Kääk...

Huokauksia

Voipi olla, että tämä jo ollut monesti keskuteluissa, mutta tässä minun ongelmani.

Olen elellyt lasteni kanssa reilun neljä vuotta omin voimin. Minulla ollut myös suhteita muutama, mutta ne eivät ole saaneet minua syttymään sen kummemmin. Nyt olen suhteessa mukavaan mieheen ja kaikki menikin ok siihen asti kun hän oli täällä yötä ja enemmän läsnä. Nyt en voisi kuvitella, että hän muuttaisi tänne asumaan. En halua, että kukaan tulee "sotkemaan" elämääni ja minun omia juttujani. Pidän tästä vapaudestani olla ja tehdä niin kuin ne minulle sopii.
Elän hyvinkin paljon kädestä suuhun (ok-talo ym. vie veronsa) ja tietysti toinen helpottaisi elämää aika paljonkin, mutta en voi olla miehen kanssa sillä ajatuksella. Rehellinen täytyy olla toiselle ja myös itselleen. Olen varmasti kamala ihminen, mutta en voi sille mitään.
Onko ketään samanmoista, joka kokee asioita näin? Miten sitä kannattaisi oikein olla...voisin olla suhteessa, mutta miksi ihmeessä se alkaa ahdistamaan niin vietävästi kun pitäisi suunnitella jotain vakavampaa... Vai onko niin, että hän ei ole oikea ihminen minulle...

3

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut --..

No mitään kamalan vakavaa ei ole nyt tapetilla, mutta jotakin on. Mutta samaa aloin itsekkin ajatella, että
      jos suhde vakiintuisi pitäis tehdä kompromisseja.
      Onhan siinä toki se hyväkin puoli ois seuraa ym. Mutta miettii ja on hyväkin miettiä
      mitä saa mitä menettää ?? Onko tyyppi oikea edes.
      Huonon suhteen jälkeen en halua uutta huonoa suhdetta vaikka nyt se hyvältä tuntuiskin.
      Mutta yksinkään en haluaisi loppuelämää olla...

• Tahtois miehen

itsellenikin. Sitoutuminen siinä kai pelottaa.. mieti ihan rauhassa.. Voi olla, että mies ei ole sinulle oikea, mutta vain sinä itse tiedät sen. Saadakseen jotain uutta, pitää luopua vanhasta. Saadakseen miehen pitää luopua siitä omasta vapaudesta, näin se kai menee. Parisuhteessa on aina tehtävä kompromisseja, asioista ei vain enää voi päättää yksin. Toisen mielipidettä on kunnioitettava ja ellei siihen pysty, ei kannata olla parisuhteessa.

• Aloittaja
        Tahtois miehen kirjoitti:

itsellenikin. Sitoutuminen siinä kai pelottaa.. mieti ihan rauhassa.. Voi olla, että mies ei ole sinulle oikea, mutta vain sinä itse tiedät sen. Saadakseen jotain uutta, pitää luopua vanhasta. Saadakseen miehen pitää luopua siitä omasta vapaudesta, näin se kai menee. Parisuhteessa on aina tehtävä kompromisseja, asioista ei vain enää voi päättää yksin. Toisen mielipidettä on kunnioitettava ja ellei siihen pysty, ei kannata olla parisuhteessa.

Kyse ei varmastikaan ole siitä, että en voisi kuunnella toisen mielipidettä.
        En vaan jaksa jos toinen on koko ajan "liian" lähellä. Minä tarvitsen tilaa.
        Taitaa vaan olla väärä mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe