous johtuu tytön huonosta äitisuhteesta.
Pervot tutkijat ovat vain pyrkineet vääristämään ihmisten alkujaan tervetta homovastaista maailmankuvaa omien sairaiden ja kieroutuneiden halujensa pohjalta.
Homoilu ei ole koskaan ollut luonnollista ja tervettä, eikä tule koskaan olemaan! - Kuk regus susej
sturmgeistSS kirjoitti:
asennevammaa on siinä, ettei hyväksy yhteiskuntaa rappioittavia tekijöitä?
Hyväksytkö itse esim.
1.lasten raiskaamisen ja murhaamisen?
2.eläinten nussimisen?
3.murhaamisen, ryöstämisen, raiskaamisen ja tappamisen?
4.juopottelun, huumeiden vetämisen? Haluaisitko lapsesti päihdevammaisen?
5. homoilun, sadomasikismin, paskajutut, kusenjuomisen? Haluaisitko lapsesi jakavan persettää ja syövän paskaa?
6. pornografian? haluaisitko oman tyttäresi esiintyvän pornoleffassa?
7. huoraamisen ja huoripukit? Haluaisitko lapsestasi huoran/gigolon?
Oletko ateisti vai joku vitun hihhuli? Oletko 'retard'?
Edelliset tekijät rappioittavat ihmisrotua ja ovat evoluution vastaisia. Esim. spartalaisilla ja natseilla oli oikea suunta. Perverssi ja rappioittava aines tulisi karsia poies.
Mielestäni kaikki homot ja lespot tulisi kastroida, etteivät vaan vahingossakaan levittäisi pervogeenejään. Vaikkei sellaisia tietysti edes olekaan, vaan hinttiys perustuu pelkästään "miehen" omaan valintaan. Esim. jos pojalla on ollut huono isä-suhde esim. hyvin yleisesti yksinhuoltaja naisten takia, niin pojasta hyvin todennäköisesti tulee hintti. Samoin lesbous johtuu tytön huonosta äitisuhteesta.
Pervot tutkijat ovat vain pyrkineet vääristämään ihmisten alkujaan tervetta homovastaista maailmankuvaa omien sairaiden ja kieroutuneiden halujensa pohjalta.
Homoilu ei ole koskaan ollut luonnollista ja tervettä, eikä tule koskaan olemaan!"Esim. spartalaisilla ja natseilla oli oikea suunta."
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartan_pederasty - Hihhuli
Hihhuli kirjoitti:
Lapsi kyllä ihmettelee miksi mulla ei ole äitiä (tai isää). Näin varmaan tulee minunkin valita.
Miksi avioero lapset, jotka varttuvat ns. uusperheissä silti kaipaavat biologista vanhempaa.
Et sinä sille voi mitään, että biologiset vanhemmat ovat sidoksissa lapsiinsa. Lisäksi heidän välillä on henkinen side, tätä tukee myöskin lainsäädäntö mm. perinnön osalta. - sturmgeistSS
Kuk regus susej kirjoitti:
"Esim. spartalaisilla ja natseilla oli oikea suunta."
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartan_pederastylähinnä sitä, että spartalaisilla oli oikea suhtautuminen heikkoihin yksilöihin. Evoluution mukaisesti heikot viskattiin jyrkänteeltä alas. Olihan natseillakin joitain huonoja puolia, kuten liiallinen luottamus Hitleriin. Fasistit olisivat varmasti voittaneet 2. maailmansodan, jollei olisi liikaa panostaneet yhteen mieheen.
sturmgeistSS kirjoitti:
Homous rappeuttaa arjalaista rotua ja länsimaista yhteiskuntaa samoin kuin esim. pedofilia, pornografia ja eläimiinsekaantuminen. Mielestäni muslimeilla on paljon terveempi ja parempi moraali kuin rotunsa hyljänneillä eurooppalaisilla. Vaikka ollaankin eri syntyperää, niin mielestäni Muhammed oli terve mies ja hänellä oli moraalia toisin kuin tämänkin palstan irstailevilla rappiohumanisti-kommareilla.
Kyllä natseilla oli oikea suhtautuminen hinttareihin. Ei muuta kuin leirille vaan. Sama terve meno on nykyään Iranissa, jossa puppelipojille annetaan 'hieman' köysihoitoa."Ei ole evoluution kannalta ok hyväksyä perversioita ja heikkoutta."
Ei kannata puhua tiedeasioista, jos et niistä mitään ymmärrä.
- e.k.v
Mitäs niitä erikseen vielä hyväksymään? Osa yhteiskuntaa he ovat aina olleet.
- Hihhuli
Jos ovat olleet, niin miksi hyökätään kirkon kimppuun?
- e.k.v
Hihhuli kirjoitti:
Missä homoseksuaalit ovat kirkon kimppuun hyökänneet? Eikös ne ole juuri niitä kirkon miehiä jotka joka vitun välissä ovat syyttämässä homoja vaikka miksi? Rinnastavat jopa pedofiileihin. Se jos joku on sitä hyökkäämistä.
- Hihhuli
e.k.v kirjoitti:
Missä homoseksuaalit ovat kirkon kimppuun hyökänneet? Eikös ne ole juuri niitä kirkon miehiä jotka joka vitun välissä ovat syyttämässä homoja vaikka miksi? Rinnastavat jopa pedofiileihin. Se jos joku on sitä hyökkäämistä.
Tämä keskustelu lähti liikkelle Ruotsin kirkon päätöksestä siunata homoparit kristilliseen avioliittoon. Ja
pelkäänpä, että kohta Suomi on samoilla linjoilla. - e.k.v
Hihhuli kirjoitti:
Tämä keskustelu lähti liikkelle Ruotsin kirkon päätöksestä siunata homoparit kristilliseen avioliittoon. Ja
pelkäänpä, että kohta Suomi on samoilla linjoilla.Ja siis se että homoseksuaaleille halutaan antaa samat oikeudet kuin heteroseksuaaleille, on sinun mielestäsi hyökkäämistä kirkkoa vastaan?
a.) Päätöksen hyväksyä homoseksuaalien avioliittot ja niiden rituaalidiipadaapojen suorittaminen kirkossa, oli muuten Ruotsin kirkon oma päätös.
b.) Kyseessä siis ei ole hyökkäys, vaan kirkon tekemä myönnytys. - Hihhuli
e.k.v kirjoitti:
Ja siis se että homoseksuaaleille halutaan antaa samat oikeudet kuin heteroseksuaaleille, on sinun mielestäsi hyökkäämistä kirkkoa vastaan?
a.) Päätöksen hyväksyä homoseksuaalien avioliittot ja niiden rituaalidiipadaapojen suorittaminen kirkossa, oli muuten Ruotsin kirkon oma päätös.
b.) Kyseessä siis ei ole hyökkäys, vaan kirkon tekemä myönnytys.Jos lähtökohtana on Jumalan sana, ja sitä vastaan toimitaan, on mielestäni hyökkäys tervettä oppia vastaan.
Kyllä te saatte pitää oikeudet, mutta miksi tuoda ne kirkkoon, joka haluaa pitää kiinni raamatun opeista.
Perustakaa oma kirkko.
Myönnytys= antaa saatanalle pikku sormi. - ????
Hihhuli kirjoitti:
Jos yheiskunnassa on kristinuskosta eriäviä mielipiteitä, niin onko ne hyökkäys kirkon kimppuun?
- ????
Hihhuli kirjoitti:
Jos lähtökohtana on Jumalan sana, ja sitä vastaan toimitaan, on mielestäni hyökkäys tervettä oppia vastaan.
Kyllä te saatte pitää oikeudet, mutta miksi tuoda ne kirkkoon, joka haluaa pitää kiinni raamatun opeista.
Perustakaa oma kirkko.
Myönnytys= antaa saatanalle pikku sormi.Kirkko kuuluu uskontoon ja uskovaiseten ajatteluun. Myös saatana kuuluu uskovaisten ajatteluun. Jos tulet keskustelemaan esimerkiksi ateistien kanssa, opettele viestittämään yhteisesti ymmärrättävällä kielellä.
Älä pyri määrittelemään maailmaa omien näkemyksesi mukaan, koska esimerkiksi myönnytys-määritelmäsi ei ole ainut totuus muiden mielestä. Siis noin yleensä mikäli haluat keskustella aidosti. - e.k.v
Hihhuli kirjoitti:
Jos lähtökohtana on Jumalan sana, ja sitä vastaan toimitaan, on mielestäni hyökkäys tervettä oppia vastaan.
Perustakaa oma kirkko.
Myönnytys= antaa saatanalle pikku sormi.Henk. koht. minulle on aivan paskan hailea vihkiikö kirkko homoseksuaaleja vaiko ei. Mielestäni se on täysin kirkon oma asia haluaako se vihkiä heitä.
Tosin asiaan vaikuttaa myös se, ettemme voi puhua täysin itsenäisestä organisaatiosta koska kirkko on varsin hyvin integroitunut valtioon, ja sen hallintoon, opetukseen, diplomatiaan ja niin edelleen.
Mikäli valtio säätää lait ja asetukset joiden avulla homoseksuaalit pääsevät keskenään avioliittoon, on kirkolla isompi dilemma. Sen pitää joko alkaa naittamaan homoseksuaaleja tai ottaa varsin kovanluokan irtiotto valtiosta.
Jos valtio joku päivä säätää lait niin, että samaa sukupuolta olevan kanssa pääsee naimisiin, ja kirkko jatkaa valtiossa roikkumista, siinä tapauksessa olen sitä mieltä että kirkon tulee naittaa myös homoseksuaalit keskenään. - Hihhuli
???? kirjoitti:
Kirkko kuuluu uskontoon ja uskovaiseten ajatteluun. Myös saatana kuuluu uskovaisten ajatteluun. Jos tulet keskustelemaan esimerkiksi ateistien kanssa, opettele viestittämään yhteisesti ymmärrättävällä kielellä.
Älä pyri määrittelemään maailmaa omien näkemyksesi mukaan, koska esimerkiksi myönnytys-määritelmäsi ei ole ainut totuus muiden mielestä. Siis noin yleensä mikäli haluat keskustella aidosti.Kenenkä mukaan minun pitäs´määritellä maailmaa?
Minun auktoriteetti on Raamattu. - Hihhuli
e.k.v kirjoitti:
Henk. koht. minulle on aivan paskan hailea vihkiikö kirkko homoseksuaaleja vaiko ei. Mielestäni se on täysin kirkon oma asia haluaako se vihkiä heitä.
Tosin asiaan vaikuttaa myös se, ettemme voi puhua täysin itsenäisestä organisaatiosta koska kirkko on varsin hyvin integroitunut valtioon, ja sen hallintoon, opetukseen, diplomatiaan ja niin edelleen.
Mikäli valtio säätää lait ja asetukset joiden avulla homoseksuaalit pääsevät keskenään avioliittoon, on kirkolla isompi dilemma. Sen pitää joko alkaa naittamaan homoseksuaaleja tai ottaa varsin kovanluokan irtiotto valtiosta.
Jos valtio joku päivä säätää lait niin, että samaa sukupuolta olevan kanssa pääsee naimisiin, ja kirkko jatkaa valtiossa roikkumista, siinä tapauksessa olen sitä mieltä että kirkon tulee naittaa myös homoseksuaalit keskenään.Turhaan minä kirkon jäsenenä täällä saarnaan. Mutta kun ottaa niin päähän.
Oikea reitti olisi vaikuttaa seurakunnassa ja sieltä joipa kirkolliskokoukseen.
Mutta se demokratia? - Hihhuli
???? kirjoitti:
Jos yheiskunnassa on kristinuskosta eriäviä mielipiteitä, niin onko ne hyökkäys kirkon kimppuun?
Arvatenkin täällä keskustelee paljon ateisteja, jotka eivät ole kirkon jäseniä.
Hihhuli kirjoitti:
Arvatenkin täällä keskustelee paljon ateisteja, jotka eivät ole kirkon jäseniä.
Loistava oivallus! Jos ollaan ateisti palstalla, on aika yllättävää, että täällä on ateisteja...jotka yleensä eivät kuulu kirkkoon, eikä muihinkaan hihhuliseuroihin. Tästä on nyt hyvä jatkaa...
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Loistava oivallus! Jos ollaan ateisti palstalla, on aika yllättävää, että täällä on ateisteja...jotka yleensä eivät kuulu kirkkoon, eikä muihinkaan hihhuliseuroihin. Tästä on nyt hyvä jatkaa...
Jos homoparit haluaa olla liitossa, niin miksi he haluavat siihen Kaikkivaltiaan siunausta.
Toisinsanoen he ovat uskovaisia, koska haluavat Jumalan siunauksen.
Tätä kautta tämä asia tulee kirkon pohdittavaksi.
Haluanko olla mukana tässä kirkon jäsenenä hyväksymässä tallaista liitoa?
Se jää näköjään pohdittavaksi. - Demonstraatio
Hihhuli kirjoitti:
Kenenkä mukaan minun pitäs´määritellä maailmaa?
Minun auktoriteetti on Raamattu.Ei kirkko kuulu ateismiin ja silti käsket ateismi-keskustelussa ateisteja perustamaan itselleen oman kirkon. Kaikesta tuosta saa käsityksen, että kaikkien tulisi toimia raamattusi mukaan. Eli rautalangasta väännettynä: Ateisteilla pitäisi olla ateisti-raamattu, ateisti-kirkko, ateisti-kirkossa ateisti-pappi saarnaamassa, epäuskovaisten ateisti-seurakuntalaisten pitäisi lauleskella saarnojen välissä ateistisia virsiä ateisti-virsikirjasta... Ymmärrätkö nyt, miksi kanssasi on välillä vaikeaa keskustella?
Yhteiskunnassa/valtiossa on otettava kaikki huomioon demokraattisesti. Tästähän on sitten vääjäämätön seuraus että kirkko, joka ei toimi demokraattisesti ei voi olla osa valtiota. Kirkko pyrkii vielä kaikin keinoin pitämään valtansa rippeistä kiinni ja antaa myönnytyksiä, ettei kirkkoa eroteta valtiosta kokonaan.
Kun kirkko on erotettu valtiosta, niin kirkko voi jakaantua kirkkoon, joka vihkii uskovaisia homoja, sekä kirkkoon joka ei vihki uskovaisia homoja.
Eripuraisten ja jatkuvasti jakaantuvien kirkkojen ulkopuolelle jää mm. ateistit, joiden auktorteetti on valtion lakikirja. Yhteiskunnan tasa-arvoisia jäseniä ovat kaikki, jopa teistit.
- Selkiinnyttäjä
Miksi tämä kysymys yleensäkin suunnataan ateisteille? Ateismi ja seksuaalinen suuntautuneisuus eivät millään tavoin liity toisiinsa.
Kristinusko ja seksuaalinen suhtautuminen voidaan liittää toisiinsa mm. raamatun vuoksi.- Hihhuli
Kristinusko ja seksuaalinen suhtautuminen voidaan liittää toisiinsa mm. raamatun vuoksi.
Perusteluja!!!!!! - Hui kauhistus
Hihhuli kirjoitti:
Kristinusko ja seksuaalinen suhtautuminen voidaan liittää toisiinsa mm. raamatun vuoksi.
Perusteluja!!!!!!Sähän se hihhuli oot, sunhan se pitäisi tietää. Raamatussa sanotaan, että homoilu on kauhistus. Hui, kauhia sentään. En nyt muista missä se lukee, mutta kai sä nyt tiedät?
Sanoisin, että jos näkisin homoilua, että hui kauhistus varmaankin. Mutta yks paskanen kulli ei muuta kaipaakkaan, mutta mitä mieltä hihhulimme on asiasta. - Se totuus
Hihhuli kirjoitti:
Perusteluja!!!!!!Miksi suuuntaat kysymyksen ateisteille? Oman stereotypiasi vuoksi ateisteja kohtaan? Ateistin täytyy mielestäsi olla homofobiainen ja muutenkin epämiellyttävä, eikö vain. Mitäpa jos ateisiti onkin ihannetyyppi, joka ei vain usko? Minä en usko, sinä uskot, mutta mika muu meidät erottaa? Tähänkö haet vastausta mm. monilla provoillasi? Sinulle usko on kaikki kaikessa, mutta entä jos se onkin huuhaata? 2000 vuotta eikä kukaan tuo todisteita... Miksi teet ateisteista mielessäsi rikollisia, hehän ovat vain realistisia ihmisiä - hekin uskoisivat jos siihen olisi realistiset todisteet. Uskot tai et, se ei tee ihmisestä muuten sen erilaisempaa.
- Hihhuli
Hui kauhistus kirjoitti:
Sähän se hihhuli oot, sunhan se pitäisi tietää. Raamatussa sanotaan, että homoilu on kauhistus. Hui, kauhia sentään. En nyt muista missä se lukee, mutta kai sä nyt tiedät?
Sanoisin, että jos näkisin homoilua, että hui kauhistus varmaankin. Mutta yks paskanen kulli ei muuta kaipaakkaan, mutta mitä mieltä hihhulimme on asiasta.Hihhuli vastaa senkuin ehtii:
En nyt viitsi hakea lukuja ja jakeita, mutta niitä kyllä löytyy jos niin vaadit.
Hei ihmiset, otetaan nyt järki käteen ja ajatellaan vihreästi ts. luonnonmukaisesti näitä seksi asioita. - Hihhuli
Se totuus kirjoitti:
Miksi suuuntaat kysymyksen ateisteille? Oman stereotypiasi vuoksi ateisteja kohtaan? Ateistin täytyy mielestäsi olla homofobiainen ja muutenkin epämiellyttävä, eikö vain. Mitäpa jos ateisiti onkin ihannetyyppi, joka ei vain usko? Minä en usko, sinä uskot, mutta mika muu meidät erottaa? Tähänkö haet vastausta mm. monilla provoillasi? Sinulle usko on kaikki kaikessa, mutta entä jos se onkin huuhaata? 2000 vuotta eikä kukaan tuo todisteita... Miksi teet ateisteista mielessäsi rikollisia, hehän ovat vain realistisia ihmisiä - hekin uskoisivat jos siihen olisi realistiset todisteet. Uskot tai et, se ei tee ihmisestä muuten sen erilaisempaa.
Heitin vain kysymyksen ateistipalstalle, koska käsitykseni mukaan ateistit ovat suvaitsevaisia silloin kun kyse on raamattua vastaan toimimisesta.
Yhtähyvin kysymyksen voi heittää kelle vain. - aikuisten oikeesti
Hihhuli kirjoitti:
Heitin vain kysymyksen ateistipalstalle, koska käsitykseni mukaan ateistit ovat suvaitsevaisia silloin kun kyse on raamattua vastaan toimimisesta.
Yhtähyvin kysymyksen voi heittää kelle vain.Edelleenkin stereotypiasi ateisteista vääristää sun ajattelua.
"käsitykseni mukaan ateistit ovat suvaitsevaisia silloin kun kyse on raamattua vastaan toimimisesta"
Ateismin edustajat eivät toimi raamattua vastaan. Toimitko itse muita uskontoja vastaan, joihin et usko? Olet ateisiti muiden uskontojen kannattajien mielestä, mutta tarkoittaako se mielestäsi, että jollakin tavalla toimit muita uskontoja vastaan. Jos joku palvoo toteemipaalua, niin oletko häntä vastaan? Surkuttelet mielessäsi, että voi voi kun tuo poloinen tuota toteemipaalua palvoo, mutta et silti ole häntä vastaan tai halua hänelle mitään pahaa. eikö? - Hihhuli
aikuisten oikeesti kirjoitti:
Edelleenkin stereotypiasi ateisteista vääristää sun ajattelua.
"käsitykseni mukaan ateistit ovat suvaitsevaisia silloin kun kyse on raamattua vastaan toimimisesta"
Ateismin edustajat eivät toimi raamattua vastaan. Toimitko itse muita uskontoja vastaan, joihin et usko? Olet ateisiti muiden uskontojen kannattajien mielestä, mutta tarkoittaako se mielestäsi, että jollakin tavalla toimit muita uskontoja vastaan. Jos joku palvoo toteemipaalua, niin oletko häntä vastaan? Surkuttelet mielessäsi, että voi voi kun tuo poloinen tuota toteemipaalua palvoo, mutta et silti ole häntä vastaan tai halua hänelle mitään pahaa. eikö?Ateismin edustajat eivät toimi raamattua vastaan.
Johtopäätös: Ateistit uskovat raamattuun.
Jeesus sanoo; Tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
Tekoni ovat puheen tasolla. Hihhuli kirjoitti:
Ateismin edustajat eivät toimi raamattua vastaan.
Johtopäätös: Ateistit uskovat raamattuun.
Jeesus sanoo; Tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
Tekoni ovat puheen tasolla.Sinä et toimi koraanin mukaisesti Johtopäätös, olet ateisti.
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Sinä et toimi koraanin mukaisesti Johtopäätös, olet ateisti.
Kaukaapa hait esimerkin.
Hihhuli kirjoitti:
Kaukaapa hait esimerkin.
näin sinun johtopäätökset syntyvät, juuri näin.
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
näin sinun johtopäätökset syntyvät, juuri näin.
Näkemykseni on ,että ateisti ei usko jumaliin,vaan pyrkii selittämään kaiken tieteen avulla.
Olenko oikeassa?
on ollut aina ja toiseksi tämä ominaisuus on myös muilla eläinlajeilla. Joten höllölänlöö!
- Hihhuli
Rosvojakin on aina ollut, pitääkö se sen vuoksi hyväksyä?
Hihhuli kirjoitti:
...miten rosvot hävitetään. Lapset näkevät nälkää...miten ajattelit sen lopettaa? Ilmeisesti sinua ei kiinnosta. Joskus olisi syytä pysähtyä ja katsoa kokonaisuutta. Sinä tuhlaat aikaasi heittelemällä raamattua ja leikkimällä tuomaria. Huomenna voi aloittaa uuden elämän, jossa teet jotain auttaaksesi ihmisiä...kokeile.
- ????
Hihhuli kirjoitti:
Ja hihhuleita on ollut ainakin 2000 vuotta, mutta pitääkö heidät sitlti hyväksyä?
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
...miten rosvot hävitetään. Lapset näkevät nälkää...miten ajattelit sen lopettaa? Ilmeisesti sinua ei kiinnosta. Joskus olisi syytä pysähtyä ja katsoa kokonaisuutta. Sinä tuhlaat aikaasi heittelemällä raamattua ja leikkimällä tuomaria. Huomenna voi aloittaa uuden elämän, jossa teet jotain auttaaksesi ihmisiä...kokeile.
Minä en rupea tuomariksi, Jumala on ainoa oikea tuomari. Minä vain välitän Jumalan sanaa.
- Hihhuli
???? kirjoitti:
Ja hihhuleita on ollut ainakin 2000 vuotta, mutta pitääkö heidät sitlti hyväksyä?
jos ei usko riitä.
Minä kaipaan vain Jumalan hyväksyntää. Hihhuli kirjoitti:
Minä en rupea tuomariksi, Jumala on ainoa oikea tuomari. Minä vain välitän Jumalan sanaa.
..ääni päättää pääsi sisällä käskee tappamaan, kerrotko oikeudessa, että jumala välitti tiedon ja sinä suoritit vain annetun tehtävän?
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
..ääni päättää pääsi sisällä käskee tappamaan, kerrotko oikeudessa, että jumala välitti tiedon ja sinä suoritit vain annetun tehtävän?
Koska Jumal´suhde on yksityinen asia.
Sitäpaitsi Jumala ei käske tappamaan. - Kuk regus susej
Hihhuli kirjoitti:
Koska Jumal´suhde on yksityinen asia.
Sitäpaitsi Jumala ei käske tappamaan."Sitäpaitsi Jumala ei käske tappamaan."
Onko se lopettanut?
5. Mooseksen kirja 13
6 (13:7) "Vaikka veljesi, oman äitisi poika, sinun oma poikasi tai tyttäresi, vaimosi, jota rakastat, tai paras ystäväsi salaa houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia, joita sinä ja sinun esi-isäsi ette ole entuudestaan tunteneet,
7 (13:8) niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne maan äärestä toiseen, lähellä tai kaukana,
8 (13:9) älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan,
9 (13:10) vaan surmaa hänet. Heitä itse ensimmäinen kivi, ja sinun perässäsi tulkoot kaikki muut.
12 (13:13) "Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne,
13 (13:14) on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia,
14 (13:15) tutkikaa asiaa ja selvittäkää se tarkoin. Jos käy ilmi, että sellainen iljettävä teko todella on tapahtunut,
15 (13:16) teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa.
Jne, jne... - Hihhuli
"Sitäpaitsi Jumala ei käske tappamaan."
Onko se lopettanut?
5. Mooseksen kirja 13
6 (13:7) "Vaikka veljesi, oman äitisi poika, sinun oma poikasi tai tyttäresi, vaimosi, jota rakastat, tai paras ystäväsi salaa houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia, joita sinä ja sinun esi-isäsi ette ole entuudestaan tunteneet,
7 (13:8) niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne maan äärestä toiseen, lähellä tai kaukana,
8 (13:9) älä suostu hänen ehdotukseensa äläkä kuuntele häntä. Älä sääli häntä, älä osoita hänelle armoa äläkä salaa hänen rikostaan,
9 (13:10) vaan surmaa hänet. Heitä itse ensimmäinen kivi, ja sinun perässäsi tulkoot kaikki muut.
12 (13:13) "Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne,
13 (13:14) on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia,
14 (13:15) tutkikaa asiaa ja selvittäkää se tarkoin. Jos käy ilmi, että sellainen iljettävä teko todella on tapahtunut,
15 (13:16) teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa.
Jne, jne...Älä sotke sitä vanhaa uuteen testamenttiin.
- Kuk regus susej
Hihhuli kirjoitti:
Älä sotke sitä vanhaa uuteen testamenttiin.
Eikö VT:ssa ja UT:ssa ole sama muuttumaton jumala?
- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Ei tarvitse hävittää, mutta voi opettaa, että niin ei saa tehdä.
Kyllä katson kokonaisuutta, nälkää näkevien asema ei parane muutoin kuin tulemalla maailman valta jossa huolehditaan kaikista.
Älä ole huolessa minun ajan käytöstä, valtio kyllä maksaa palkan.
Tuomari en ole, sensijaan kerron mitä Raamattu opettaa.
Ihmisiä autan kaikin tavoin. - Hihhuli
Eikö VT:ssa ja UT:ssa ole sama muuttumaton jumala?
Sama Jumala on, mutta Jumala voi myös muuttaa näkemyksiään.
- Kuk regus susej
Hihhuli kirjoitti:
Sama Jumala on, mutta Jumala voi myös muuttaa näkemyksiään.
"Onko se lopettanut?"
Sitä kysyinkin, onko jumalasi lopettanut tappokäskyjen antamisen.
- nimi merkki.
Mitä ateistit ajattelevat toisiaan oikeasti rakastavien ihmisten
hyväksymisestä nyky-yhteiskuntaaan?
No mitä siitä pitäisi ajatella? Älkää nyt jumalauta rakastako toisianne?
Kätkekää tämä häpeällinen ja saatanallinen jumalaton rakkaus?
Sorry nyt vaan, mutta jos kaksi ihmistä oikeasti ja todella rakastavat
toisiaan ja haluavat asua yhdessä ja jakaa toisilleen tämän rakkautensa,
niin en ymmärrä millä ihmeen perusteella "rakkauden sanomaa" julistavat
kristityt voisivat tämän kieltää. Paitsi että ai niin, eiväthän kristityt ole
koskaan julistaneet rakkauden sanomaa, vaan "usko kuten me käskemme
tai poltamme sinut elävältä roviolla" -sanomaa. Ja sehän ei ole rakkautta.
Kristinuskon pitäisi olla (mukamas) rakkauden uskonto ja silti kristityt
ovat kautta historian olleet pahimpia suvaitsemattomia vihanlietsojia.
Kristityillä ei taida olla hajuakaan siitä mitä oikea rakkaus tarkoittaa.- Hihhuli
Pitäskö vielä yrittää vääntää rautalangasta.
Ensinäkin jos mies rakastaa toista miestä, niin että käyvät elimiin kiinni,ei riitä sanat kuvaamaan
kauhistus mikä kauhistus. Etoaa, oksettaa.
Ja tämä meidän tulisi hyväksyä ja vielä lapsillekin opettaa.
Hävetkää, joka tällaista tukee.
Rakkaus ja seksuaalisuus ovat kaksi eri asiaa.
Raamattu sanoo; Kiimoissaan he lankeavat jopa samaa sukupuolta kohtaan.
Mikä on naisen asema homoudessa? - nimimerkki.
Hihhuli kirjoitti:
Ensinäkin jos mies rakastaa toista miestä, niin että käyvät elimiin kiinni,ei riitä sanat kuvaamaan
Mikä on naisen asema homoudessa?Ja raamattu sanoo, ketkä heistä käyvät irstain aikein miehenpuolikkaiden
kimppuun, heidät poltettakoon rovioilla kuten perisyntisten osa ainaisesti on. - Pentti Hirvonen
Hihhuli kirjoitti:
Mikä on naisen asema homoudessa?”Pitäskö vielä yrittää vääntää rautalangasta.”
Väännä vain. Kannustat ateismia kirjoittamalla täällä uskollisista näkemyksistäsi siten kuin kirjoitat.
”Ensinäkin jos mies rakastaa toista miestä, niin että käyvät elimiin kiinni,ei riitä sanat kuvaamaan
kauhistus mikä kauhistus. Etoaa, oksettaa.”
Monia se etoo ja se sallittakoon. Mutta olisiko tässä käynyt niin että sinä olet tullut suvaitsemattomaksi uskontosi kautta? Mikset voi sallia rakastelua samaa sukupuolta olevien kesken siinä kuin eri sukupuolta olevienkin kesken? Inhottaako sinua myös se jos henkilö hyväilee itseään? Onhan hän toki samaa sukupuolta itsensä kanssa.
”Rakkaus ja seksuaalisuus ovat kaksi eri asiaa.”
Toki ovat eri asioita mutta liittyvät läheisesti yhteen kuten vaikkapa uskonto ja sen harjoittaminen.
”Raamattu sanoo; Kiimoissaan he lankeavat jopa samaa sukupuolta kohtaan.”
Tiesivät asian laidan näemmä jo muinaiset paimentolaiset.
”Mikä on naisen asema homoudessa?”
On niitä homoseksuaaleja naisiakin olemassa. Onko tämä sinulle uutta? - Hihhuli
Pentti Hirvonen kirjoitti:
”Pitäskö vielä yrittää vääntää rautalangasta.”
Väännä vain. Kannustat ateismia kirjoittamalla täällä uskollisista näkemyksistäsi siten kuin kirjoitat.
”Ensinäkin jos mies rakastaa toista miestä, niin että käyvät elimiin kiinni,ei riitä sanat kuvaamaan
kauhistus mikä kauhistus. Etoaa, oksettaa.”
Monia se etoo ja se sallittakoon. Mutta olisiko tässä käynyt niin että sinä olet tullut suvaitsemattomaksi uskontosi kautta? Mikset voi sallia rakastelua samaa sukupuolta olevien kesken siinä kuin eri sukupuolta olevienkin kesken? Inhottaako sinua myös se jos henkilö hyväilee itseään? Onhan hän toki samaa sukupuolta itsensä kanssa.
”Rakkaus ja seksuaalisuus ovat kaksi eri asiaa.”
Toki ovat eri asioita mutta liittyvät läheisesti yhteen kuten vaikkapa uskonto ja sen harjoittaminen.
”Raamattu sanoo; Kiimoissaan he lankeavat jopa samaa sukupuolta kohtaan.”
Tiesivät asian laidan näemmä jo muinaiset paimentolaiset.
”Mikä on naisen asema homoudessa?”
On niitä homoseksuaaleja naisiakin olemassa. Onko tämä sinulle uutta?Kannustat ateismia kirjoittamalla täällä uskollisista näkemyksistäsi siten kuin kirjoitat.
Tietääkseni lainaukset ovat kaikki raamatusta.
Miten minä kannustan ateismia?
Olenko ymmärtänyt ateismin väärin?
Ei se minua liikuta keiden kanssa homostelevat, kerron vain raamatun kannan - niinkuin uskovaisen tuleekin. - Pedroviikset
Hihhuli kirjoitti:
Mikä on naisen asema homoudessa?Kuka on sanonut että sitä tarvitsee lapsille opettaa? Homous ei edelleenkään ole mikään hetken mielijohteesta syntyvä ajatus vaan se on ominaisuus, joka joko on tai ei ole. Homoseksuaaleja tunnen pari ja he itse sanovat että sen tajuaminen ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, on kaikkea muuta kuin helppoa. Kyse on ominaisuudesta, jonka taustat ovat paljon syvemmällä kuin jossain moraalikäsityksissä tai ajatuksissa. Se on asia, jonka vain huomaa itsestään. Huomaa että jostain syystä tuntee vetoa enemmän omaan sukupuoleensa kuin vastakkaiseen. Monet ovat jopa kamppailleet tätä vastaan mutta kun se ei ole vain päätös niin minkäs teet. Se on osin biologinen ilmiö. Vai miksi muuten eläimillä, jotka siis sen kummemmin syvällisiä pohtimatta toimivat vaistojensa ohjaamina, esiintyy samaa? Luulisi että otuksilla suvunjatkamisvietti ohjaa luonnostaan vastakkaisen sukupuolen suuntaan mutta joillain yksilöillä näin ei vain ole.
Uskovaisilla on jostain syystä aina sellainen käsitys että tässä on nyt kyse jostain tietoisesta valinnasta "tehdä väärin" mutta kun se ei ole niin mustavalkoista. Siihen ei auta mikään käännyttäminen, sillä ainut mitä sillä saadaan aikaan oikeasti homoseksuaalissa ihmisessä, sikäli mikäli hän ylipäänsä uskova on, on että hän alkaa kamppailla omaa luontoaan vastaan ja koska siitä ei pääse noin vain päättämällä, niin lopulta henkilö alkaa pahimmassa tapauksessa vihata itseään ja lopputulos voi olla henkilön kannalta todella traaginen.
oli sitten seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.
Hihhuleilla on säälittävä homofobia jota sitten pitää purkaa kaikin tavoin.
Rakkaus on hieno asia, ihmisellä on oikeus antaa ja saada rakkautta.
Mielestäni on mukavaa kun myös uskovaisia transeksuaaleja tulee esiin kaapista...ehkä he opettavat seurakuntalaisille sitä puuttuvaa hyväksyntää erilaisuutta kohtaan....tai sitten alkaa tuo kivitys...- joh. 14:6
mielestäsi yhteiskuntaan:
a. eläimiinsekaantuminen?
b. paska- ja kusifetissit?
c. pedofilia ja pederastia?
d. moniavioisuus?
e. vapaa seksuaalisuus hippien ja swingereiden tyyliin?
f. huorat ja huoripukit?
g. himorunkkarit?
h. tirkistelijät ja itsensäpaljastajat?
i. sukurutsaaminen?
j. sadomasokistit?
k. raiskaajat?
Hyväksytkö myös heidän seksuaalisen suuntautumisensa? - Hihhuli
Mitä tarkoittaa rakkaus?
Sinä varmaan rakastat äitiäsi,mutta et seksuaalisessa mielessä.
Tämä varmaan kertoo kaiken.
Heräs kysymys; Miksi me emme saa pitää uskomuksiamme,vaan kaikin keinoin yritetään aivopestä.
Jos homous on niin hyväksyttävää, niin tehkää oma raamattu ja perustakaa omia seurakuntia, miksi tulette tätä oikeaksi havaittua uskoa muuttamaan meidän seurakuntaan? - unohditko jotain
joh. 14:6 kirjoitti:
d. moniavioisuus?
f. huorat ja huoripukit?
g. himorunkkarit?
i. sukurutsaaminen?
j. sadomasokistit?
k. raiskaajat?
Hyväksytkö myös heidän seksuaalisen suuntautumisensa?"saamme sairasta tyydytystä toisten tuomitsemisesta"
Hyväksytkö tällaisen seksuaalisen suuntautumisen? - Hihhuli
En pelkää, on kyllä elämäni aikana ollut monenlaista yrittäjää, mutta sana on riittänyt.
Ei kukaan vastusta rakkautta, mutta mies voi antaa rakkautta naiselle ja päinvastoin.
Mutta enemmän tulee rakastaa Jumalaa. joh. 14:6 kirjoitti:
d. moniavioisuus?
f. huorat ja huoripukit?
g. himorunkkarit?
i. sukurutsaaminen?
j. sadomasokistit?
k. raiskaajat?
Hyväksytkö myös heidän seksuaalisen suuntautumisensa?....Rikokseksi luokiteltavat asiat: raiskaus, sukurutsaus, pedofilia, nekrofilia,itsensä paljastelu ei ole mielestäni ok. Eikö tässä ollutkaan aiheena homoseksuaalisuus???? Miten ihmeessä nämä huoripukit ja muut a-k listat asiaan liittyvät?
Jos sinulla on tiukka asenne, että seksuaalisuus käsittää sukupuoliyhdynnän joka suoritetaan laillisesti vihityssä avioliitossa, hiljaa peiton alla, lasten alkuun saamis tarkoituksessa....ymmärrän kantasi.
Hyväksyn sen että homopari rakastavat toisiaan ja haluavat elää yhdessä, siinä ei ole mitään väärää.
Jos joku haluaa harrastaa seksiä saappaan kanssa, miksi minun pitäisi hänet kivittää?
Moniavioisuus kuullostaa oikein mukavalle ja sm. Maksullista seksiä tarjoava ihminen on itse ammattinsa valinnut, en tuomitse heitä, varmasti rankkaa työtä.
Maturboiminen on ihmiselle luonnollista, en näe siinä mitään ihmeellistä.
Vapaa seksuaalisuus on myös ihmisen oma valinta, miksi sitä pitäisi paheksua? Jos ihminen tuntee olonsa hyväksi, siitä vaan.
Miksi pitää vääntää rautalangasta? Onko kysyjä aseksuaali? Mikä mättää?Hihhuli kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rakkaus?
Heräs kysymys; Miksi me emme saa pitää uskomuksiamme,vaan kaikin keinoin yritetään aivopestä.
Jos homous on niin hyväksyttävää, niin tehkää oma raamattu ja perustakaa omia seurakuntia, miksi tulette tätä oikeaksi havaittua uskoa muuttamaan meidän seurakuntaan?..ikävä tuottaa pettymys, en rakasta äitiäni.
Jos lentokoneet on keksitty ja kirkossa on sähkö käytössä, papit saavat työstään rahaa, tehkää itse uusi raamattu, jossa nämä asiat hyväksytään ja niin käsketään toimia.
Homoseksuaalisuus on osa ihmistä, edelleen ihmettelen uskovaisten jyrkkää homovihaa, hävettää elää Suomessa...ja tietää, että joukossamme on moista syrjintää ja erilaisuuden hyväksymättömyyttä...hyi!
Nyt täytyy keittää kunnon Raivo-Kahvit....- haloo00
Hihhuli kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rakkaus?
Jos homous on niin hyväksyttävää, niin tehkää oma raamattu ja perustakaa omia seurakuntia, miksi tulette tätä oikeaksi havaittua uskoa muuttamaan meidän seurakuntaan?Yhteiskunnassa asioita hoidetaan puolueiden kautta, ei seurakuntien. Tämä näyttää olevan aika onnistunut työnjako, ainakin kun yhden "hihhulin" ajatuksen harhailua pääsee näin tällä palstalla seuraamaan.
Vakavasti ottaen olisiko aika jonkun perustaa vapaa-ajattelijoiden tms. puolue? Se olisi teko, joka selkeyttäisi ajattelua sillä sektorilla. Toisaalta kristillinen puolue on verrattain pieni tekijä eduskunnassa. - 20+8
haloo00 kirjoitti:
Yhteiskunnassa asioita hoidetaan puolueiden kautta, ei seurakuntien. Tämä näyttää olevan aika onnistunut työnjako, ainakin kun yhden "hihhulin" ajatuksen harhailua pääsee näin tällä palstalla seuraamaan.
Vakavasti ottaen olisiko aika jonkun perustaa vapaa-ajattelijoiden tms. puolue? Se olisi teko, joka selkeyttäisi ajattelua sillä sektorilla. Toisaalta kristillinen puolue on verrattain pieni tekijä eduskunnassa.Yhteiskunnassa asioita hoidetaan puolueiden kautta ja ilman puolueita. Asioita hoitavat kaupan täti, pappi, talonpoika, ministeri, puoluesihteeri, metsästysseuran kirjanpitäjä, muurari, kunnan virkamies, paskakuski, blogin kirjoittaja, hihhuli, huora, peruskoulun opettaja, presidentti ja hotellin vastaanottovirkailija.
- halo00
20+8 kirjoitti:
Yhteiskunnassa asioita hoidetaan puolueiden kautta ja ilman puolueita. Asioita hoitavat kaupan täti, pappi, talonpoika, ministeri, puoluesihteeri, metsästysseuran kirjanpitäjä, muurari, kunnan virkamies, paskakuski, blogin kirjoittaja, hihhuli, huora, peruskoulun opettaja, presidentti ja hotellin vastaanottovirkailija.
Kirjoitinpa löyhästi, toi oli valaiseva kommentti. Eipä toki kaikkialle ulotu kolmen suuren puolueen mahtikaan.
Oikeuslaitokseenkin rajoitetusti. Pääasia on se, että seurakunnat rajataan oman sisäisen tehtävänsä äärelle. - Hihhuli
En kaipaa sääliäsi, koska tiedän olevani oikeassa.
Uskontoni on oma valinta, ja olen kokenut sen oikeaksi.
Kirjoittelu on muuten hyvä tapa keskustella näistä asioista. - Hihhuli
Ei ole muuta fobiaa kuin korkean paikan.
Eikä tarvitse sääliä, koska tiedän olevani oikeassa.
Rakkaus on todellakin hieno asia.
Saa ne tulla esiin, sittenpähän tiedetään. Hihhuli kirjoitti:
En kaipaa sääliäsi, koska tiedän olevani oikeassa.
Uskontoni on oma valinta, ja olen kokenut sen oikeaksi.
Kirjoittelu on muuten hyvä tapa keskustella näistä asioista.Minäkin tiedän olevani oikeassa. Minä olen vain hyväksyvämpi ja myötätuntoisempi ihminen. En korota itseäni enkä tuomitse. Sinulla taas tuo halveksuminen ja homofobia sumentaa todellisuuden. Raukkamaisesti hakkaat raamatulla päähän erilaisuutta. Miksi et pysy kaltaistesi ihmisten joukossa? Mikä saa sinut hakeutumaan ateistien joukkoon? KaappiAtte?
Hihhuli kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rakkaus?
Jos homous on niin hyväksyttävää, niin tehkää oma raamattu ja perustakaa omia seurakuntia, miksi tulette tätä oikeaksi havaittua uskoa muuttamaan meidän seurakuntaan?Tämä on muuten ateismista keskusteleva sivusto,
jos et ole sattunut huomaamaan,
eli kukaan ei ole tullut teidän seurakuntaan,
vaan sinä olet ateisti sivulla.- Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
..ikävä tuottaa pettymys, en rakasta äitiäni.
Jos lentokoneet on keksitty ja kirkossa on sähkö käytössä, papit saavat työstään rahaa, tehkää itse uusi raamattu, jossa nämä asiat hyväksytään ja niin käsketään toimia.
Homoseksuaalisuus on osa ihmistä, edelleen ihmettelen uskovaisten jyrkkää homovihaa, hävettää elää Suomessa...ja tietää, että joukossamme on moista syrjintää ja erilaisuuden hyväksymättömyyttä...hyi!
Nyt täytyy keittää kunnon Raivo-Kahvit....Jos suurin auktoriteetti on tiede ja sen väitteet raamattu joutaa hävitettäväksi.
Mutta minä uskon toisin, ja uskovat myös monet tiedeihmisetkin. - Hihhuli
Tarkastaja.X kirjoitti:
Minäkin tiedän olevani oikeassa. Minä olen vain hyväksyvämpi ja myötätuntoisempi ihminen. En korota itseäni enkä tuomitse. Sinulla taas tuo halveksuminen ja homofobia sumentaa todellisuuden. Raukkamaisesti hakkaat raamatulla päähän erilaisuutta. Miksi et pysy kaltaistesi ihmisten joukossa? Mikä saa sinut hakeutumaan ateistien joukkoon? KaappiAtte?
Ehkä elämänkokemus on tehnyt minusta vähän jyrkän.
- Veripurkki
Homopari, lesbopari tai heteropari, kaikki ovat samalla viivalla. Tasa-arvoisia parisuteita, sukupuolista riippumatta. Mielestäni homoparit (mukaan lukien lesboparit) saavat adoptoida/hankkia lapsia. Lapsille ei koidu mitään haittaa vanhempien sukupuolista, jos lapsesta tulee myös homo, mitä sitten? Ei sillä ole mitään väliä onko homo vai hetero. Ainoa surullinen asia on yhteiskunnan ja muiden lapsien kapeakatseisuus, mutta se ei ole mikään syy etteikö homot saisi hommata lapsia, yhteiskunnan tulee muuttua. Mielestäni homot ja lesbot saavat mennä naimisiin, heille kuuluu kaikki samat oikeudet kuin heteropareille. Ei ole mitään syytä syrjiä homoja, vai onko? Kerro toki jos mielestäsi on.
- ..
on osuva sana, kun keskustellaan homojen asemasta yhteiskunnassa.
Olin kerran eräässä psykologisessa testissä ja siinä oli kohta jossa kysyttiin vastaajan kokemuksesta/mielipiteestä omasta ainutlaatuisuudestaan. En muista enää tarkkaa kysymysmuotoa, mutta vastasin, että jokainen on ainutlaatuinen. Psykologi sanoi, että kovinkaan moni ei vastaa tuolla tavalla. Se oli minusta yllättävää. Mitä ne muut sitten mahtoivat vastata?
Kahta samanlaista ihmistä ei ole, mutta monet kuvittelevat, että on sellaisia ryhmiä, joissa ihmiset ovat samanlaisia. Näin ei ole. Uskovaisryhmissä saatetaan ajatella, että ME toimimme näin ja MEILLÄ on tällaiset periaatteet. Useimmiten ne ovat vaan ylhäältä määrättyjä ja sitten porukka kuvittelee, että näin sen pitää olla ja mukautuu tilanteeseen, koska uskotaan, että kaikki ajattelevat samalla tavalla.
Useinkin kuulee kyselyitä siitä, mitä ateistit ajattelevat mistäkin asiasta. Eivät ateistit ole mikään homogeeninen ryhmä. Jokaisella on omat ajatuksensa, poliittiset mielipiteensä, harrastuksensa yms. Huomaan useinkin olevani eri mieltä muiden ateistien kanssa. Ainoa ihan selkeä asia, joka meitä yhdistää on se, ettemme usko jumaliin.
Mutta olen huomannut myös sellaisen asian, että ateistit muita useammin ovat tasa-arvon kannalla. On kyse sitten naisten oikeuksista, tai suhtautumisessa seksuaalivähemmistöihin. - Hihhuli
.. kirjoitti:
on osuva sana, kun keskustellaan homojen asemasta yhteiskunnassa.
Olin kerran eräässä psykologisessa testissä ja siinä oli kohta jossa kysyttiin vastaajan kokemuksesta/mielipiteestä omasta ainutlaatuisuudestaan. En muista enää tarkkaa kysymysmuotoa, mutta vastasin, että jokainen on ainutlaatuinen. Psykologi sanoi, että kovinkaan moni ei vastaa tuolla tavalla. Se oli minusta yllättävää. Mitä ne muut sitten mahtoivat vastata?
Kahta samanlaista ihmistä ei ole, mutta monet kuvittelevat, että on sellaisia ryhmiä, joissa ihmiset ovat samanlaisia. Näin ei ole. Uskovaisryhmissä saatetaan ajatella, että ME toimimme näin ja MEILLÄ on tällaiset periaatteet. Useimmiten ne ovat vaan ylhäältä määrättyjä ja sitten porukka kuvittelee, että näin sen pitää olla ja mukautuu tilanteeseen, koska uskotaan, että kaikki ajattelevat samalla tavalla.
Useinkin kuulee kyselyitä siitä, mitä ateistit ajattelevat mistäkin asiasta. Eivät ateistit ole mikään homogeeninen ryhmä. Jokaisella on omat ajatuksensa, poliittiset mielipiteensä, harrastuksensa yms. Huomaan useinkin olevani eri mieltä muiden ateistien kanssa. Ainoa ihan selkeä asia, joka meitä yhdistää on se, ettemme usko jumaliin.
Mutta olen huomannut myös sellaisen asian, että ateistit muita useammin ovat tasa-arvon kannalla. On kyse sitten naisten oikeuksista, tai suhtautumisessa seksuaalivähemmistöihin.Kerrankin saa asiallista palautetta.
Jos minä kirjoitan raamatun opeista, niin kapeakatseinen on Jumala- enkä minä.
Mutta olen huomannut myös sellaisen asian, että ateistit muita useammin ovat tasa-arvon kannalla. On kyse sitten naisten oikeuksista, tai suhtautumisessa seksuaalivähemmistöihin.
Se voi olla ainoa tapa menestyä, siis olla tasa-arvon kannalla.
Mikä on tasa-arvo?
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa? - ..
Hihhuli kirjoitti:
Kerrankin saa asiallista palautetta.
Mutta olen huomannut myös sellaisen asian, että ateistit muita useammin ovat tasa-arvon kannalla. On kyse sitten naisten oikeuksista, tai suhtautumisessa seksuaalivähemmistöihin.
Mikä on tasa-arvo?
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?Olen sen kannalla siksi, että en näe mitään syytä toisinkaan ajatella. Olen ikäni ollut niiden puolella, joita on syrjitty ja kohdeltu väärin. Se ei ole mitenkään vaikuttanut menestykseeni tai menestymättömyyteeni.
"Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?"
Mitä tuolla kysymykselläsi hait? - Vitun idiotti
Hihhuli kirjoitti:
Mikä on tasa-arvo?
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?Pitkäaikaistyötön on arvoton paska, mutta menestyvä yrittäjä on mallikansalainen. Tämä mallikansalainen voi potkia kaikkia muita päähän sen minkä kerkiää, varsinkin pitkäaikaistyöttömiä, jotka ovat mm. työharjoittelussa kyseisellä työnsankarilla.
Hei, haloo! Herää pahvi ja etsi itteäs ihan privatisti noin 10-20 vuotta ja palaa sitten etsimään itteäs tanne. - Hihhuli
.. kirjoitti:
Olen sen kannalla siksi, että en näe mitään syytä toisinkaan ajatella. Olen ikäni ollut niiden puolella, joita on syrjitty ja kohdeltu väärin. Se ei ole mitenkään vaikuttanut menestykseeni tai menestymättömyyteeni.
Mitä tuolla kysymykselläsi hait?Tarkoitin tietenkin menestymisellä aatteen menestymistä, en henkilökohtaista menestymistä.
Olen ikäni ollut niiden puolella, joita on syrjitty ja kohdeltu väärin.
Näin pitää ollakkin.
Jaa mitä tuohon vastais, vai tarvitseeko edes vastata.
Keitä tässä yhteiskunnassa palkitaan?
Yleensä niitä jotka eivät enään mitään tarvitse.
Ovatko kaikki tasa-arvoisia?
Tarvitseeko enemmän valottaa? - Hihhuli
Vitun idiotti kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön on arvoton paska, mutta menestyvä yrittäjä on mallikansalainen. Tämä mallikansalainen voi potkia kaikkia muita päähän sen minkä kerkiää, varsinkin pitkäaikaistyöttömiä, jotka ovat mm. työharjoittelussa kyseisellä työnsankarilla.
Hei, haloo! Herää pahvi ja etsi itteäs ihan privatisti noin 10-20 vuotta ja palaa sitten etsimään itteäs tanne.Montako paukkua joit, kun noin paukuttaa.
- Se totuus
Hihhuli kirjoitti:
Montako paukkua joit, kun noin paukuttaa.
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?
Vastaa nyt kerrankin kysymykseen, äläkä vain kysele. Vastaa ajattelevana ihmisenä. Vastaus, että jos ite vain rukoilet oikeaa vastausta ja että jumalasi kyllä tietää ei riitä. Vastaappa ihan ite välillä, kiitos.
"Tarvitseeko enemmän valottaa?"
Sivistä meitä, kiitos. Älä mieti ääneen, vaan vastaa konkreettisesti tai sano rehellisesti jos et osaa vastata. Älä esitä kaikki tietävää, vaan kerro vajavaisena ihmisenä vain oma vaatimaton mielipiteesi. - Phoebus
Hihhuli kirjoitti:
Mikä on tasa-arvo?
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?Tottakai voi olla, mutta voi olla olemattakin.
Ihmisen arvo ei ole hänen työssään, vaan "ihmisyydessään". Pitkäaikaistyötön voi olla ihmisenä vaikka kuinka hyvä ja arvokas. Niin voi myös yrittäjäkin olla.
Valitettavasti ei voida sanoa, että jokainen ihminen on hyvä ja arvokas, sillä meissä ihmisissä on pedofiilejä, orjuuttajia, sadisteja, loisia, hyväksikäyttäjiä ja muita, joiden ihmisyys on pahasti pakkasen puolella.
Aina kannattaa kuitenkin muistaa, että hyviäkin ihmisiä on olemassa. - Pedroviikset
Hihhuli kirjoitti:
Mikä on tasa-arvo?
Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa?"Onko hyvin menestyvä yrittäjä tasa-arvoinen pitkäaikaistyöttömän kanssa? "
No ei tällä hetkellä näytä siltä mutta miten se liittyy ateismiin? Se että tahtoo kohdella ihmisiä samanarvoisesti riippumatta siitä minkä värisiä tai näköisiä he ovat tai mitä he puuhaavat ja kenen kanssa omassa makkarissaan, ei minusta liity siihen miten raha tässä maassa jakautuu. Ei se ole yksittäisen ateistin mielipiteistä kiinni että jotkut kusettavat toisia tai jotkut eivät pääse töihin. Siinä on paljon enemmän tekijöitä, joista se asia on kiinni mutta siihen ei kenenkään vakaumus minusta liity mitenkään.
- Phoebus
Ihan hyvä juttu.
- Atte Ateisti
Lähden siitä, että nyt noudatetaan Suomen lakeja, mitä ne sanovat toisten syrjinnästä.
No niin, ja sitten haluaisin tietää, missä määrin uskikset ovat tässä päättäneet asettua Suomen lakia vastustamaan? - Yksi ateisti
Ajattelen etteivät monet uskovaiset hyväksy heitä.
- Hihhuhilta
Hihhuli kysyy, mitä haluaa! Mutta entä keskustelu? Esimerkiksi tässä keskustelussa Hihhuli vastaa kysymyksiin, joihin itse haluaa. Mielenkiintoisia vastakysymyksiä on Hihhuli jäättänyt vastaamatta. Jatkossa Hihhuli voi muuttaa nimimerkkiänsä, jos haluaa keskustella. Minä vastaan jatkossa vain haluamiini kysymyksiin - siis tuskin vastaan Hihhulin kysymyksiin enää!
- Hihhuli
En millään ehdi vastata kaikkeen.
- Lieto Lemminkäinen
kuin uskovaisilla. Nehän tuosta tekee ongelman.
- burn baby burn
Kristinuskon sanoma lyhysti tiivistettynä:
Vihatkaa, vihatkaa ja vihatkaa. Tuomitkaa ja tuomitkaaa
sekä vihatkaa ja tuomitkaa. Tuntekaa suurta ylemmyyttä
ja vahingoniloista nautintoa siitä, että vihanne kohteita
kidutetaan armotta ikuisessti helvetin lieskoisssa.
Tätä Pyhää Vihaa kristityt kutsuvat rakkauden sanomaksi,
vaikka minä en sitten millään suurennuslasillakaan kykene
löytämään tästä vihasta ja tuomiosta ja ikuisesta kidutuksesta
yhtään mitään, millä olisi jotain tekemistä rakkauden kanssa.
Lähinnä tulee mieleen Stalin tai Hitler ja hekin olivat pelkkiä
pehmopappoja tämän armottoman ikuisen kiduttamisen rinnalla.
Ja tätä ikuista kiduttamista hihhulit kutsuvat jumalan pyhäksi
rakkaudeksi. Taidanpa lukita vaimoni ja lapseni kellariin ja
ja polttaa heitä hitsausliekillä ja sanoa, että älkää turhaan
iniskö, tämä on puhdasta jumalallista rakkautta ja itsehän
tämän valitsitte.- Hihhuli
Voi olla että jumalaton kokee sen näin.
Sen vuoksi kannattaa lukea raamattua ja ja elää sen mukaan, niin huomaa kuinka
rakkaus saa vallan ja elämä hymyilee.
- .. . .
Jos synnyt homoksi/lesboksi/transuksi niin ymmärrät et on ihan paikallaan että sut hyväksytään sellaisena kun olet eikä yritetä pakottaa olemaan joku muu.
Sellainen pakottaminen johtaa 'teeskentelyyn' ja teeskentely on totuuden vääristämistä ja kuka jaksaa esiintyö jonakin toisena lopun elämänsä?- Hihhuli
Tämä asia on minulle vielä auki, tarvitaan lisää tutkimusta,että homous on synnynnäistä.
- se ei ole
Hihhuli kirjoitti:
Tämä asia on minulle vielä auki, tarvitaan lisää tutkimusta,että homous on synnynnäistä.
synnynnäistö niin ei se kyllä ole valintakaan, koska kukaan ei halua tulla (mahdollisesti) vanhempiensa hylkäämäksi tai hakattavaksi.
Lyön vetoa että ateistit hyväksyvät helpommin homon lapsensa kuin uskovat. Mä hyväksyisin, jos mun lapsi olisi kiinnostunut samasta sukupuolesta. En lopettaisi hänen rakastamistaan. Hihhuli kirjoitti:
Mitä väliä sillä oikeastaan on, onko se synnynnäistä vai ei?
- olekaan
ertert kirjoitti:
Mitä väliä sillä oikeastaan on, onko se synnynnäistä vai ei?
jotkut ihmiset ottavat siitä kuitenkin herneen nenäänsä ja se on musta väärin. Homot ansaitsevat ihan samat oikeudet kuin heterot. Homous kuuluu samaan luokkaan kuin vasenkätisyys.
- Pompsista
Tässä vanha ketju. Samaa asiaa käydään edelleen palstalla.
Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin. Joten heillä on yhtäläiset oikeudet kuin muillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24910453Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4022836- 851620
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891616- 771453
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81359Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981250- 361176